Röportaj vol3

156 11 2
                                    

Bu röportaj Boruto mangasının ilk bölümü yayınlandığında gerçekleşti.  Yani yaklaşık 1 2 sene önce

Team Jump : Yayınlanacak olan Boruto Mangası için neleri sabırsızlıkla beklemeliyiz ?

Masashi Kishimoto : Yayınlandığı dönem boyunca Naruto Mangası daha içe dönük ve kasvetli bir manga olarak devam etti. Boruto Mangası‘nı daha eğlenceli ve mutlu yapmayı istiyorum. Genç erkeklerin ve kızların da eğlenebileceği bir şey.

Team Jump : Fakat birinci bölümden anladığımız kadarıyla onları kasvetli bir gelecek bekliyor gibi ?

Masashi Kishimoto : Evet bu doğru. Mangada mutlu bir başlangıç istedim fakat okuyucunun dikkatini çekmek için karanlık bir dönüm noktası olduğunu da göstermek istedim.

Team Jump : Naruto ve Hinata‘nın evliliği baştan beri belli miydi? Yoksa Naruto ile Sakura arasında bir son düşündünüz mü daha önce ?

Masashi Kishimoto : Sakura‘yı tanıttığım zaman sadece sıradan bir karakter olarak düşünmüştüm. Özel bir bayan karakter olarak tasarlamamıştım. Kiba ve Shikamaru ile aynı seviyede bir karakterdi. Bu yüzden Naruto ile Sakura‘yı hiç çift olarak düşünmedim. Açıkçası onlar dost ve takım arkadaşlarıydı. Hinata için başlarda onların birlikte olması gerektiğine karar verdim. Daha sonra Sakura ile birlikte bir aşk üçgeni tasarlarsam daha ilginç olabileceğini fark ettim. Dürüst olmak gerekirse Naruto bir savaş mangası. Romantik hikayeler için fazla yer yok. Ben okuyucuların okumak istediklerine odaklanmak zorundayım. Okuyucuların Naruto ve Hinata arasında küçük bir beklentiye girdiğini fark edene kadar onları hiç çift olarak düşünmemiştim. Bu yüzden onların evlilikleri ilk adımlarda kararlaştırıldı.

🍥

GGerçekten Boruto çok eğlenceliymiş ha ha ha 😒

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GGerçekten Boruto çok eğlenceliymiş ha ha ha 😒

BU NARUTO SERISINE HAKARETTIR! !

Fillerlardan sonra böyle bir bunalım içindeyim of yarın okulum var ve ödevim var neyse Canlar hepinizi çok seviyorum♡

Oy yorum unutmayın!

Uchiha'msı BirşeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin