Toho večera Rose na žádnou hlídku nešla. Procházela se Scorpiusem celé školní pozemky až zastavili u vstupní brány do hradu. Scorpius si pomocí Accio přivolal své koště, nasedl na něho i s Rosie a přistáli až na samém vrcholu Astronomické věže.
Rose mávla hůlkou načež se okolo nich začala rozléhat tichá, pomalá hudba. Scorpius si jí k sobě znovu přitiskl a s procítěnými polibky, které vydali za tisíce slov, se kývali do rytmu skladby.•••
,,No, myslím že teď už Scorpiuse ani Rose jen tak neuvidíme"zahuhlal Abe, který už se ale zdál být opilý úplně na mol.
,,Ale broučku"opírala se o něho stejně opilá Amy.
Lily posilněná jen pár drinky se kývala na stole a tancovala. Hugo se válel kolem bazénku a hlasitě chrápal.
Dominique a Edward si hluboce hleděli do očí a jako jediní ještě tančili. Dominiquečin bratr Louis začal spolu s Lily zpívat a celá party se pomalu vylidňovala.
,,Hele Amy? Víš že lidi jsou jako psi?"prohlásil najednou Albus.
,,Cože?"zamžurala na něho alkoholem se lesknoucíma očima.
,,No když je nakopneš tak kňučí"pokrčil rameny.
,,No jo, ale..jak jsi na to teď přišel?"ozvala se Lily, která s námahou slezla ze svého stolového pódia.
,,Nakop jsem Huga"zazubil se a Lily se rozesmála.•••
Ráno když seděla Rose u snídaně zatímco jí propaloval šedomodrý pohled, nemohla si nevšimnout, že to její rodinka včera trochu přehnala.
Lily se válela po stole a nadávala na bolest hlavy, Hugo se ani neukázal. Louis seděl naproti Lily a vypadal, že se každou chvíli pozvrací přímo do misky ovesné kaše. Jen Abe s Amy, kteří toho ale stoprocentně vypili nejvíc, byli v pohodě.
Albus ještě chvíli pobaveně všechny sledoval, než se slitoval a vtiskl každému do ruky malou ampulku s lektvarem proti kocovině.
,,Krásný další oslavový den, Rosie"zazubil se na rudovlásku.
,,Díky Abe"vydechla a otočila se ke Zmijozelskému stolu, ke kterému seděla zády.
Její pohled se střetl s tím Scorpiusovým a jeho tvář se roztáhla úsměvem, podobně jako ta Rosiina.Zvedl se a zamířil přímo ke stolu lvů.
Jenže to už Rose zamířila z Velké síně a tak se rozeběhl za ní.
,,Ahoj"popadl jí ještě ve dveřích a věnoval jí sladký polibek.
,,Ahoj"usmála se blaženě a prohrábla mu světlé vlasy.
,,Rose?"
,,Hm?"přivřela oči, když jí přitiskl rty ke klíční kosti.
,,Půjdeš se mnou na rande?"
Rozesmála se a přistihla se, že svírá v levé dlani lem jeho košile.
Rychle jí pustila a přikývla.
,,Ráda"
Malfoy se samolibě zazubil.
,,Já ti říkal, že kývneš"vtiskl jí ještě rychlou pusu na tvář a rozeběhl se ke sklepení.
,,Tak za deset minut u jezera"Rose si položila ruce na tváře, jakoby nemohla uvěřit, že se to opravdu děje.
Vyběhla schody k Nebelvírské věži a odhodlala se k neskutečně nebezpečnému kousku. Převlékla se a už klepala na ložnici chlapeckých sedmých ročníků.
,,Půjčíš mi koště?"vyhrkla hned na svého bratrance Abea.
,,No..jako půjčím..ale, co chceš přesně dělat?"nakrčil čelo.
,,Doletím z okna dívčí ložnice k jezeru"řekla rozhodně svůj plán a Abe vykulil oči.
,,Teda, oceňuji že se chceš kvůli Scorpiusovi naučit létat, ale takhle sama hned napoprvé a tak riskantní kousek..to mu nemůžu udělat..zabil by mě"uchechtl se.
,,Sletím s tebou jenom pod věž a pak už tě pustím"pokusil se o kompromis.
,,Díky Albíku"lípla bratranci pusu na tvář a nasedla si za něho na koště, se kterým už na ni čekal na parapetu.
,,Tak na tři"odstartoval to a na Rossino hlasité tři vyskočil oknem. Doufal jen, že se Edward co nejdříve vrátí a okno zavře.
,,Bojíš se?"
,,No, se Scorpiusem to bylo jiné"zamumlala sotva slyšitelně.
,,Už budeme na zemi"chlácholil jí, ale Rose to moc jako pozitivní zpráva nepřipadalo.
,,Tak, teď se budeš pevně držet, zatáčíš nakloněním na stranu a brzdíš takhle"ukazoval jí a pak jí předal své milované koště.
,,Hlavně se drž, nebo mě zabije"řekl ještě a bedlivě jí sledoval.
Nejprve vyletěla několik stop nahoru, Abe hlasitě tleskal a volal za ní ,,Výborně Rose! Skvělý!"Rudovláska stočila koště tak, aby mířilo k jezeru a už z dálky spatřila svého milovaného blonďáka.
Když si jí všiml, ohromeně otevřel pusu a nemohl na ni být pyšnější. To všechno dělala jen kvůli němu.Snesla se co nejvíc k zemi a pokusila se přistát. On si jí k sobě ale přitáhl pro nenasytný polibek, do kterého dal takovou pýchu a vděčnost, až to Rose zcela vykolejilo, přestože stále seděla na koštěti.
,,Páni"vydechla, ale zapomněla řídit a tak srazila Scorpiuse k zemi a přistála mu jak dlouhá tak široká na chytačské, vypracované hrudi.
Líbl jí mezi ohnivě rudé vlasy a na tváři mu zářil úsměv.
Celé odpoledne se pak toulali po pozemcích a k večeru zamířili k Hagridovi.,,No to snad není možný"opakoval už po několikáté nad hrnkem-kýblem čaje.
,,Kdybych měl spočítat kolikrát mi tady Scorpius tvrdil, jak ho miluješ a vykládal jakými způsoby ti to dává najevo.. nebo když tady s Abem seděli a skládali ti básničky..
A chvíli na to mi sem přiběhla vzteky uplakaná Rosie a sdělila mi, jak se celá škola dívala, když jsi jí tu básničku při večeři přednášel..
Jak ono to bylo..
Růže jsou rudé
Ty jsi tak krásná
Ruka mi tuhne
Jak ty jsi krásná"začal Hagrid.
,,Ach Rosie, Rosie
Má hvězdo jasná
Úsměv mě probouzí
Po snu má drahá"pokračoval s rudými tvářemi Malfoy.
,,Tahle báseň začíná být trapná
Co by asi tak řekla, mi tvoje matka?
Doufám, že chápeš mou lásku
Ty malý hypogryfku"dořekla Rose a vyprskla smíchy na onu vzpomínku.
,,Ani se ti to nerýmuje"smála se.,,No a dneska mi sem nakráčíte ruku v ruce.."usmíval se znovu poloobr dobrácky.
,,Taky si pamatuju ten první výlet do Prasinek a tu tvoji bonboniéru s nápojem lásky"uchechtl se a Rose vykulila oči.
,,V té bonboniéře byl nápoj lásky? Amy jí chtěla sníst, ale mě přišlo lepší ti ji rozbít o hlavu"smála se a Scorpius vypadal, že mu každou chvíli shoří tváře.
Raději si proto k sobě zrzku blíže přivinul.
,,A já tak rád stál a poslouchal tvoje nadávky, bylo to lepší než kdybys mě ignorovala"zamumlal kousek od jejích rtů.
,,To kdybych věděla dřív, tak jsem to udělala už dávno"odpověděla mu, než jejich rty spojil.
Hagrid nad nimi seděl jako nad svatým obrázkem.
Celý příběh těchto dvou kouzelníků, mu až bolestně připomínal příběh jeho velmi dobrých přátel, kteří už bohužel nebyli mezi živými. Lily Evansová a James Potter, zrzka a jelen, Rose Grangerová-Weasleyová a Scorpius Malfoy, všetečná čarodějka a Zmijozelský chytač.
ČTEŠ
Dáme rande, Weasleyová?
FanficRose Grangerová-Weasleyová nastupuje do sedmého ročníku školy čar a kouzel v Bradavicích.. a samozřejmě tam bude i ten idiot Malfoy.. Scorpius Malfoy, jeho nejlepší kamarád ho nazývá zamilovaným bláznem. Nehádá se. Ví, že má pravdu. Miluje tu Nebelv...