AMV ; Animated Music Video
CMV ; Cosplay Music Video
ASMV ; Animated Story Music Video
IMV ; Images Music Video
OP ; Opening
ED ; Ending
FANMADE ; Fan Yapımı
Doujinshi ; Fan yapımı kısa manga
Yurri ; Kadınlar arası ilişki.
Ecchi ; Çıplaklık. Hentai ile hentai olmayan içerik arasındaki kategori.
Yaoi ; Erkekler arası ilişki.
Smut ; Kadınlar için erotik içerik barındıran kategori. Ecchi’nin kadın versiyonu diyebiliriz. Pornografik içerik olmaz. 18 yaş altı için uygun değildir.
Oppa(i) ; Fanı olduğu, idolu, kanseri olduğu, kişi/karakter
Cosplay ; Çizim karakterlerini canlandırma sanatı
Fanboys ; Erkek Fanlar
Fangirls ; Kız Fanlar
Hater ; Nefret eden kişi
Filler ; Doldurma bölüm
Cannon ; Karakter gelişimi/ Gerekli olan filler bölümler
Re ; Yeniden (Re; Zero, Rewrite, Tokyo Ghoul Re)
Mangaka ; Manga çizen kişi
Manga; Japonlara özgü siyah beyaz çizgi roman sanatı/eseri
Sennin ; Gezgin
Sannin ; Bilge/Keşiş
Otaku ; Animeci , Çok fazla anime izleyen
Fansub ; Fan çeviri grubu {Animeleri orjinal dillerinden başka dile çeviren grub/ çevirmenler topluluğu}
OAV/OVA ; Original Animation Video/Original Video Animation
OST; Orijinal Soundtrack
Shoujo: Kızlar için yapılmış anime veya manga. genelde güzel, romantik, duygusal konular işlenir.
Shounen: Erkekler için yapılmış anime veya manga. genelde aksiyon ve macera işlenir.
Tsundere; Ana karaktere sert çıkan,soğuk davranan genel olarak “idiot,aptal” tarzı hakaretlerde bulunan fakat hikaye geliştikçe ana karaktere iyice bağlanan karakterlere denilmekte. Genel olarak utandıklarında veya ana karakter hoşlarına gitmeyen birşey yaptığında ana karakteri döverler. Yer yer ana karaktere sevgilerini gösterirler.Kuudere ile Dandere ; nerdeyse aynı terimler,daha doğrusu karakterlerin %99’unda Kuudere aynı zamanda Dandere oluyor. Tabiki tam terside geçerli bu yüzden genel olarak Dandere değilde Kuudere kullanılmakta. Kuudere basitçe duygusuz kız demek. Sürekli aynı surat ifadesi bulunduran,olaylara karşı pek şaşkınlık utanç gibi reaksiyon vermeyen karakterler. Dandere dediğimiz olay ise sessiz karakterler demek. Pek konuşkan olmayan genel olarak sessiz takılan,fakat genelde ana karakterle yalnız kaldığında az maz konuşmaya başlayan tipler büyük bir çoğunluğu kitap kurdudur.
Yandere : Diğer terimlere göre daha nadir bulunmakta. Biraz argo olsada bunlara en uygun terim piskopattır. Bu karakterler ana karaktere deli gibi aşıktır veya aşık olur bir noktada. Fakat asıl problem sonrasındadır. En ufak bir olaydan dolayı ana karakteri kıskanır ve eve zincirlemekten öldürmeye kadar giderler.
Kısa bir bilgi paneli gibimsi bir bölüm yayınladım umarım sevmişsinizdirHepinizi çok seviyorum ♡♡
Kitap finali yakındır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha'msı Birşeyler
FanfictionÇatlak bir yazar düşünün.... işte o benim!Bu kitap naruto bilinmeyenleri naruto eleştirileri/teorileri naruto çılgınları içerir veBorutonun kafa yapısını inceleyen kaçık bir yazar. Bu kitap benim değil bu kitabın yarısını ben yarısını siz yazacaksın...