1.29

907 44 2
                                    

Praėjo 2 savaitės kaip Shay buvo atvykus ir svečiavosi su mano buvusiu vaikinu,kitaip pavadinus praeities šešeliu,  nuo to laiko namuose vyrauja kažkoks chaosas, su Zayn įsikniaubėm į darbus ir vienas kita retai matome.

Oh, pagaliau namai,-atsidusau kaip įėjau pro duris, ir iškart nusimečiau aukštakulnius,kurie vargino mano kojas visa vakarą.

Namuose buvo tylu, galbūt Zayn jau miegojo.

- Zayn!.-sušukau, bet niekas neatsiliepe.
Nuėjau link jo darbo kabineto,tyliai pravėriau duris, ir taip jis vėl užmigo dirbdamas.
- Zy,-pradėjau jį judint ir kelt iš miegų.- Kelkis.- jis susirauke, tai reiškia,kad pagaliau prikėliau.
- Labas,-kaip jis prasimerke aš nusišypsojau ir pasisveikinau.
- Tu vėl užmigai dirbdamas,-atsidusau.- Eik į lova.- jis paklausė ir atsikelės iš kėdės,nutepseno į kambarį.

Šokau iš sukneles,užsivilkau pižamą , nusivaliau makiažą ir susirišau plaukus.

- Iškart geriau.-kalbėjau sau kaip pažiūrėjau į veidrodį ir pamačiau lyg kitą asmenį.

Akies krašteliu pažvelgiau kaip Zayn miega, jis atrodė toks mielas ir ramus,todėl negalėjau nenufotografuot to,nevaldžiau šypsenos kaip tai dariau.

-Nuostabu.- žiurėdama į telefoną tariau,dabar tai puoš mano telefoną.

Šokau į lova šalia Zayn ir bandžiau užmigt, bet atėjus žinute kuri suaidėjo per visą kambarį, tai sutrugdė, žinute buvo ne man,o Zayn,kuris buvo jau turbūt 10 sapne.

- Ar aš turiu teise pažiuret kas jam rašo?.- uždaviau klausima sau galvoje, ir net nepagalvojus paėmiau telefoną.

Žinute nuo neužvardinto numerio,

'' beproto laukiu rytojaus, labanakt zuiki :* ''

Skaičiau šimtus kartu šią žinute ir bandžiau suprast vis išnaujo.

Zayn ranka atsidurė ant mano kojos ir aš sustingau, bet iškart atsikvėpiau kaip pamačiau,kad jis užsimerkęs, tai ženklas. kad reikia padėt telefoną kol rimtai neatsikėlė.

Visa naktį nesudėjau gluosto galvodama apie tą nelemtą žinutę, vienu momentu norėjau paskambint ir išgirst balsą tos kuri rašo, bet to nepadariau, galbūt per daug išsigalvoju, galbūt mergina ne ten tiesiog pataikė, o aš bereikalo iškelsiu pavydo scena.

Jau pradėjo švist ,todėl užsisukau ant kito šono, ir laukiau kada suskambės Zayn žadintuvas.

- Na, šai ir jis.- pasakiau sau mintyse. ir laukiau jo tolimesnių veiksmų.

Kaip ir kiekviena ryta jis pirma patikrina telefoną, tada nueina į vonią, apsirengia,papusryčiauja ir išeina.

Jis padėjo telefoną ant spintelės ir išėjo į vonią, greit paėmiau jo telefoną patikrint ką jis atrašė, bet žinute buvo tiesiog ištrinta. Išgirdau žingsnius,kas reiškia,kad jis ateina, padėjau telefoną ir vėl užsisukus užsimerkiau, leisdama tyliai tekėt ašarom. 

***

nauja daliss!!!

vote:)KOMEEEEENTUOJAM, IR SIUNČIU APKABINIMUS VSIEMS KAS SKAITO:))!!!

Another life//Z.MWhere stories live. Discover now