Ανεβηκανν πανω βιαστικα. Κλειστηκαν στο δωματιο και η Μαρια ξεκινησε αμεσως να μιλαει.
"Αρη χιλια συγνωμη εγω απλα--"
"Οχι,εγω συγνωμη που σε αφησα μονη σου.Βεβαια δεν φανταστηκα οτι οταν επεφτα για υπνο εσυ θα κατεβαινες κατω.." την διεκοψε ο Αρης.
"Μα αν εμενα εδω τι θα εκανα?" τον ρωτησε η Μαρια.
"Αυτο αυτο σε μενα..." της απαντησε με ενα στραβο χαμογελακι ο Αρης.Aρης💭
ΤΟ ΕΙΠΑ ΔΥΝΑΤΑ ΑΥΤΟ?!?! Ooh sh*t😐
Εχει ενα υφος η Μαρια...Τι να πω τωρα να το σωσω??"Πλακιτσα!!" προσπαθουσε να το σωσει ο Αρης.
"Χεχε" η Μαρια γελασε πολυ ψευτικα και προσπαθησε να το ξεχασει."Αντε τωρα ετοιμασου. Φευγουμε."της ειπε ο Αρης.
" Φευγουμε? Απο τωρα?" ειπε η Μαρια παραξενεμη.
"Θα παμε μεχρι την πολη. Σου χω μια εκπληξη." της απαντησε χαμογελαστος.
"Εκπληξη? Τι εκπληξη?"
"Πολλα ρωτας Μαρακι.Θα δεις οταν φτασουμε.."της ειπε και εφυγε απο το δωματιο για να ετοιμαστει. " Τα λεμε στο αυτοκινητο. Θα σε περιμενω εκει." της ειπε κλείνοντας την πορτα.Η Μαρια αλλαξε και κατεβηκε να παει στο αυτοκινητο. Οι ανδρες καθοντουσαν ακομα εκει. Τους χαιρετισε.
"Γεια σας παιδια!"
"Γεια σου γκομενα του Αρ-- εεε εννοω Μαρια..." της ειπε ο Νικος.
Η Μαρια τον εγραψε και εφυγε."Καλως την!" της ειπε με το που ανοιξε η πορτα του συνοδηγου.
"Δηλαδη τωρα ολοι θα με βλεπουν ως γκομενα σου?" αποκριθηκε η Μαρια.
"Απο τη στιγμη που νομιζουν πως ειμαστε μαζι ναι. Υπαρχει προβλημα?"την ρωτησε.Αρης💭
Ετσι και μου πει πως εχει προβλημα..."Οχι οχι..Απλα..Τιποτα ειμαι ενταξει."
Αρης💭
Ειπα μηπως..."Οκ ξεκιναμε.." της ειπε και εβαλε μπρος το αυτοκινητο. Η πολη ηταν πολλη κοντα. Δεν αργησαν να φτασουν.Πρωτα σταματησαν σε ενα συνεργειο αυτοκινητων.
"Γιατι σταματησαμε εδω?" ρωτησε η Μαρια τον Αρη.
"Εδω δουλευω." της απαντησε και η Μαρια ξαφνιαστηκε.
"Γιατι τοση εκπληξη Μαρακι?"
Κατεβηκαν απο το αυτοκινητο και πλησιασαν εναν αντρα που δουλευε εκει.
"Καλημερα Αλεκο!" του ειπε ο Αρης.
"Καλως τα παιδια!" απαντησε ο ανδρας αυτος.
"Αλεκο αυτη ειναι η Μαρια.Η κοπελα που σου λεγα.."
"Αα σωστα. Γεια σου Μαρια." ο ανδρας την καλοκοιταξε και την χαιρετισε δινοντας το ιδρωμενο χερι του.
"Γεια σας" του απαντησε η Μαρια.
"Γεια ΣΟΥ. Ο Αλεκος δεν ξερει απο πληθυντικους." της ειπε ο Αρης. "Αλεκο το εχεις αυτο που σου ζητησα?"
"Ναι Αρη μεσα ειναι."
"Ωραια. Μαρια περιμενε εδω."
Οταν γυρισε ο Αρης κρατουσε ενα μικρο βαλιτσακι.
"Αλεκο επειδη βιαζομαστε πρεπει να φυγω."
"Αντιο παιδιά! Άρη...πρόσεχε.."Εφυγαν και πηραν τον δρομο που οδηγουσε στο λοφο.
"Φευγουμε κιολας?" ρωτησε η Μαρια.
"Οχι ακομα. Απλα πριν φυγουμε υπαρχει κατι που θελω να μαθεις." της απαντησε.
Η Μαρια ανησυχησε αν και ο Αρης της ειχε πει οτι δεν πρεπει να ανησυχει. Σωπασε και περιμενε να φτασουν.
Εφτασαν σε ενα απομερο κομματι του λοφου. Ο Αρης αφησε το αυτοκινητο εκει και συνεχισσν να περπατανε με τα ποδια σε κατι πολυ στενους χωματοδρομους. Πεντε λεπτα αργοτερα βγηκαν σε μια μικρη περιοχη με χωμα."Τι θες να μαθω?Θα μου πεις γιατι ηρθαμε εδω." τον ρωτησε καπως ανησυχη
"Περιμενε." της απαντησε. Της ειχε γυρισει πλατη και ανοιξε το βαλιτσακι που ειχε παρει απο τον Αλεκο.Τοτε, εβγαλε απο μεσα του ενα οπλο...
Μαρια:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ???!??!!!
"Αρη τι στα κομματια το θες αυτο?" τον ρωτησε πολυ ταραγμενη με γουρλωμενα τα ματια της.
"Πλησιασε και θα μαθεις." της απαντησε με υποπτο αλλα σοβαρο υφακι ο Αρης.ΑΑΑΑΑΑ
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΞΕΚΑΝΕΙΙΙΙ
ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΜΙΑ ΠΑΓΙΔΑ
ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΙΙ
ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ?
Αα!
Να τρεξω! Να φυγω! Να γλιτωσωωω!!!
*Η Μαρία αρχιζει να τρεχει μακρυα απο τον Αρη και προσπαθει να φυγει και να κρυφτει.*
"Δεν υπαρχει μερος να φυγεις Μαρακι." της ειπε
BINABASA MO ANG
Το μυστικό της Εσμεράλδας
AdventureΗ ζωή μιας 22χρονης φοιτήτριας ήταν βαρετή μεχρι τη μερα που ο άγνωστος εισέβαλε στο σπίτι της...