"A lányok pont akkor értek, oda és elindultunk Márkhoz."
Már egy háromnegyed órája biztos, hogy sétáltunk mikor megtaláltuk az utcát.
-Na végre itt vagyunk - szólt Hanna.
-Ja... az utcában és most kereshetjük meg a házat.... - mondtam miközben végig néztem az utcán, rengeteg ház volt.
-Remélem pont a másik felén lesz - szólalt meg szarkaztikusan Vera.
-Lau mi van a papírra írva??? - kérdezte Hanna és közben a fecnire mutatott.
-Hát az utca, és a telefonszáma, ahogy mondta....
-Nem a másik felén mi van?
S ekkor megfordítottam, majd magamban felolvastam:
"A telefonszámomat nyugodtan mentsd el, és ha bármikor szükséged lenne rám akkor csak hívj vagy ha gondolod át is jöhetsz, én mindig szívesen látlak!"
-Ez teljesen meg van hülyülve - mondtam tágra nyílt szemekkel - ez most komolyan azt hiszi hogy majd csak úgy átmegyek valaha is, hozzá... - ezután megmutattam a csajoknak.
-Miért tök ari ^-^
-Én eddig azthittem, hogy tetszik...
-Tetszik is - szakítottam félbe Verát, majd miután kuss lett leesett, hogy ezt hangosan mondtam ki.....
-Miiiiiii?????
-Tényleg?????????? - hangoztak ezek a kérdések.
-Ahh, igen tetszik,de attól, hogy tetszik még nem szeretem, ennyi, nem akarok tőle semmit, és ő se tőlem....
-Hát szerintem nem írta volna ezt ha nem akarna tőled valamit - mondta Hanna.
-De...de...nincs nála esélyem, gondoljatok bele, ha a ribi megtudná, nemhogy rosszabb lenne az életem, de simán végezne velem, elvégre láttátok mennyire bele van esve Márkba.... még úgy is, hogy ott van neki Áron.... - mondtam szomorúan.
Ezután csönd volt még mindig azt a hülye üzenetett néztem, már majdnem sírtam. Felnéztem a lányokra kivételesen nem az a bizonyos vigyor volt az arcukon, hanem láttam, hogy megértőek, hát igen asszem ez jelenti azt, hogy a barátokra mindig számíthatsz.
-Na jó csajok nem azért jöttünk, hogy bőgjünk együtt - szólt Vera erre mondatára elnevettük magunkat, igen látszik, hogy hármunk közül ő a legérettebb.
-Igazad van - értettem vele egyett.
-Majd legközelebb ezt megbeszéljük és panaszkodunk egymásnak, hogy a fiúk milyen hülyék - mondta Hanna majd az elöbbin megint csak nevettünk - de most menjünk keressük meg és érezzük jól magunkat, még akkoris ha Ő is ott lesz - nézett rám mosolyogva.
-Rendben megprobálok nem erre gondolni - szóltam és a papírt begyűrtem a zsebembe - nem kell tudnia arról, hogy láttam...
Erre a lányok csak bólintottak, és elindultunk megkeresni a házikót. Nem kellet olyan nagyon sokat menni, egy szép nagy házhoz értünk, halványsárga falai már inkább a bőr színhez hasonlított, az ablakok szép nagyok voltak, a házat körül vevő kerítés sima vas volt. A ház elött volt egy kis kert, biztos Márk anyukájáé. Hirtelen két kutya jött elő és elkezdtek ugatni ránk.
-Asszem nem kell telefonálnunk - szólaltam meg mikor nyitódott az ajtó.
Márk jött ki, a tenkintetemet visszahelyeztem a kutyákra, akik addigra elhallgattak.
YOU ARE READING
True or Fake love? [BEFEJEZETT]
RomanceKovács Laura a középsulis életét éli, úgy hogy közben mindenki csak bántja. Ekkor viszont megérkezik a "szőke herceg", aki próbál segíteni neki úgy, hogy megmutatja neki a szerelmet. Hello, ez az első történetem remélem hogy tetszeni fog. :3 Kezdés...