Η Μαρια καθοταν με τους τεσσερις ανδρες στο σαλονι του κτηριου αυτου και μιλουσαν. Απ'οτι φαινεται οι Λυκοι ηταν μεγαλες κουτσομπολες. Τωρα που δεν ηταν ο Αρης διπλα της βρηκαν ευκαιρια να την πλησιασουν και να τη γνωρισουν.
Οι περισσοτεροι προσπαθουσαν να αποσπασουν πληροφοριες απ'την κοπελα καθως η Μαρια ηταν εντελως ανυποψιαστη. Αν και εξυπνη κοπελα δεν ηξερε πως να χειριζεται καταστασεις με τετοιους ανθρωπους. Ο Γιωργος της φεροτανε καλα,βεβαια ηταν πολυ περιεργος να μαθει τι ηθελε εκει αυτη η κοπελα.
"Εσυ,Μαρία. Γιατι ακριβως ηρθες εδω?" την ρωτησε πονηρα ο Παντελης.
"Εεε εμ ε-εγ--"
Πριν προλαβει καν να απαντησει η Μαρια πεταχτηκε ο Νικος " Ελα ρε Παντελη. Λες και δεν καταλαβαμε οτι ειναι εδω με τον Αρη..."
"Οχι οχι!" Δεν την αφηναν να μιλησει και να τους εξηγισει. Της εβαζαν λογια στο στομα της και την ειχαν φερει σε δυσκολη θεση.Τοτε το λογο πηρε ο Γιωργος."Ρε παιδια! Αφηστε την κοπελα να μιλησει. Μαρια,ειναι αληθεια αυτα που λενε?"Και εκει που η Μαρια ετοιμαζοταν να τους απαντησει, μια αντρικη φωνη ακουστηκε απο τη σκαλα.
"Ναι αληθεια ειναι!"
Στο ακουσμα της φωνης του Αρη ολοι σκορπισαν ξαφνιασμενοι.Μαρια:
Ξαφνιαστηκα τοσο πολυ οταν ειδα τον Αρη. Δεν φαινοτανε χαρουμενος. Απ'οτι καταλαβα οι φωνες των αγοριων τον ξυπνησαν και αναγκαστηκε να κατεβει. Φορουσε μονο το παντελονι του. Μπορουσα ακομα να δω το υπεροχο σωμα του και μπορω να πω πως η θεα ηταν φανταστικη. Τα μαλλια του ειχαν ανακατευτει αλλα επεφταν τοσο ωραια στο μετωπο του.
Κατεβηκε κατω να τους μιλησει. Μονο ο Γιωργος ειχε το θαρρος να τον κοιταει στα ματια. Ολοι οι αλλοι πρεπει να ηταν αρκετα φοβισμενοι.
"Εε ναι λοιπον. Η Μαρια ειναι η κοπελα μου. Χαρηκατε τωρα που το μαθατε?"
"(Οχι..)" σκεφτηκε ο Γιωργος απογοητευμενος.
"Η Μαρια θελω να νιωθει σαν στο σπιτι της. Δεν θα σας επιτρεπω να την κανετε να νιωθει αβολα. Παμε πανω μωρο μου.."
YOU ARE READING
Το μυστικό της Εσμεράλδας
AdventureΗ ζωή μιας 22χρονης φοιτήτριας ήταν βαρετή μεχρι τη μερα που ο άγνωστος εισέβαλε στο σπίτι της...