Konrad pov's
-Konrad muszę ci coś powiedzieć- zaczyna
-Co jest?- pytam?
-Nie byłam wczoraj sama
-Co? To z kim?
-Byłam z...- zatrzymuje się, no z kim była?- ehh... To jest trudne
-Możesz mi powiedzieć. Czy to był Kuba?
-Nie, ale chodziło o niego.
Nie wiem o czym mówi. Zaczynam się bać, że ją stracę.
Klaudia pov's
-Byłam z Tomkiem...- nie daje mi dokończyć
-Coś cię z nim łączy tak? Umawiasz się z nim za moimi plecami tak? Czyli tak to wygląda.
-Wcale tak nie jest- krzyczę- nie umawiam się z nim. Nic dla mnie nie znaczy. Jeśli myślisz, że umawiałabym się z kimś innym będąc z tobą to jestem w wielkim błędzie. Może lepiej będzie jak odejdę. - zaczynam płakać odwracam się i wybiegam.
-Stój!- słyszę jak Konrad mnie woła lecz nie reaguję.
Idę właśnie w jakimś kierunku. Sama nie wiem gdzie. Nie wiem jak wrócę do domu. Nie chcę wracać z Konradem. W słuchawkach leci muzyka.
Włącz media
Nie wiem jak mam się czuć. Jest mi bardzo źle i ciężko. Może ja wciąż kocham Kubę. Wczoraj gdy rozmawiałam z Tomkiem mówił, że Kubie strasznie zależy. Mówił, że Kuba zrobiłby wszystko by ze mną być. Moja sytuacja jest bardzo ciężka. Rodzice, Konrad, Kuba i te dziwne zachowanie Tomka. Najpierw mówi, że jestem słodka a później robi wszystko bym była znów z Kubą.
-Kurwa jaki on jest dla mnie ważny- mówię sama do siebie- co ja bez niego zrobię?
Strasznie boję się teraz przyznać do tego co czuję. Z jednej strony Kuba z drugiej Konrad. Teraz już nie wiem co myśleć o Konradzie. Tak mnie potraktował. Jak śmiecia. Z jednej strony zasłużyłam na takie zachowanie.
Teraz gdy idę wracają wspomnienia. Cypr, wszystko co związane z Kubą. Cholernie mi go brakuje. Jego uśmiechu, jego oczu, jego przytulasów i pocałunków, jego zapachu i dotyku. Tak bardzo mi go brakuje. Nie wiem jak mogłam zwątpić w nasze uczucia. Chciałabym z kimś o tym porozmawiać. Zniszczyłam swój kontakt z chłopakami z 4Dreamers. Dlaczego ja to zrobiłam. Wyciągam z kieszeni telefon i dzwonie.
-Mamo kocham Kubę. Przyjaźnie się z Mateuszem. Uwielbiam Maksa a Tomek, jest mi bliski i wspiera nas. Nas czyli mnie i Kubę. Nikt nie zniszczy nam naszego uczucia. Nikt nie zniszczy nam naszej przyjaźni. Rozumiesz? - powiedziałam i się rozłączyłam
Po chwili dostałam sms'a.
Córeczko słuchaj. Bądź z kim chcesz i kochaj kogo chcesz. Tylko dbaj o siebie.
Zdziwiła mnie tymi słowami. Najpierw zabraniała mi kontaktu z nimi a teraz? Może dobrze że to tak się potoczyło.
Ale przecież wszystko jest stracone. Powiedziałam Kubie że go nie kocham żeby o mnie zapomniał. Mateusza i Maksa totalnie zlewałam.
-To chyba koniec. Koniec. Koniec z nami. Koniec z moja przygodą z 4Dreamers. Koniec ze mną - powiedziałam po raz kolejny sama do siebie.
YOU ARE READING
Musisz wybrać **4Dreamers
Teen Fiction15-letnia Klaudia wyjeżdża na wakacje. W trakcie spaceru po plaży spotyka 4 chłopaków: Kubę, Tomka, Mateusza i Maksa. Poznaje ich i spędza z nimi każdą możliwą chwilę. Niestety wszystko się kończy, ponieważ Klaudia wraca do domu. Koniec wakacji jest...