Na křídlech noci

393 15 0
                                    

Po více než dvou hodinách nahrávání mi začalo chraptět v krku a nutně jsem potřeboval pauzu. Být zpěvákem, bylo někdy sakra náročné. Raději jsem ani nevzpomínal na dobu, kdy jsem hlas ztratil úplně. Nebylo jisté jestli budu moci ještě zpívat a já poprvé okusil opravdový strach.
Rozhlédl jsem se kolem. Georg s Gustavem narozdíl od nás vstávali vždy během dopoledne, a tak se jim klížily oči o poznání více.

,,Pro dnešek asi končíme.,, uslyšel jsem Tomův hlas.
,,Jo.,, ozvalo se souhlasné  zamručení.
,,Se nám to nějak protáhlo.,, ušklíbl se Tom a dal kytaru zpět na své místo.
,,To teda, skoro necítím ruce.,,zaúpěl Gustav.
,,Aaahh, už se nemůžu dočkat až padnu do postele.,, zívl Georg.
,,Hmm, já taky.,, usmál jsem se a zachytil i na Tomově tváři letmý úsměv. Nevím jak ostatní, ale my dva jsme se rozhodně nechystali jít spát.
Zatímco Georg a Gustav zapluli do svého pokoje, z kterého se po chvíli ozývalo spokojené pochrupávání. Já a Tom jsme nespěchali. Až když bylo jisté, že kluci tvrdě spí, zamířili jsme do postele.

Sotva co jsem zavřel dveře, mě Tom obrátil k sobě.
,,Skoro se to nedalo vydržet...,, zašeptal a políbil mě na krku. Něžně jsem ho odstrčil.
,,Dneska žádné cucfleky.,,
Usmál se perleťově bílými zuby.
,,Jak myslíš.,, Jemnými polibky mi zasypal horké tváře a pomalu postupoval směrem ke spánkům. Líbal je lehce a krátce, jako dotyky motýlích křídel. Toužil jsem po tom cítit jeho rty na svých, ale on se jim záměrně vyhýbal. Přejel jazykem po hraně mé spodní čelisti. Nedalo se to už vydržet, a tak jsem jazykem prolomil jeho rty a vnikl do jeho úst. Uslyšel jsem jak překvapeně vzdychl a naše piercingy o sebe v té prudkosti až břinkly.

Tom vždycky věděl,  jak chytře  se dá využít piercing ve rtu, já jsem byl ale ještě sofistikovanější. Můj piercing v jazyku, téměř nebyl vidět a dalo se s ním užít spoustu zábavy.
Teď jsem ale znejistěl. Tom se ode mě také odlepil. Na chodbě byly slyšet kroky. Chvíli jsme jen tiše stáli a nehýbali se. Kroky pomalu mizely v dáli. Nejspíš jen Gustav dostal hlad. Vzpomněl jsem si na noční hody našeho obtloustlého kamaráda a uklidnil se. Pro jistotu jsme však s Tomem zamkli.

,,Takže, kde sme to skončili?!,, zašeptal Tom a já se musel rozesmát. Tahle otřepaná romantická fráze zněla v jeho podání všechno, jen ne romanticky. ,,Že by tady.,, Přejel jsem konečky prstů po jeho rtech. Chytil mou dlaň a políbil ji. Přitiskl se ke mě a líbal mě a líbal. Slyšel jsem, jak mi rychle buší srdce a krev tepe v hlavě. Měl jsem strach, že to musí být slyšet snad přes celý dům. Zatímco naše jazyky se proplítaly, vyjel jsem rukou na jeho hlavu a sundal mu kšiltovku společně s čelenkou. Tom také dlouho neváhal a čepice společně s mojí mikinou se již tulily na podlaze. Odlepil se ode mě. Na chvilku jako by potřeboval nabrat dech. Díval se na mě těma svýma planoucíma očima a já mu pohled opětoval. Odtáhl mě k naší posteli a prudce mě na ni odhodil.

Ozvalo se hlasité zavrzání. Jindy bych znejistěl a doufal, že to nikdo neslyšel, dnes jsem byl však příliš unešený. Tom ze sebe shodil mikinu, skopl svoje boty a brzy už byl na mě. Chvíli mě ještě líbal, ale potom mi stáhl tričko přes hlavu a přejel dlaněmi po mém holém hrudníku. Přisál se ke ztvrdlé bradavce a obkroužil ji jazykem. Potlačil jsem sten a jen se toužebně prohnul v bocích. Bradavky totiž nebyly to jediné, co mi pod Tomovými doteky ztvrdlo. Tom se přesunul k mojí druhé bradavce a zatímco ji sál, tu druhou mnul mezi prsty. Zoufale jsem vzdychl a zaryl prsty do polštáře. Musel jsem se krotit neboť pomyšlení na to, že mě uslyší celý dům bylo víc než děsivé. Mezitím se Tom sunul lenivými polibky po mém břiše níž a níž, až k lemu džínů. Obratnými pohyby mi je stáhl a odhodil na podlahu k mikině a čepici.

Chystal se vjet dlaní pod mé boxerky, ale já jsem ho chytil za ruku a převrátil, takže jsem teď seděl na něm. Odmítavě na mě pohlédl, ale to už jsem mu sundával tričko a sál ušní lalůček. Mnul jsem mezi rty stříbrný kroužek, který měl v uchu. Tiše vzdychl. Bylo vidět, jak se mu to líbí. Přesunul jsem se k jeho krku a vášnivě se k němu přisál. Zavrtěl se pode mnou. Zítra tam bude mít určitě cucflek, prolétlo mi hlavou. Pohlédl jsem mu do tváře a svlékl jeho kalhoty. Dneska jsem to chtěl být já, kdo začne naši hru.

Vjel jsem mu dlaní pod boxerky a uchopil jeho stopořený penis. Přejel jsem po něm nahoru a dolů. Tomovy oči mě doslova probodly toužebným pohledem. Rychle jsem mu sundal boxerky a uchopil do dlaně jeho úd. Tom měl krásný penis. Přejížděl jsem rukou nahoru a dolů, dokud jsem neuslyšel jeho hlasitý vzdych. Potom jsem vzal jeho penis do úst a oblízl jeho špičku. Kulička jemně drnkala o bratrův žalud a ten se křečovitě vzpíral v bocích. Strčil jsem si celý penis do pusy a pomalými pohyby ho sál a honil. Cítil jsem jak ho postupně ženu k vrcholu a jeho steny nabývaly na intenzitě. Zrychlil jsem pohyby své pusy a ruky. Rychle jsem jazykem obkružoval jeho špičku a potom už jenom slyšel, jak Tom náhle ztichl. Prohnul se v zádech a tvář mi zkropilo horké sperma.

Zatímco Tom ještě prudce oddychoval, já jsem se přesunul k jeho obličeji a jemně ho políbil na usměvavou tvář. Setřel mi dlaní sperma z tváře a ušklíbl se. ,,Teďka jsi asi na řadě ty...,, zašeptal chraplavým hlasem a oplatil mi polibek. Přitiskl mě k posteli a několikrát mlaskavě políbil. Sladce se mi usmál do tváře. Byl tak rozkošný, když se nade mnou skláněl. Na opáleném těle  se mu rýsovaly svaly a ve tvářích měl ďolíčky. Rukama klouzal po mém těle až k rozkroku a obratným pohybem mi sundal boxerky.

Rychlými tahy začal přejíždět po mém penisu, až se mi z hrdla začaly ozývat hlasité vzdychy. Tom se naklonil k mému obličeji.,, Pššš,, zašeptal mi do ucha a ústy se přesunul k penisu. Jezdil jazykem po celé jeho délce  a nepřestával hýbat rukou. Vzepřel jsem se na loktech, abych byl blíž jeho ústům. Byla to neuvěřitelná slast. Zavřel jsem oči a cítil narůstající napětí, stále víc a víc...Až jsem se udělal, společně s hlasitým výkřikem.

Po těle mi probíhaly vlnky tepla a čelo se mi lesklo potem. Konečně jsem se přiměl otevřít oči. Tom ležel nade mnou a usmíval se. Usmál jsem se také. Byl to překrásný pocit. Něžně mi ústy slíbával kapičky potu a líbal moje rty. Stulil jsem se do jeho teplé a svalnaté náruče. Přikryl mě svými pažemi a políbil do vlasů. ,,Miluju tě.,,zašeptal jsem sotva slyšitelně.,,Já vím.,,šeptl. Přitiskl jsem se ještě blíže jeho hrudníku.

Jen jsme tam tak leželi, přitisknutí na sebe. Byl to jeden z těch okamžiků, kdy jsem si říkal, že život nemůže být lepší. Přestože jsem věděl, jak krátké tyhle okamžiky jsou. Netrvalo to dlouho a usnul jsem sladkým a spokojeným spánkem.

Love knows no limits / ff CZKde žijí příběhy. Začni objevovat