Gömlek

1.2K 114 41
                                    

Uyandığımda odadaydım. Yanımdaki yatakta uzanan Jisung elimi tutuyordu. Bana ne olmuştu?

Gördüğüm rüyayı aklımdan çıkartamıyordum.

Jisung uyandığımı farketmiş olacak ki hemen bana seslendi.

Js: Minho? İyi misin? Birden bayıldın.

Mh: İyiyim. Çok korkunç bir rüya gördüm.

Js: Anlatmak ister misin?

Kafamı salladım. Anlatmak beni rahatlatırdı umarım.

Mh: Senin doğum günündü. Bu yüzden dışarıda kahvaltı yapmak istemiştin. Ben de tamam dedim ve hazırlanmaya başladık. Dolabımdan resimde gördüğüm gömleği arıyordun. Ben de sana vermiştim. Onu giydin ve dışarı çıktık. Giderken arabanın önüne bir araba çıktı. Adama çarpmamak için direksiyonu kırdığımda kaza yaptık. Sana baktım. Her yerine cam batmıştı. Bilincin kapalıydı. Ağlamaya başladım. Sonra da uyandım.

Jisung beni ağzı açık dinliyordu. Gözleri doldu. Neden bilmiyorum ama benim de ağlayasım gelmişti. Sonra kısık sesle söylediği kelimeden sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

Js: Hatırladın. HATIRLADIN!

Mh: Ne? Neyi hatırladım? Jisung ağlama.

Js: Ka-kaza gününü h-h-hatırladın Minho! Hafızan yerine geliyor. Çok mutluyum!

Nasıl yani? Hatırlamaya mı başlamıştım?

Hızla serumu söküp yerimden kalktım. Sonra Jisung'un yanına gidip dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım. Anında bana karşılık verdi.

Onu neden öptüğümü bilmiyorum ama sanki dudakları huzur bulduğum tek yer gibiydi.

Uzun bir süre öpüştükten sonra dudaklarını serbest bıraktım. Derin bir nefes aldı ve gözlerini gözlerime sabitledi.

Js: Seni seviyorum Minho.

Mh: Seni seviyorum Jisung.

Cb: Öhm... Ben de buradayım. Az saygı lütfen. Ayrıca Minho hyung, serumu bitmesini beklemen gerekirdi.

Mh: Hatırlıyorum!

Cb: Bu bir mazeret de- HATIRLIYOR MUSUN? NEYİ HATIRLADIN? NASIL? ANLAT!

Mh: Jisung bana birkaç fotoğraf gösterdi. İlk fotoğrafta gördüğüm gömlek bana kaza gününü hatırlattı. Ama sadece parça parça hatırlıyorum.

Cb: Bu önemli değil! Hatırlıyorsun! Felix ve Hyunjin'e haber vermeliyim! Birde Chan hyung, Seungmin, Jeongin ve Woojin hyung var.

Changbin herkese haber verdikten 15 dakika sonra sırayla herkes gelmişti.

İlk başta Hyunjin ve kendini Jeongin olarak tanıtan diş telli çocuk beraber gelmişlerdi. Sonra art arda Chan isimli tatlı adam, Woojin olduğunu tahmin ettiğim elinde 3 parça tavukla gelen adam sonra Seungmin isimli garip sesli adam ve son olarak kuzenim Felix gelmişlerdi.

Herkes beni soru yağmuruna tutmuştu. Sadece Jeongin Jisung ile ilgileniyordu. O tarafa baktığımda Hyunjin'in de bakışları o tarafa kaymıştı. Sinirlendiğini görebiliyordum.

Hj: Jeongin gelir misin?

Jg: Geldim hyung.

Hyunjin Jeongin'i sinirlenip yanına çağırdığında birşeyler olduğunu anlamam uzun sürmedi. İmalı bir şekilde Jisung'a baktığımda omuz silkip konuşmaları dinlemeye başladı. Ama ben ne olduğunu öğrenecektim.

Herkes gittikten sonra Jisung'a döndüm.

Mh: Hyunjin ve Jeongin sevgili mi?

Js: Değiller sanırım. Ama Hyunjin Jeongin'e karşı fazla korumacı davranıyor. Benim de anlamadığım birşeyler var.

Mh: Öğreniriz yakında.

Js: Sadece bu kadar mı hatırlıyorsun?

Mh: Bir anı daha var ama daha eski gibi.

Js: Anlat.

Mh: Biryerde buluşmuştuk. Bir kafeydi sanırım. Çikolatalı ve muzlu dondurma almıştık. Dondurmaları yerken seninki yere düşmüştü. Hemen gözlerin dolmuştu. Ben de dondurmamı seninle paylaşmıştım. Sonra bir parktaki bir banka oturmuştuk. Dondurma bitince önünde diz çöküp sana çıkma teklifi etmiştim. Sen de hemen kabul edip beni öpmüştün. Ama nedense kaza günü giydiğin gömlek benim üzerimdeydi.

Js: O gömlek zaten senindi. Çok istediğim için bana vermiştin. Ama neden o gömlekle ilgili anıları hatırlıyorsun ki sadece?

Mh: Belki hafızamı kaybetmeden önce gördüğüm son şey olduğu içindir.

Js: O gömlekle başka bir anımız yok.

Mh: Sebebini anlayabiliyorum.

Js: Neden peki?

Mh: Çünkü kokunu ilk bulaştırdığın kıyafetim. Bir daha bulaştıracaksan neden vermeyeyim ki?

Js: Sen gerçekten çok tatlısın Minho.

Mh: Sen de öylesin.

_____

Hay hello!

Bu da böyle bir bölümdü işte.

Minho birşeyler hatırlamaya başladııııııı!

Yan shiplere daha karar vermedim ama Hyunİn kesin olacak çünkü ilk shipim ve benim için yeri ayrı.

Diğer shipler için bana yardım edinnnn.

Neyse

Görüşürük💛💛💛

Zihin Oyunu -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin