Zayn
- Ji miela.- mes stovėjom prie mašinų ir stebėjom kaip Lily bendrauja su merginom
- Aha, iš ties.- pritariau, bet vis dar galvoju kodėl ji pabėgo kaip ją pabučiavau.
- Aš ją pabučiavau.- lyg netyčia išsprūdo ir jie atsisuko į mane.
- Jūs ką mergos nebučiave,kad akis išpūtėt?.- suirzau.
- Na, Zayn kaip gaila, kad joki santykiai negali jūsų sieti kadangi ji tau dirba.- įsiterpė Harry,lyg jam tikrai būtų gaila. Šūdžius.
- Harry net nebandai!.- pyktis sukilo, vos tik įsivaizdavus jį su ja, jis ją įskaudins, aš taip pat tai galiu padaryt, kadangi rimtiems santykiams esu nepasiruošęs,bet nežinau kodėl ši mergina taip traukia galbūt dėl to,kad visos tik ir karasi ant kaklo, o ši neprisileidžia na pažiūrėsim ar ilgam.
- Ką?Tu juk tai negali.- truktelėjo pečiais jis, o aš vis dar buvau piktas.
- Lažinames, kad permiegosiu su ja per mėnesį.- iš tiesiau ranką jam.
- O, jei ne?.- jis kaip visada ieško ko geresnės naudos.
- Atiduodu tau ją.- pasakiau ir jis spustelejo ranką
- Tinka.- pasakė jis ir nusišyspojo.Lily
Sėdėjom su merginom prie laužo ir kepėm zefyrus.
- Ar jie nustos į mus spoksot?.- nusijuokė Nora.
- Nora, dabar visas dėmesys sutelktas ne į mus, o į Lily.- kaip vaikas pasakė Sophi ir mes nusijuokėm.
- Primenu, kad Harry ir Zayn laisvi, jiem pats laikas būtų pradėt kurt rimtus santykius.- pridūrė Nora.
- Ne ačiū, aš su savo bosu nemiegosiu.- suraukiau antakius.
- O, Harry aš tiesiog nepažįstu.- nusiėmiau zefyra nuo lazdelės ir pradėjau valgyt.
- Na, merginos ką veikiat?.- Louis paklausė ir jie visi susėdo šalia mūsų ir lyg tyčia Zayn vėl buvo šalia manęs,kol jie plepėjo aš stebėjau kaip gražiai mėnulis apšviečia ežera.
- Gražu.-kruptelėjau nuo jo balso.
-Aha.- atsakiau ir vis dar vengiau akių kontakto.
- Na,ada reikia pažiūrėt iš arčiau.- nieko nespėjau pasakyt,nes jau buvau nešama.
- Ne!Tu to nepadarysi.-aš pradėjau rėkt,o Zayn ėjo link vandens.
-O taip! Aš tai padarysiu.-aš pradėjau muistys be tai nieko nepakeite ir jau po akimirkos buvau šlapia kaip ir kitos merginos.
- Tu!.- parodžiau pirštu į jį ir jie visi juokėsi.
Nu Malik stebėk, nusiėmiau maikute ir dabar buvau su liemenuku, priėjau prie jo ir visa maikute išgrežiau jam ant galvos, nors ta pačią akimirką jaučiau kaip Harry nenuleidžia akių nuo manęs.
-Imk nusivalysi seiles.- padaviau savo maikute Harry ir visi pradėjo juoktis, o aš pasukau link namelio persirengti.
Vos tik įėjau į namelį visi taip pat sugužėjo.
- Apsirenk.- jis atrodė piktas.
- Kodėl turėčiau?Man taip patinka.-gūžtelėjau pečiais ir toliau kuičiaus lagamine.
- Nes, tik aš galiu į tai žiurėt.**
×o×o tikriausiai viena sau rašau šia istorija:(
Jeigu skaitai prašau komentaro:)❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Another life//Z.M
Fiksi PenggemarAš esu Lily, palikdama savo praeitį atvykau į Bradforda pradėt naują gyvenimą.