Anti Sakuracı arkadaşımıza sormak istediğiniz bir şeyler var mı? Lütfen saçmada olsa bir soru sorun. Sizin için tanımadığım biri ile iletişime geçip röportaj gibi birşey yapalım dedim. Şikayetçi değilim bundan. Ama karşılığında Yorum ve oy isterim
Şimdi hikaye vaktiii
Bir hikaye anlatacağım size bu hikaye nasıl animeye başladığım ve başlattığımı anlatacak.
Benim bir arkadaşım vardı o sürekli anime falan çiziyordu. Benim de zaten anime izlemekten çok çizimine merakım vardı. Onunla anime falan çizdik. Sonra tabi iyice bu işin içine girdik.
Ben Japonya daki Sakura ağaçlarına aşık oldum. Internette Sakura aratınca yukarıdaki çıkan alternatiflerde bizim naruto daki sakura da çıkıyordu. Sonra merak ettim tıkladım falan animesinin adını öğrendim
"Ya Allah Bismillah" başladım animeye. Tabi ben bunları türkçe izleyebileceğim siteler olduğunu bilmiyordum başta.
Sonra birgün karşı komşunun çocuğu geldi. O çocukta bizim çocukluk arkadaşımız çok samimiyiz falan. Masada benim çizdiģim resimlerimi gördü. Animeci misin sen dedi animeyi nerden biliyon dedim ben bir otakuyum dedi ben şok! Ywbdussssks kaç yıllık arkadaşım ilk defa Animeci olduğunu öğrendim. Sonra bana türkçe izleyebileceğim siteler önerdi. Bende işte naruto 60. Bölümlerden falan sonra türkçe izledim.
O sıralarda ben izlerken kardeşim bu ne iğrenç falan filan diyodu naruto ya bakıyordu tipini s******* falan diyodu. Sonra ona 1 bölüm izlettim. Izlettigim bölümde chuunin sınavları sonra o aksiyonla 1 2 3 derken bi 30 bölüm falan izledik. Sonra kendisi naruto serisini 7 kez bitirdi. Piyasada bitirmediği anime kalmadı benden daha sert bir Otaku oldu gitti durduramiyoruz bana "ablaa animee önerrr" falan diyo manyak.
Bana da Otaku denmez zaten öyle çok anime bitirmedim.
Naruto
Naruto Shippuuden
Boruto -> günceldeyim.
Charlotte
Koe no katachi -> film
Kyoukai no Kanata
Re zero
Re write
Tokyo ghoul ilk sezon
Noragami
Toradora (iki kez)
11sai bu da film 15 dk falan
Sword art online 5 6 bölüm falan
Death note sadece ilk bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha'msı Birşeyler
FanfictionÇatlak bir yazar düşünün.... işte o benim!Bu kitap naruto bilinmeyenleri naruto eleştirileri/teorileri naruto çılgınları içerir veBorutonun kafa yapısını inceleyen kaçık bir yazar. Bu kitap benim değil bu kitabın yarısını ben yarısını siz yazacaksın...