Konan ve Hima

305 20 40
                                    

🌸Konan animede çok nadir sıfat olarak  söylenen güzel kelimesinin baş tacıdır.

🌸Konan animede Melek tabirine sahip. Yani kız melek, lakabı bu.

Himawari erken yaşta Byakugan'ını uyandırdığı için potansiyeli yüksek biri olduğunu biliyoruz.
.
.
.
.

İnohima shipi ile ilgili düşünceleriniz neler?

Ben ilk gördüğümde sarada ile boruto nun öpüştüğünü gören Sasuke gibi oldum.

Ama sonradan bu ship tatlı gelmeye başladı.

Sarada ile Boruto'nun çocuğu olursa ne olur?

Çocuk doğuştan Rinneganlı olur. :D

Bide şey var. Eğer Uchiha ve Hyuga nın bir çocuğu olursa çocuğun hir gözü Sharingan bir gözü Byakugan olur.

Şimdi

Sarada;

Uchiha + Haruno

Boruto;

Uzumaki +Hyuga

Bunların veleti olursa;

Uchiha+Haruno+ Uzumaki+Hyuga

Kısaca ; Uchiha + Uzumaki

Hmmmmmmmm

Rinnegan senju ve Uchiha kanının birleşmesi ile oluşuyor.

Uzumaki ise Senju nun bir kolu

Dağılan bir kolu

Hmmmmmmmm

Yani çocuk Rinneganlı da olabilir iki gözü biri Sharingan biri Byakugan olabilir.

Ama kısacası çocuk doğuştan güç sıçan bişi olur.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mitsukiiiiiiiii  selam ben eben tanışalım mı?

Kishimoto zor durumda neden mi?

Çünkü Kishimoto Mitsuki ye çok fazla gizem ve havalılık kattı. Buda izleyici kitlesinin Mitsuki nin çok güçlü olduğu düşüncesine ortam hazırladı.

Ama Mitsuki çok güçlü değil. Güçlü sadece güçlü. Bunlar büyüyünce ne olacak Mitsuki ye daha fazla güç katılacak ee otomatikmen boruto sarada dan dahhaaaa güçlü gibi gözükecek ki anime boruto ya ait olduğu için Mitsuki nin konumunda boruto olmasi gerekirdi. 

Yani eğer Mitsuki filler ları doğru ise ki bence doğru

Boruto, Sarada vs Mitsuki olacak ve  Mitsuki kaybedicek. Kishimoto Mitsuki yi o kadar da güçlü değil demeye getirmesi gerekiyor.

Günümüzdeki Superman algısının değişmesi gerekiyor.

I ♡U canlarımmm bir sonraki bölüm wallpapers bölümü olucak ve mutlu bayramlar!

Uchiha'msı BirşeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin