Kedd reggel:
5-kor kinyomtam az ébresztőt, bár szívesen aludtam volna tovább, de a szüleim nincsenek itthon ezért be kell sétálnom a suliba hurrá... Kipattantam az ágyamból, és lementem megreggelizni, szokás szerint zabpelyhet ettem. Miután elfogyasztottam bementem a fürdőbe és megprobáltam magamból embert varázsolni. Egy negyedóra múlva sikerült is. Olyan fél hétkor elindultam, mert gyalog az út jó egy óra...
Már majdnem a sulinál voltam amikor megláttam Márkot és a barátait. Egyből észrevett és intett nekem egyet, én pedig mintha nem láttam volna semmit mentem tovább. A tegnapi buszozás után egy kicsit zavarba jöttem, így jobbnak láttam ha nem szólok hozzá, de azt is nehezen tudom megtenni elvégre olyan... ácsi miket gondolok én. Vegyük úgy hogy ez nem történt meg...
A gondolataimat félre téve láttam meg hogy már itt vagyok a sulinál. Az irányt egyből az osztálytermünkhöz vettem. Kinyitottam az ajtó, s mikor Hanna és Vera meglátott egyből a nyakamba ugrottak és megöleltek.
-Nektek is hello! - mondtam miközben megprobáltam kibújni szorításukból. Esküszöm, hogy megtudnának fojtani az ölelésükkel.
-Na és ma mit fogunk csinálni, suli után??? - kérdezte Hanna izgatottan.
-Nem tudom... - válaszolt Vera.
Épp szólásra nyitottam a szám amikor valaki a vállamra tette kezét. Nem kellet megfordulnom, hogy tudjam ki az.
-Mi lenne ha átjönnétek hozzánk fürdeni? - kérdezte teljesen nyugodtan Márk, és én közben kibujtam kezei közül, az egyre vörösödő fejjemmel együtt.
-De hisz ősz van... - mondtam és közben probáltam összeszedni gondolataimat.
-Lehet, de annyira még nincs hideg és alapból benti medencénk van.
A lányokkal összenéztünk.
-Legyen, de kik lesznek még ott??? - kérdezte Vera.
-Ti hárman, Dávid, Miki és Zsófi - mondta és mi csak bólintottunk.
-Hát akkor suli után várlak titeket - és ezzel el is ment.
Ekkor Hannából kitört a röhögés majd őt követte Vera.
-Mi ilyen vicces??? - kérdeztem, bár asszem tudom a választ.
-Hát a fejed amikor átkarolt.
-Olyan piros volt a fejed mint a paradicsom - válaszoltak röhögve.
Én csak gonoszan néztem rájuk bár nem hatott rájuk.
Becsengettek, és én leültem a helyemre. Az első két óra dög unalom volt. Kezdődött a harmadik és igazából a negyedik is mert dupla rajz volt, aminek nagyon örültem, mert ez a kedvenc tantárgyam ^-^. Ma magunktól rajzolhattunk és én természetesen a animésen megrajzoltam Hannát, Verát és magamat. A fiúk mint mindig most is megkérték a tanárt, hogy had tegyenek be zenét, és a tanár meg is engedte. Ezzel egy baj van még pedig az, hogy a fiúk nem bírnak végig hallgatni egy zenét sem, állandóan elkapcsolnak illetve összevesznek azon, hogy kirakjon be zenét, tipikus fiúk...
Egszercsak egy mini papír darabka termett elöttem kinyitottam és elolvastam:
"Haragszol rám?? Vagy mi ma még alig beszéltünk... És reggel is köszöntem neked, de mintha nem is láttad volna tovább mentél..."
Felismertem a kézírást, Márké volt. Válaszul annyit irtam, hogy "Nem", majd visszadobtam neki. Egy idő után újra elöttem termet a fecni:
"Biztos???? Mert ha igen nyugodtan megmondhatod"
Erre egyre idegesebb lettem és visszairtam "Biztos és most inkább rajzolnék mint, hogy veled beszéljek" és megint visszadobtam neki ezután egy nagy sóhajt halottam majd nem jött több levél nekem. Az óra további részében rajzoltam, majd mikor elkészültem megmutattam Veráéknak:
-Úristen Lau ez rohadt jó! - mondta Hanna ami nagyon jól esett.
-Köszönöm - mondtam vigyorogva, talán ez lett a legjobb rajzom eddigi alkotásaim közül.
-De ennyi idő alatt hogy???? - kérdezte értetlenül Vera.
-Mi ennyi idő alatt 5 perc maradt a negyedik órából.
-Jó de akkor is ez gyönyörű és ezt másfél óra alatt csináltad...
-Hát otthon kb négy órán keresztül szoktam rajzolni
-Egyszer el kell mennünk hozzád és meg kell mutatnod mindet! - mondta Hanna és még mindig a rajzomat nézte.
-Oké - mondtam nagy nagy mosollyal az arcomon.
Hirtelen megszólalat a csengő ezzel jelezve, hogy vége a rajznak, és következik a biosz. Az ötödik és egybe utcsó óra, igen az urolsó "sajnos" a kémia tanárunk beteg ezért elmarad az óra.
A biosz lassan telt el majd délben mikor vége lett kimentünk a kapu elé ugyanis Márk azt mondta hogy ott várnak minket.
-Na itt vagytok, akkor itt a címem, és a telefonszámom - odanyújtott nekem egy papír darabkát - ha ott lesztek írjatok nekem.
-Oké sietünk -mondta Vera és ezzel el is indultunk a saját irányuknba.
Szinte már futottam haza, hogy gyors átöltözzek és minnél elöbb oda érjünk, hogy többet lehesünk ott. A lányokkal megbeszéltük, hogy majd idejönnek és innen megyünk Márkhoz. Egy kis keresgélés után meg is találtam a keresett ruhadrab, ami nem volt más mint egy bikini. A felső része gyönyörű éjfekete szinű volt az alsórésze szintén fekete volt,de tele pink, kék és lila szinű virágokkal. Mikor felvettem főlé vettem egy fekete hosszúnadrágot, egy fekete polót és mellé egy fekete cipőt illetve egy fekete táskát is. Kinéztem az ablakon és megláttam közeledni Hannáékat, és mielőtt elmentem volna hagytam egy kis üzenetett a szüleimnek, hogy tudják mégis hol vagyok. Bezártam az ajtókat, majd elköszöntem kutyuskámtól és kimentem a kapun. A lányok pont akkor értek, oda és elindultunk Márkhoz.
------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok!!!!!!!
Itt is lenne a 6. Fejezet és igen tudom bunkóság így abba hagyni, de gondoltam ketté szedem ezt a részt. Remélem azért tetszett, és ha minden igaz akkor holnap hozom a folytatást^-^.
Addig is Bye, bye :3
STAI LEGGENDO
True or Fake love? [BEFEJEZETT]
Storie d'amoreKovács Laura a középsulis életét éli, úgy hogy közben mindenki csak bántja. Ekkor viszont megérkezik a "szőke herceg", aki próbál segíteni neki úgy, hogy megmutatja neki a szerelmet. Hello, ez az első történetem remélem hogy tetszeni fog. :3 Kezdés...