1.12

1.5K 52 5
                                    

- Sveiki.-nusišypsojau.
- Zayn, kodėl tu negali namo parsivest Dillorenčiu dukros,o  parsivedi kažkokia mergina, iš bala žin kur vėl.-vyras atrodė supykęs, jis buvo visiškai nepanašus į Zayn,bet jautėsi galingas,kad galėtų aiškint.
- Aš nesuprantu, kodėl tu kišies į mano gyvenimą,manęs nepažinodamas!.- jie pykosi, ir mano buvimas čia nieko nepakeite.
- Viso gero.- sumurmėjau,nenoriu čia būt kur esu nepageidaujama.
- Lily!Palauk.- pagaliau išbėgau į lauką, bet Zayn mane pasivijo.
- Leisk, parvešiu tave namo.- pasisiūlė jis ir aš linktelėjau kadangi neįsivaizduoju kur esu, o lauke temsta,mes įsėdom į juodą porshe ir pradėjom važiuoti.
- Aš atsiprašau už patėvį.- tai va kas tas žmogus buvo.
- Mhm.- tiek atsakiau, kadangi tai buvo viena iš nepatogiausių situaciju mano gyvenime.
- Tiesiog aš esu prasčioke.-bejausmiai priduriau.
- Ne! Lily prašau nekalbėk taip.- Zayn jautėsi kaltas,  tai išduoda jo balso tonas.
- Pripažink tai.- atsidusau.
- Tiesiog, jis nieko kito nenori tik daugiau pinigų, jis bando mane suvest su Dillorenčiu dukra.- pasakojo jis.
- Jie valdo daug kompanijų, ir yra turtingesni už mus. Ir tiesiog atskirai mes turtingi,bet kartu dar turtingesni.- kartais džiaugiuosi, kad mano šeima paprasti žmonės, nes tikrai nenorečiau gyvent su tuo žmogum kurį paskyrė tėvai.
- Bet aš to nenoriu, ir visokiausiais būdais bandau išsisukt.-atsisukau į jį stebėjau,kaip mielai jis bando pasiteisint
- O ką mano tavo mama?.- ji neatrodo tokia, kaip patėvis
- Na,ji žinoma palaiko patėvį,kadangi praeitį buvau padaręs klaidą kuri vos nesužlugdė visų mūsų kompanijų, visko dėl ko taip visi stengėsi ilgus metus.- nenoriai kalbėjo, ir jaučiau kad nagus prikušus čia bus Emily.
- Tai susiję su Emily,tiesa?.-paklausiau.
- Koks skirtumas.-sumurmėjo jis.
- Ar tu gerai jautiesi?Tu nualpai.- pakeitė tema jis.
- Mhm,tiesiog daug streso ir mažai valgau.- sumelavau,nes net neįsivaizduoju kodėl taip atsitiko.
- Ar tikrai nori važiuoti į kelione?.- jis atsisuko ir žvelgė savo rudom akim.
- Žinoma, man viskas gerai.-šyptelėjau.
- Galbūt nori užeiti?.- truktelėjau pečiais.-Nesijaudink, nesakysiu tavo patėviui.-tyliai pasakiau ir pridėjau piršta prie lūpų.
- Lily, žinoma mielai užeisiu.- nusišypsojo jis.
- Tikiuosi, tavo mašinai nieko neatsitiks, na žinai žmonės čia neprate matyt tokių mašinų.- truktėlejau pečiais ir jis nusijuokė
- Iškart atsiprašau,tai tikrai nepriimins tau tavo namų.- atrakinėjau duris.
- Užeik.- ranką parodžiau ir jis įėjo, nusispyriau batus, ir tiesiai griuvau į savo lovą.
- Uhh, aš tavęs taip pasiilgau.-sumurmėjau savo mylimai lovai.
- Kažką sakei?- Zayn atsisuko.
- Ne.- aš atsakiau ir jis toliau apžiūrinėjo mano nuotraukas.
- Tai tavo draugė?.- jis parodė į merginą stovinčią prie manęs nuotraukoje.
- Ne, tai mano sese Shay.- jis pakėlė antakius iš nuostabos.
- Neesam pačios geriausios seses pasauly.- švelniai čia gan pasakiau.
- Aš pabūsiu,kol užmigsi.- na tai išties miela,bet geriau to garsiai nesakysiy.
- Emily tai mano buvus mergina.-jis atsisėdo šalia manęs ir pagaliau kažką pradėjo pasakot ir aš linktelėjau leisdama jam tęst.
- Vieną rudens lietinga vakara<...>(praeitoj dalį papsakojau).- aš visa laika inirtingai klausiau ir negalėjau patikėti.
- Ir vieną vakarą užtikau ją kalbant telefonu apie mane ,ir kad negali daugiau apsimest mylinti mane.-puikiai matėsi,kad jam tikrai nemalonu apie tai kalbėt.
- Kalė.-man tikrai buvo gaila Zayn, jis buvo toks geras, o ji tik pasinaudot norėjo.
- Ir tai dar nepabaiga.-ramiai pasakė jis
- Ji pasiemė naudingą informaciją,ir bande viską sužlugdyt.-išpučiau akis
- Tai va ką turėjai šiandien omenį.- prisiminiau pokalbį mašinoj.
- Negalėjau to tvert,ir pradėjau gert,kol tuo tarpu mano šeima bandė atsatyt viską ką sugrioviau.- nesididžiuodamas kalbėjo jis.
- O ji?Ka ji tuo metu veikė?.-paklausiau.
- Ta kalė viską išdavė mano konkurentui, jis gerai ją saugojo. Na, o dabar tiesiog nenoriu vaikytis praeities, ir sau to primineti.-dabar suprantu kodėl visi tai nutyli.
- Vaikas?.-juk ji buvo neščia.
- Ji nesilaukė,visa tai buvo didžiule apgaulė,mano šeima ją taip gražiai priėmė, o ji padarė tai ko niekas neįtarė.
-Užjaučiu.- apsikabinau jį, tai išties žiauri istorija.
- Nuo tada jos nemačiau.-jis atsiduso ir atsisuko į mane, jo akys tiesiog užhipnotizavo,o lūpos prašėsi būt pabučiuojamos, to neužteko ir drabužiai pradėjo krist nuo mūsų vienas po kito.

**
Shay (Lily sese)

**Shay (Lily sese)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zayn patėvis

Kažkaip sunkiai rašiau:(Bett, ZAYN laimėjo lažybas!Vote🌟

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kažkaip sunkiai rašiau:(
Bett, ZAYN laimėjo lažybas!
Vote🌟

Follow mane✔
PRAŠAU NUOMONIU😪!

Another life//Z.MWhere stories live. Discover now