Hikaye serilerimize devam. ..
Hepinizi çok seviyorum oy vermeyi unutmayın♡Bugün Konohamaru Sensei'den uzun bir göreve gideceğimizin haberini almıştım yola yarın sabah gün doğarken gidecektik.
Gün daha doğmadan kalktım kahvaltımı yaptım ve Konoha çıkışına vardım.
İlk gelen Mitsuki'ydi.
M: Ohayo Sarada-chan
S: Ohayo Mitsuki
K: Ohayo minna
S: Sensei? Siz ne ara geldiniz?
K: Senden hemen sonra.Birkaç dakika sonrada Boruto gelmişti ve hep birlikte görevimiz için Toprak Ulusu'na doğru yol aldık.
Yolda bir dinlenme tesisinde yemek yedik. Boruto ve Sensei yemek yeme yarışına tutulduğunda gerçekten ikisininde sıkıntıları olduğunu düşünmeye başladım. Tesisdeki bayan garsonların sürekli Sensei'nin etrafında dönmeside biraz sıkmıştı. Bence Konohamaru Sensei Hanabi Sensei ile daha çok yakışıyordu. ChoCho ise Moegi Sensei ile yakıştırıyordu.
2 gün sonra Toprak Ulusu'na vardık ve orada da 1 gece kaldık.
Geri dönüş yolunda ise kamp yapmaya karar verdik.
Gece olmuştu. Yıldızlar gökyüzünü süslediğinde uyuyamadım. Ve çadırımdan çıkıp ateşin birazcık daha uzağında yıldızları izlemeye başladım. Her biri eşsiz olan yıldızlara dikkatlice baktım.
"Acaba babamda şu an gökyüzüne bakıyor mudur?"
Aklıma düşen soru içimi kavururken yanıma Boruto'nun oturduğunu farkettim.
İkimizde sessizce yıldızları izlemeye başladık sessizliği bozan ilk o olmuştu.
B: Efsanelere inanır mısın?
S: Pek değil. Sen?
B: Ben inanırım.
S: O halde sana bir efsane anlatıyım mı?
B: Anlat.
S: Bu efsane Uchiha efdanesiymiş. Sharingan no Hime'nin efsanesi.
B: Merak ettim hadi anlat.
S: Ama ilk önce bir şey soracağım. Ninja Masalının sonunda ne olduğunu hatırlıyor musun?
B: Gizemli klanın lideri güneşin kızı Amaterasu ile evleniyor ve kızları oluyor mutlu bir hayat sürüyorlar.
S: Bu efsanedeki kız Amaterasu nun kızı.
B: Desene çok heyecanlı bir efsane dinleyeceğim.
S: Uchiha klanının lideri ve Amaterasu nun dünyalar güzeli bir kızı olmuş. Ama Amaterasu kızını doğrurken can vermiş.Uchiha lideri kızına Aisha adını vermiş. Ama bu lider hayatının kadınını kendisinden alan kızına hep istemeden olsa kin beslemiş. Ona karşı hiç şefkatle yaklaşmamış hep soğukmuş. Aisha buna hep çok üzülürmüş ve babasını mutlu etmek için uğraşsada bir süre sonra bundan vazgeçmiş.
Etrafa sürekli ışık saçan Aisha bir çok erkeğin de kalbini çalan biriymiş.
Bir gün Uchiha lideri bulaşıcı olabileceği düşünülen ağır bir hastalığa yakalanmış. Kimse ona yaklaşmazken ona bakan bir tek kızı Aisha olmuş. Geceleri bile uyumadan hep onun başında beklemiş Aisha. Uchiha lideri hasta olduğu sürece çok düşünmüş. Kendine cok kızmış. Kızına daha önce hiç gülümsemediği için onun saçlarını okşmayıp aferin demediği için.
Uchiha lideri öleceğini anladığı gün kızına bir hediye vermek istemiş. En sonda kararını vermiş ve kızını çağırmış. Ona "Sana babalık yapmadığım için beni affet. Sen bana baktın bende sana Uchiha liderliğini veriyorum" demiş ve hayata gözlerini yummuş. Aisha buna okadar üzülmüş ki her gün ağlamış. Ve gözleri o kadar kızarmış ki göz rengi kırmızı olmuş.
Aisha liderliğiye geçerek Uchiha nın ilk kadın lideri olmuş. Herkese yardım edip klanın iyiliği için herşeyi yapıyormuş.
Bir gün Aisha birine aşık olmuş. Onun için güneş olup dünyalara yakmaya hazır biri olmuş. Aisha o adamla evlenmisler bir süre sonra o adam öldürülmüş.
Aisha'nın tertemiz kalbini intikam ateşi kavurmuş.
Sevdiği insanı öldüren katili bulup onu öldürmüş.
Temiz kalbine düşen karartı Aisha nın gözlerine de yansımış ve kızıl gözlerinde siyah bir nokta belirmiş. Bu gözün sadece ataları İndra da olduğunu bilen yaşlılar Aisha'nın gözlerine sharingan demişler.
Sevgiyi koruyan melek Aisha sevgiyi korumak için nefret olmuş.
Aisha klanının başına tekrar geçtiğinde klan ona kötü gözlerle bakar olmuş.
Aisha yaptığı şey yüzünden hiç pişman değilmiş. Dik başlı, güçlü, güzel Aisha herkese küsüp başka diyarlara kaçmış.
O diyarlarda klanının saldırıya uğradığını öğrenen Aisha tekrardan klanının başına geçmiş. Uchiha halkı ellerine kan bulaşmasını istemediğini belirtip sadece birkaç güçlü kişinin düşmanlarına saldırmalarını istemiş.
Aisha da tehlike anında bile başkalarını düşünen klanina hayran kalmış ve tek başına Uchiha ya tehdit olan klanı katletmiş. Gözlerine yine siyahlar düşmüş Aisha'nın.
Aisha bir gün sebebi bilinmez şekilde intihar etmiş. Herkese ışık saçan ama kendini aydınlatamadan sönen Uchiha Aisha ölmeden önce her yeni bir kız Uchiha da can bulacağına yemin ederek ölmüş. Ve o gün bugündür sürekli reenkarnesi Sharingan no Hime adını alarak kız Uchihalarin ruhunda dolaşıyormuş
B: vay canına güzel bir hikaye.
S: Kimisi katledilen Uchiha soyu ile tarihe gömülen bu efsanenin gerçek olduğunu söylüyor.
B: olabilir aslında.Bir süre sessizce yıldızları izledik.
B: Sharingan nasıl açılıyor ki?
S: Bir Uchiha gerçekten acıyı hissettiğinde açılıyor. Aynı Aisha da gibi.Bir süre daha sessiz kaldık. Boruto çekinerek bir soru yöneltti bana
B: Sarada.. Sen ne zaman açtın sharinganını
Gökyüzüne çevirdim bakışlarımı onun gözlerine bakmadan sakince cevap verdim.
S: Tam emin değilim ama sanırım babamı ilk gördüğümde
B: Yani bebekken mi bişi anlamadım ben.
S: Ben ilk defa 5 6 ay önce tanıştım babamla 3 gün kadar gördüm sadece.Verdiğim cevap belliki onu şaşırtmıştı. Gözlerimi parıldayan yıldızlardan ayırıp onu mavi gözlerine çevirdim.
B: Kendimi çok şımarık hissettim
S: Zaten öylesin hadi geç oldu artık kampın oraya gidelim.
Bir kaç saniye bir şey demeden göz göze geldik.S: Bana o gözlerle bakmayı kes
B: Nasıl gözlerle
S: Acıyan gözlerleBirşey demeden ikimizde kalkıp çadırlarımızın oraya gittik. Belkide ona babamı söylememeliydim. Ama artık çok geçti çadırıma geçip uykuya daldım.
Ay sona doğru çok sacmaladim efsane aslında daha güzeldi ama sonra kafamda kurguladigim efsaneyi unuttum. Aisha ismi ise benim uydurdugum bir isim oyüzden bu ismin kullanılmasını istemiyorum ayşe ismi japonca olsaydı diye düşünerek buldugum bir isim 'Ayşe=Aisha'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha'msı Birşeyler
FanfictionÇatlak bir yazar düşünün.... işte o benim!Bu kitap naruto bilinmeyenleri naruto eleştirileri/teorileri naruto çılgınları içerir veBorutonun kafa yapısını inceleyen kaçık bir yazar. Bu kitap benim değil bu kitabın yarısını ben yarısını siz yazacaksın...