Arkadaşlar bu bölümü uzun zamandır bekliyorduk bu yüzden bu bölüm sadece Amelia ve Jason'dı.
Ve bu yüzden yorumların uzun olmasını istiyorum onları okumak beni çok mutlu ediyor yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ancak fazla uzun zaman sürmeyecek.
Bu arada biriciklerim bu bölümü tüm okuyanlar İthaf ediyorum hepinizi çokça seviyorum. :) :* :*
Bölüm Şarksı :Madcon- Beggın
"Sen benimsin Amelia ve bunu sana bu gece öğreteceğim. " dediğinde görünmez bir el kalbimi avucunun içine aldı.
"Nasıl?" diye sordum usulca gülümsediğinde sıcak nefesi dudaklarımı yaladı.
"Seninle sevişeceğim Amelia. Bunu sana direk söylüyorum çünkü süslü lafların ya da romatizmin adamı değilim." derin bir nefes aldı konuşmak için tekrar ağzını açtı ama tekrar derin bir nefes alıp hızlıca bıraktı ve "Amelia bana sadece istediğini söylemelisin." dedi ve gözlerini dudaklarımdan gözlerime getirdi.
Benden bir şey söylememi istemesi şuan için imkasız gibi bir şeydi. Nefes dahi alamıyordum ki boğazımdaki kocaman düğüm beni öldürecek gibi hissediyordum. Darmadağın haldeydim Jason belimi tutuyor olmasa muhtemelen yere düşerdim. Jason'ın olma düşüncesi kalbimi tekletti.
'Ahhh hadi kızım yap şu işi !' iç sesime güldüğümde Jason hala gözlerime bakıyordu. Derin bir nefes alıp parmak uçlarımda yükseldim ve dudaklarına uzanıp usulca öpmeye başladım. Bu gece böyle olmalıydı her şeyi ağırdan almalıydık yaptığımız yapacağımız her şeyi, her anını sonradan hatırlamak istiyordum.
Sıcak ve ıslak dudakları beni en iyi şekilde karşıladığında dilini dudaklarıma sürdü. Arzu yılan misali her yanıma sinsice yayılırken dudaklarımı araladım. Dili ağzıma ilk girdiğinde irkilsemde hareketlerine uyum sağlamaya başladığımda harektleri biraz daha hızlandı.Elleri vücudumun her yerindeydi bacaklarıma getirdi ve oradan tişötümün altına soktu elleri belime değdiğinde beni kendine biraz daha çekti.
Ellerini biraz daha yukarı çıkarmaya çalıştığında tişört harekletlerini kısıtladığından tişörtün eteklerinden tuttu ve yukarı doğru sıyırıp başımdan hızlıca çıkardı. Hızlıca boynuma yöneldi ve öpmeye başladı ama boyum onunkinden kısa olduğu için zorlanıyordu belimden tuttu ve makyaj masamın üzerine oturttu. Şimdi ondan biraz daha yukarıdaydım dudakları boynumda, omzumda, köprücük kemiklerimde gezinirken sakinleşmeye çalışıyordum olası bir astım krizi bu geceyi mahfedebilirdi.
Ellerini sütyenimin kopçasına getirdi ve çözdü. Askılarından tuttu ve çıkardı yüzündeki gülümseme yayılırken gözlerini göğüslerime dikmiş öylece bakıyordu. Cidden durup öylece göğüslerime mi bakacaksın ?! Ellerimi yüzüne götürüp gözlerini kapadığımda hafif bir kahkaha attı.
"Utandın mı güzelim ?" derken ellerini ellerimin üzerine getirdi ve yavaşça yüzünden çekti. Gözlerime baktı ve
"Utanma benden sana şimdiye kadar yaşamadığın güzellikte bir şey yaşatacağım." dediğinde nefesim kesildi. Mutluluktan ağlamak istiyordum. Yaklaştı ve yanağımı hafifçe öptü.
Belime sarıldığında bacaklarımı belinde birleştirdim. Beni kaldırdı ve yatağa taşıdı. Sırtım soğuk çarşafa değdiğinde irkildim.
Görüntüsü tek kelimeyle enfesti. Hızla üzerime eğildi ve dudaklarımı öptü ardından çenemi, boynumu sıra göğüslerime geldiğinde kalbimin sesi duyulur hale gelmişti. Dudaklarını göğüslerimin tam ortasına bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TROUBLE (Baş Belası) (ASKIDA)
ChickLitAşıktım ? Aşk ne tuhaf şeydi. Tüm duyguları barındıran ve hepsine ihtiyaç duyandı aşk. Sanki bir tanesi olmazsa aşkta olmazdı. Öfkeydi aşk, nefretti, yeri geldiğinde kaybetme korkusuydu, yeri geldiğindeyse sahiplenmeydi. Sanki kelimelere sığardı? Aş...