Hatırla Artık!

1.2K 115 26
                                    

Ertesi gün yine Jisung'un yanına gittim. Bana birkaç fotoğrafımızı göstereceğini söyledi. Yanına gittiğimde Jisung yatağa uzanık duruyordu ve dolu gözlerle telefona bakıyordu. Yanına gidip sandalyeye oturdum.

Jisung beni görünce gözyaşlarını silip gülümsedi.

Js: Erken geldin?

Mh: Hayır geç kaldım. 3'de gelmem gerekiyordu. Saat 3 buçuk.

Js: Önemli değil. Yatağı biraz dikleştirir misin?

Mh: Tamam. Nasıl yapmam gerekiyor?

Js: Şu masanın üzerinde kumandaya benzer bir alet var. Yukarı kaldırman lazım. Ben tamam diyince bırak olur mu?

Mh: Anladım.

Aleti alıp düğmesini yukarı kaldırdım. Bir süre sonra durmamı söylediği için bıraktım.

Mh: Rahat mı?

Js: Evet. Teşekkür ederim.

Mh: Rica ederim.

Js: Gel yanıma otur.

Yanına gidip açtığı boş yere oturdum.

Js: Kazada telefonum kırılmış. Ama hep fotoğraflarımızı bilgisayara gönderirdik. Bu yüzden neredeyse hepsi burada. Sadece kaza günü çekildiklerimiz...

Sonlara doğru gözleri doldu. Canı acımasın diye ona dokunamıyordum. Dalmış olmalı ki boş boş karşıdaki duvara bakıyordu.

Biraz sonra bana bakıp gülümsedi. Ben de gülümsedim ve elini tuttum. Bu sefer ağlamaya başladı. Halbuki iyi gelir sanmıştım.

Mh: Neden ağlamaya başladın ki şimdi?

Js: Üzüldüğüm zaman da hep böyle yapardın. Sarılmaz ya da teselli vermeye çalışmaz sadece elimi tutardın. Bu diğer tesellilerden daha iyi gelirdi. Hala da öyle.

Hiçbirşey demedim.

Diyemedim.

Sadece sustum.

O da sustu.

Bir süre sadece birbirimize baktık.

Kendimize geldiğimizde bana fotoğraflardan birini açıp göstermeye başladı.

Js: Bu fotoğraf sevgili olduğumuz güne ait. Fotoğraf çekilmeyi sen istemiştin. Bunda da beni yemeğe çıkartmıştın. Bunda ise-

İlk fotoğrafta gördüğüm bişey bana anlamsızca farklı gelmişti. Sanki zihnime birşeyler doluyormuş gibi hissettim. Daha iyi bakmak için o fotoğrafa geri dönmesini istedim.

Mh: İlk resime dönebilir misin?

Js: Tamam... İşte.

Doğru ya, gömlek! Ama neden o kadar değişik hissetmiştim ki? Sonra başım dönmeye başladı.

Devamını hatırlamıyorum.

_____

BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN!!!

Bu da böyle kısa bir bölüm oldu ama heyecan yaratmak için kısa tutmak zorundaydım.

Bölüm nasıldı?

Sizce Minho'ya ne oldu? (muhtemelen tahmin edebilirsiniz)

Yarın Anıtkabir'e gideceğim. Bu yüzden bölüm geç gelebilir veya bunun gibi kısa olabilir.

Neyse mutlu kalın... 💛💛💛

Zihin Oyunu -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin