A következő hetek gyorsan elteltek. Se Márkkal se Mátéval nem beszéltem. Az elején próbáltak közeledni, de a két barátnőm mindig "megállitották" őket. Egy idő után abba hagyták és elfogadták, hogy tényleg szükségem van egy kis időre. Ezalatt Hannáékkal szorosabb lett a barátságunk.
A téli szünet előtt elgondolkodtam, hogy megbocsátok a fiúknak, leginkább Márknak, de amikor oda akartam volna menni mindig ott voltak a fiúk vagy... a lányok. Amikor megláttam, hogy milyen jól szórakozik velük megfájdult a szivem...
Elkezdődött az téli szünet. Kivételesen három hetes lesz. A Karácsony gyorsan eltelt, esténként videó chateltünk a Veráékkal.
December 27.
Ma korán keltem. Mikor lementem apuék még aludtak így gyors készítettem magamnak reggelit, majd elvégeztem a reggeli rutinomat,közben a szüleim is felkeltek. Olyan 7:30-kor elindultunk ki a vasútállomásra. Mikor odaértünk már a kis csoportunkból mindenki ott volt... Márk és Máté is.... Ahj hosszú lesz ez az egy hét.
Elbúcsúztam a szüleimtől, majd megindultam a barátaimhoz. Nem kellett sokat várni már jött is a vonat. Fölszálltunk, és megindultunk Németországba, végül ide utazunk mivel Miki szüleinek van ott egy nyaralója.
Mikor leültem a helyemre még nem is gondoltam, hogy mennyire meg fog változni az életem....
A vonaton a srácok, hogy ne unatkozzanak felelsz vagy merszesztek. Én nem vettem rajta részt mivel már az út első felén bealudtam.
Hirtelen egy kéz kezdet el rángatni, azonnal kinyitottam a szememet. Előttem Hannát láttam meg:
-Na végre, hogy felkeltél Csipkerózsika - mondta mire én csak kómás fejjel néztem rá, majd a többiekre.
-Mi történt?
-Hát csak az, hogy mindjárt ott vagyunk - mondta vigyorogva Miki.
Erre feleszméltem és felöltöztem illetve levettem a böröndőmet. Mire elkészültem meg is érkeztünk. Miki elvezetett minket a házukhoz. Mikor odaértünk mindenkinek nyitva maradt a szája. Gyönyörű volt a ház! Gyorsan bementünk majd elosztottuk a szobákat...
Szerencsétlenségemre meg kaptam Márkot és Mátét... Nagyon nem örültem neki. És most kérdezhetitek, hogy miért nem alszok a Hannáékkal, erre a válasz egyszerű van itt két srác Levi aki Hannának jön be és Peti aki pedig Verának, így hát velük vannak egy szobában. Először nem akartak egyedül hagyni, de én meg nem akartam, hogy miattam ne jöjjenek össze a szerelmükkel, így hát bele nyugodtam a sorsomba.
Gyors felmentem a szobánkba és el kezdtem kipakolni. Miközben rendezkedtem be a fiúk is elkezdtek pakolászni. A szobában nagy csend volt, ami annyira nem is zavart... Ám egy pillanat alatt ebből a nagy csendből nem maradt semmi...
-Ott én fogok aludni! - mondta Márk flegmán.
-Nem mert én fogok!- szólalt meg Máté dühösen.
Komolyan olyanok mint két óvodás... Nem tudom elhinni hogy 17 évesek... Anyum jól mondta a fiúk ebben a korban még egyáltalán nem érettek... Most komolyan mit kezdjek velük...
Erre eszembe jutott valami. Fogtam magam és befoglaltam azt az ágyat amiért veszekedtek. Tágra nyílt szemekkel néztek engem, majd szó nélkül elfoglaltak egy-egy ágyat.
Hirtelen ajtó nyitódásra lettem figyelmes, barátnőim álltak ott.
-Lauuuu!!!! - üvöltötték egyszerre majd az ágyamra ugortak.
-Hmm? - néztem rájuk nagy szemekkel.
-Nem fogod elhinni, hogy mi történt - mondta Vera nagy mosollyal a száján.
DU LIEST GERADE
True or Fake love? [BEFEJEZETT]
RomantikKovács Laura a középsulis életét éli, úgy hogy közben mindenki csak bántja. Ekkor viszont megérkezik a "szőke herceg", aki próbál segíteni neki úgy, hogy megmutatja neki a szerelmet. Hello, ez az első történetem remélem hogy tetszeni fog. :3 Kezdés...