Ohnoki

178 11 20
                                    

Son dakika !!!

Filler da olsa Boruto izlemeye devam edenler kalp krizi geçirdi. 


Ne oluyor lan?

Ohnoki yaşlı dedemiz vardı ya.

O, hain kötü biri çıktı.

Barışın sağlanması için Mitsuki'yi kaçırtmış.  Ve büyük ihtimalle tshuchikage yi de kaçırtan o.

Vay anasını cidden...

Şoklardayım.

Sana çok güvenirdim ohnoki.  Yanlış yaptın. 

O yaşlı ilk Mitsuki'yi kaçırtıyo Mitsuki'yi kaçıran grup Konoha shinobilerini öldürüyor. Taş köyünün kage sini kaçırtıyor. Savaş sebebi bunlar.

Temennimiz o ki inşallah kendi isteği ile yapmamıştır.

Bunu demişken aklıma şey geldi. Bunları Kara yaptırtıyor olabilir mi?

Anime daha kara yı anlatmadı.

Hani bir karakter vardı hokage yardımcısı. İzlemeye devam edenler bilir.  O karakter hain çıkmıştı aynı bölümün sonunda da meğerse üzerinde genjutsu olduğunu öğrenmiştik. Aynı şekilde İNT* manyağı olan adamda genjutsu altındaydı. 

(İlmi Ninja Teçhizatı)[teknolojik ninja aletleri]

Bu genjutsuları yapan kara. Manga okuyanlar biliyor bunu.  Animede henüz kara daha tanıtılmadı

Kara bir teşkilat. Jigen in başkanlığında olan bir teşkilat içinde kashin koji falan var. Kawaki de bu teşkilatta galiba. Bunu tam olarak bilmiyoruz. Bildiğimiz şey Kawaki, Jigen in satın aldığı üvey oğlu ve kara nın kurbanı.

Neyse işte

Demem o ki kara ohnoki ye de genjutsu yapmış olabilir mi?

Olabilir.

Varsayalım olay böyle gelişti. O zman bu genjutsu işi iyice zıvanadan çıkmış oluyor. Bu sebeple Sasuke köye çağırılabilir.

Yada

İkemoto "aslında o buradaydı o da şunu yapıyordu" deyip olayı seyirciye göstermeyip şaşırtmayı seviyor.

Bu sebeple sasuke yi göremeyiz ilerleyen bölümlerde ise aslında sasuke bu olayı araştırıyordu falan denir. 

O yüzden Sasuke yi göreceğiz diye ümitlenmeyin. 

Yani sonuç olarak inşallah ohnoki suçsuzdur. Eğer kendi isteği ile yaptıysa da herşeyi, çok yaşadı bu moruk kunaileyin şunu gebersin gitsin.

Uchiha'msı BirşeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin