Η Μαρία πλεον ηξερε πως το να κανει αυτο που της ειπε ο ξενος και να τον ακολουθησει ηταν η καλυτερη επιλογη που ειχε, ο'τι και αν γινοταν στη συνεχεια. Πηρε βιαστικα μεσα σε ενα σακιδιο μερικα ρουχα και ενα ζευγαρι παπουτσια και εφυγε μαζι του αμεσως.
Ο νεος την οδηγισε στο αυτοκινητο του. Ενα μαυρο τζιπακι που ηταν παρκαρισμενο στο στενο που η Μαρια ειχε χρησιμοποιησει για κρυψωνα πριν λιγη ωρα.Η Μαρια μπηκε αμεσως μεσα λογω του κρυου. Φορουσε μονο τις πιτζαμες της μα πριν λογω της καταστασης το κρυο ηταν το τελευταίο πραγμα που την απασχολουσε. Τωρα ομως..ο ψυχρος αερας του Νοεμβρη εκανε την παρουσια του πιο αισθητη απο ποτε.
Ο αγνωστος ξεκινησε να οδηγαει με την Μαρία διπλα του στη θεση του συνοδηγου.Ειχε τα ματια του αφοσιωμενα στο δρομο και πηγαινε με φυσιολογικη ταχυτητα για να μην κινησει υποψιες.Δεν αργησαν να βγουν απο την πολη. Ακολουθουσαν ευθεια πορεια σε εναν πολυ ερημικο δρομο.Δεν μιλουσαν και επικρατουσε μια πολυ αμηχανη σιωπη την οποια η Μαρια αποφασισε να σπασει λεγοντας:
"Ν-Νομιζω πως πρεπει να αρχισεις να μιλας." Το κρυο την ειχε κανει να αρχισει να τουρτουριζει μα δεν θα αφηνε περισσοτερο χρονο να περασει."Ωραια λοιπον..." ο αγνωστος πηρε μια βαθεια ανασα και ετοιμαστηκε να της μιλησει."Με λενε Άρη." "Το επωνυμο?" τον ρωτησε η Μαρια διακοπτοντας τον. "Αυτο απαγορευεται να το μαθεις ακομα..Με εστειλε εδω ο πατερας μου για να σε προστατευσω." "Οπα οπα. Τι σχεση εχω εγω με τον πατερα σου?". " Ο πατερας μου ξερει τη μανα σου."
"Ηξερε εννοεις. Η μανα μου σκοτωθηκε οταν ημουν 12"
"Δεν ειναι ετσι."
"Τι εννοεις? Την ειδα να την πυροβολανε μπροστα στα ιδια μου τα ματια."
"Προφανως σωθηκε γιατι η μητέρα σου ειναι ζωντανη"
"ΖΩΝΤΑΝΗ?!?"
"..."
"Μα πως..?"
"Η μανα σου σωθηκε. Αλλα εξαφανιστηκε. Και αφησε πολλα πισω της. Παρα πολλα"
"Οπως?"
"Η μητερα σου ηταν μελος των Λαγοποδαρων. Μιας πολυ επικινδυνης συμμοριας που καποτε την ειχε βοηθισει. Η μανα σου τους εμπιστευοταν και δεν ειχε αντιληφθει οτι δεν ηταν καλοι μεχρι που γεννησε εσενα. Τοτε ολα αλλαξαν. Αυτοι αρχισαν να της ζητανε δικαιωμα πανω στο παιδι και τοτε τα καταλαβε ολα. Προσπαθησε να σε προστατεψει με ολους της τι δυναμεις. Ηρθε σε εμας. Τους Λυκους."
"Εισαι και εσυ σε συμμορια??""Ναι μονο που οι Λυκοι κανουν καλο με τις πραξεις τους. Η μανα σου απευθυνθηκε σε εμας. Πιο συγκεκριμενα στον πατερα μου που τον ειχε σαν αδελφο. Προδωσε τους Λαγοποδαρους σε εμας οταν δεχθηκαμε να την βοηθισουμε. Αλλα αυτοι το εμαθαν.Για χρονια την καταδιωκαν και εκεινη ξεφευγε μεχρι εκεινο το βραδυ που λες πως την ειδες να πεθαινει. Εσενα σε ειχε κρυψει και ειχε στον πατερα μου που. Σε βρηκε και σε πηγε στους παππουδες σου ωστε να μπορεσεις να ζησεις φυσιολογικα. Η δικαιολογια πως η μανα σου ηταν νεκρη δημιουργηθηκε απλα για να μην την ψαξεις και βαλεις τη ζωη σου σε κινδυνο. Τωρα ομως σε βρηκαν οι εχθροι. Και θελουν να παρουν εκδικηση. Θελουν να σε σκοτωσουν...!"
Η Μαρια ειχε μεινει αναυδη στο ακουσμα ολων αυτων που ειχε πει μολις ο Αρης. Δεν μπορουσε να τα πιστεψει.
"Κανεις λαθος!" του ειπε εντονα "Προστατευεις λαθος κοπελα. Δεν ειναι δυνατον να συμβαινουν ολα αυτα σε μενα. Εγω ειμαι η Μαρια Γεωργιου. Μεγαλωσα μονο με την μανα μου και την εχασα οταν ημκυν δωδεκα. Με φροντισαν οι παππουδες μου και τωρα ζω μονη. Δεν εχω κανεναν."
أنت تقرأ
Το μυστικό της Εσμεράλδας
مغامرةΗ ζωή μιας 22χρονης φοιτήτριας ήταν βαρετή μεχρι τη μερα που ο άγνωστος εισέβαλε στο σπίτι της...