Sarada mı o?

400 24 37
                                    

Medyadaki AMV yi mukakkak izleyin çünkü çok güzelll

Gelelim benim enn sevdiğim karaktere Sarada♡♡♡♡

Açık konuşalım Uchihaların tek akıllısı İtachi

Şimdi Sasuke'yi ele alalım.

Sasuke direk maldı. Gerçekleri öğrendikten sonra bile köye saldırması, Hokage olacağım demesi, İtachi yi öldürmesi, gücün gözünü karartması falan tamamen mal bir karakter ama paçayı yakışıklı ve karizmatik olduğu için kurtardı😂😂

Gelelim Sakura ya.

Oda maldı. Naruto'nun kendisine aşık olduğunu farkedemedi. Üstüne gidip seni seviyorum dedi.  Sasuke onu iki kez öldürmeyi denedi. Bir kez genjutsuya hapsetti. Buna rağmen "Sasuke-kuğğnn" diye peşinde koşması falan Kishimoto sonradan Sakura yı mükemmel bir kunoichi yaptı ama çoktan anti sakura fanboyları heryerdeydi ve bu onların nefret ateşini söndüremedi. 

Sonuç olarak Sasuke mal Sakura mal eee bunların kızları olursa ne olur oda mal olur.

Sonucumuzun bu olması gerekiyordu ama değil. Sarada aynı zamanda İtachi nin yeğeni olduğu için onun genlerini taşıyor.  Tek umudumuz İtachi. Sarada ne olursun İtachi ye çek ona benze.

Şimdi gelelim Sarada'nın anası kim anası Sakuraysa neden gözlük takıyor?

Cevaplayalım efendim.

Sarada'nın annesi Sakura bunu zaten Karin tarafından öğrendik.

Neden gözlük takıyor?

Benim bir teorim var bu konu hakkında.

Sarada'nın köydeki hastanelerde doğum kaydı yok. Bu demekki Sakura köy dışında doğum yaptı. Büyük ihtimalle Sasuke ile şu uzun yolculukta yaptı. Şimdi Sasuke 9 aylık hamile karısını görevde peşinde sürükleyecek kadar gerizekalı değil. Demekki Sakura daha hamileliğin ya başında yada ortalarında falandı. Bu da demekki büyük ihtimalle Sakura erken doğum yaptı bu yüzden köyde değildi.

Karin zaten Sarada'nın ebesi. Bu da zaten beklenmedik bir anda Sarada'nın doğduğuna işaret. Şunu çok iyi biliyoruz ki Karin Sasuke'ye aşık. Sasuke ise Karinin kızının ebesi olmasını istemez çünkü karin kıskançlık yada Sasuke ye olan nefreti yüzünden Sarada'yı öldürebilirdi ama Karin kadar şerefsiz değil. Sasuke ve Sakura bu ihtimaller yüzünden Karin ebe olsun istemez ama buna mecburlardır.

Konuyu şuraya getiriyorum.

Yani Sarada beklenmeyen bir anda yani erken doğdu bu yüzden görme bozukluğu yaşıyor. Bildiğim kadar erken doğan çocukların % 70 i falanı görme veya duyma vb. rahatsızlıkları yaşıyor.

Buda Sarada'nın gözlük sebebini açıklıyor.

Şimdi gelelim ikinci ve en yaygın teoriye 

Sarada'nın gözlüklü olmasının sebebi Sasuke bu teoride. Sasuke Team Taka/Hebi de yaralandığında Karinin kanını emdiği için karin nin dna sı Sasuke'ye geçti ve bir şekilde bu dna da Sarada'ya geçti. Sarada o yüzden gözlüklü

Yada en basitinden Kishimoto nun canı öyle istedi öyle çizdi. :/

Sarada isminin bir anlamı yok. Bir dedikodu ya göre Sarada'ya ismini babası vermiş. 

Sarada   Sakura'nın ilk ve son harfi, İtachi nin ortaki harfi ile oluşmuştur.

Sakura'nın ilk ve son harfi》》 Sa, ra

İtachi'nin ortadaki harfi》》 i -ta-chi  yani     (d)ta 

Sa-ra-da

♡♡♡♡♡♡

Umarım kafa karıştırıcı olan bu bölümü beğenmişsinizdir.

Hepinizi çok seviyorum bol bol yorum yapın.  ♡♡♡

Uchiha'msı BirşeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin