Baba?

242 22 26
                                    

Hadi farklı bir şeyler deneyelim kısa hikayelere ne dersiniz? Isterseniz devamı gelir bu serinin
Gerçi bu çok uzun oldu ama boşverin devamı gelirse daha kısa olur.

Hava yeni kararmıştı. O gün boyunca işe gitmemiştim. Tsunade-sama'nın da haberi vardı. Ama Shiro nun yarın başımın etini yiyeceğinden emindim.

Elimdeki buzlu su dolu kap ile kızımın odasına çıktım. Hala uyuyordu. 2 gün önce yaptığı bir görevde zehirli bir kılıç ile zehirlenmişti. Aslında basit bir zehir birleşimiydi hatta Boruto o günün akşamına kadar iyileşmişti. Ama zehrin birleşimlerinden birine Sarada'nın alerjisi vardı. O yüzden direnci neredeyse hiç yok gibiydi bu da zehrin etkisini artırıyordu.  Zehrin çıkarılma işlemini 10 dk önce bitirmiştim. Ama hala kızımın ateşi çok yüksekti.

Bezi su dolu kapa daldırıp sıktım. Sarada'nın alnına yerleştirdiğimde hafifçe titredi. Ellerini öptüm minik kızımın. Onun başında beklerken kapının çaldığını duydum.

Bu saatte kim diye düşünürken aşağı kata indim. Kapının deliğinden baktığımda kalbim duracakmış gibi hissettim. Hayal mi görüyordum. Kapıyı hemen açtım. Hayır gerçekti.

"S-Sauke-kun..."

Karşımdaydı. Sevdiğim adam uzun bir aradan sonra yine karşımdaydı. Hala onu ilk günkü gibi sevdiğimi farkettim.

"H-hoş geldin!"

İçeri girmesi için biraz kenara çekildim.

"Hoşbuldum"

İçeri girdiğinde daha fazla dayanamadım ve ona sımsıkı sarıldım o da kollarını bana sardı.  Onun kokusunu içime çekmek, uzun bir aradan sonra onu görmek gözlerimin dolmasına engel olmadı. Titrek bir sesle;

"S-seni çok özledim. "

Dedim. Sauke-kun gözlerimin içine baktı ve yüzüme yaklaşıp alnımı öptü.

"Bende"

Dedi. Daha fazla dayanamadım ve dudaklarına bir öpücük konudurdum. Kızarmış yanaklarıyla

"Sarada..."

"Uyuyor."

Bir öpücük daha kondurduktan sonra içeriye geçtik.

"Saat daha erken Sarada'nın erken uyduğunu bilmiyordum."

"Sadece biraz rahatsız normalde gece kuşudur. "

Kızımı babasına anlatıyordum bu benim için değil Sasuke için daha için daha ağır olmalıydı. Sonuçta bir baba kızını başkasından dinleyecek kadar yabancı ise ona olan özlemi de o kadar yakındır değil mi? 

"Nesi var?"

Onu endişelendirmek istemiyordum. Ama o kızımın babası herşeyi bilmeli.

"Ateşi var ama sabaha geçer"

Gözlerini benden ayırmayınca açıklama yapma gereksiniminde bulundum.

"Görevde zehirli bir silah ile zehirlenmiş aslında basit bir zehir ama zehrin birleşimlerinden birine Sarada'nın alerjisi var. Bu onda yüksek ateş yapıyor. Zehri çıkardım sabaha ateşi de geçer."

Sasuke düşünceli düşünceli bakışlarını başka yöne çevirdi. Gergin ortamı dağıtmak için;

"Aç mısın? "

Diye sordum.

"Evet"

Sasuke nin de gergin ortamı dağıtmak için açım dediğine inanıyordum.

Uchiha'msı BirşeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin