Mitsukkiii gurbet ellerrdeeee
Evladım kaçmak senin neyine?
Sasuke misin sen? Sarada kaçsa anlarım da ya sen?
Boruto nun son bölümü yanılmıyorsam 72. Bölümdü.
Bence en güzel Borusara olan bu bölümdü.
Yani aslında pek borusara yoktu ama tartışmaları beni çok duygusallaştırdı.
O bölümdü en sevdiğim diyalog;
S: Boruto... Bende Mitsuki ye inanmak istiyorum-
B: O zaman neden-
S:AMA.. Shinobiyiz biz . Duygularımızın etkisi altında kalmadan karar verebilmeliyiz. Arkadaşlarımızda olsa...
B: ihanet mi diyorsun...
S:...
B: Ne yaparsan yap ben gidiyorum.(Bu tartışmada Boruto zaten bağırıyordu Sarada daha sakin konuşuyordu ama en sonda "ama " kelimesini bağırarak söyledi çünkü Boruto sözünü kesip onu Mitsuki ye inanmadığını düşündüğü için suçluyordu)
Ühühühühühhü😭
Ya bide en sinir bozucu şey Sarada nın zaafının sürekli kullanılması
Bu kız hokage manyağı
Bu kıza hokagelikten bahsetmeyin
Sanirim çıldıricam ama Boruto çok iyi laf soktu Sarada ya.
HHatta ben size bunların konuşmalarını baştan yazayım;
S: Anlam veremiyorum
B: Neye?
S: İno-san'ın gördüğü yanlış veya ilizyon olamaz.
B: Konohamaru abimin dediklerini duydun! Mitsuki bir gerekçesi olmadan bu işe kalkışıcak biri değil!
S: Tamam da Mitsuki yi çok iyi tanımıyoruz değil mi?
B: HICTE BİLE!
S: Öyle diyorsun da mitsuki nin ebeveynlerinden bile bir haberdik değil mi?
B: Orochimaru denen herifi mi diyorsun?
S: O adamla sadece bir kez karşılaşsamda cins cins araştırmalar yöneten uzak durma isteği uyandıran biriydi.
B: Bunun konumuzla ne alakası var?! Mitsuki yi ailesiyle suçlayamayız? !?!
(Sarada ayağa kalkar)
S: Fakat mitsuki nin babasının Orochimaru olduğunu öğrenince Konohamaru Sensei donup kaldı. Diğer büyüklerimizde tehlikeli biri olduğunu söyledi. Aslında sende farkındasın değil mi, Boruto? (☜Biraz daha duygulu ses tonuyla der bunu) Mitsuki ye dair bilmediğimiz bir dünya şey var.
B: Mitsuki bizim arkadaşımız değil mi? (Duygusal fon müziğinin sesi artar.) Ona böyle bir zamanda biz inanmayacaksak kim inanır ki? (Kadir İnanır 😂)
S: Bende Mitsuki ye inanmak istiyorum.
B: E o zaman...
S: AMA.. (Boruto duraksar)(ultra dramsı ses ve arka fon müziği artar.) Shinobiyiz biz. Duygularımızın etkisi altında kalmadan her ihtimali göz önünde bulundurmalıyız. Bunu yapan arkadaşlarımizdan biri olsa bile
B: Ihanet eden mi? Bunu demeye mi getiriyorsun?
S:...
(Boruto gitmeye başlar)
B: Ne istiyorsan onu yap.
S: Bekle! Daha konuyu kapatmadık!
B: Bak ne diyeceğim Sarada?
S: Ne?
B: Olmak istediğin Hokage inanılmaz yetenekleri olan bir shinobiden mi ibaret?Her şeye hokageligi sokmayın ya
Mekan böyleBBi sahne daha var orası mükemmeldi çünkü Boruto ve Sarada da Konoha dan kaçıyor ama şöyle bişi var nanadaime geçici olarak köyden izinsiz çıkan herkesin kaçak ninja olarak ilan edilecegini söylüyor.
Şimdi gece vakti Konoha çıkış kapısının üstünde (bu bir şeyi anımsatıyor değil mi) Boruto kapının üstüne geliyor (o büyük çıkış kapısının üstü balkon gibi) orada Sarada yı görüyoruz o da önceden orada bekliyormuş ama öyle bir çizmişler ki sanki Sarada vs Boruto olacakmış gibi öyle bir karşılaşma çizmişler sonra bunlar konuşuyorlar sonra Boruto bir kaç adım atıyor ilerliyor Sarada nın da yanından geçiyor. Sarada arkasını dönmüyor 1 sn sonra Sarada nın gözleri küçülüyor ve son hızla arkasını dönüyor gidemezsin gibi bişi diyor yüksek sesle. Eğer gidersen arkadaşların peşine düşer diyor ama yani baya endişeli konuyor sonra bir kaç şey daha oluyor Sarada da kaçmaya ikna oluyor sonra gidiyorlar köyden bölüm bitiyor. Bu sahneyi medya ya koymaya çalışacağım .
Medya yı ekledim ama birçok diyalogları kesmisler
Hepinizi çok seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha'msı Birşeyler
FanfictionÇatlak bir yazar düşünün.... işte o benim!Bu kitap naruto bilinmeyenleri naruto eleştirileri/teorileri naruto çılgınları içerir veBorutonun kafa yapısını inceleyen kaçık bir yazar. Bu kitap benim değil bu kitabın yarısını ben yarısını siz yazacaksın...