Rose otevřela doširoka své kakaové oči a frustrovaně sledovala strop. Podle slunce za oknem bylo teprve kolem páté ráno a celým domem už se ozýval příšerný hluk.
Pokusila se posadit, ale zjistila, že její postel zabírá v části nohou ještě někdo, kdo tam rozhodně nepatří.
,,Abe! Vypadni z mé postele!"kopla chrápajícího bratrance mírně do hlavy. Určitě se zase večer opil někde v baru s Edwardem..
Vymotala se z postele a zamířila do koupelny.
,,Ahoj Vicky"pozdravila svou nejstarší sestřenici, která si právě teď sepla blonďaté vlasy do culíku.
,,Ahoj Rosie, už běžím"usmála se na ni a odešla z koupelny zpět do pokoje, který sdílely s Rose společně ještě s Lily, Dominique a Lucy s Molly.
Sotva začala Rose česat své bujné kadeře, vtrhl sem její bratr Hugo a Dominiquečin bratr Louis a doslova jí odkopli od zrcadla a začali si sami upravovat svůj zevnějšek.
,,Vypadněte!"zavrčela na ně Rosie.
Oba jí však ignorovali a tak s povzdechnutím odešla.
Dominique si drtila polštář o hlavu, ve snaze o ztlumení toho hluku, který Doupě naplňoval od podlahy ke stropu, a snažila se ještě spát.
Lily se snažila Molly zabavit své koště ale na Mollynu stranu se postavila i její mladší sestra Lucy a tak Lily neměla téměř žádnou šanci svého miláčka získat zpět.
Rose překročila neviditelný provázek mezi dveřmi na chodbu, který už očekávala, jelikož znala své příbuzné.
Roxy a Fred po sobě metali na chodbě kletby jako nějací Smrtijedi, Roxy se se svým bratrem takhle hádala vlastně každé ráno, tentokrát to vypadalo, že se poprali o poslední sušenku, které včera napekla paní Weasleyová.
Rose s hlavou svěšenou sešla schody do kuchyně.
,,Dobré ráno drahoušku"posadila jí babička Molly ke stolu.
Rosiina matka Hermiona seděla s šálkem kávy u knihy, její otec Ron sledoval Rose vzteklým pohledem, očividně stále naštvaný za její volbu partnera, strýc Percy se svou ženou Audrey se tvářil nezúčastněně a sledoval upřeně plápolající plameny krbu, zatímco jeho bratr Bill s ženou Fleur se se všemi vesele bavil. George všechny bavil svými vtípky, kterým se už snad ani nikdo nesmál, a jeho žena Angelina se ho snažila marně klidnit.Rose se natáhla po topince, ale ta se od ní okamžitě samovolně odtáhla. Povzdechla si a odvázala od ní neviditelným kouzlem opatřený provázek, který byl určitě dílem jejího mladšího bratra.
Po snídani si zalezla na zahradu a pokusila se číst, přes hromový hluk, který se linl z domu, se jí to však nedařilo.
Sotva vzhlédla od knihy, schytala sněhovou kouli přímo do obličeje.
,,Krásné dobré ránko"zazubil se Albus a Rose na něho vztekle zavrčela.
Když se chtěla vrátit zpět ke čtení, zjistila, že její kniha je zasypána sněhem.
Zvedla hlavu a vztekle se zahleděla do rozesmáté tváře jejích bratranců Freda a Louise.
Hlasitě si povzdechla.
Rose tyhle dny v Doupěti s celou svou rodinou milovala a nenáviděla zároveň.
Poraženě zaklapla knihu a vydupala schody do pokoje, kde se rozhodla poslat sovu Scorpiusovi.
Sotva však stačila přivázat sově k nožičce provázek s dopisem, na okně se jí rozplácla další sněhová koule.
Naštvaně se vyklonila ven a chystala se spustit křik na ty idioty, co se pořád chovají jako malá děcka a nenechají jí chvíli klidu, v tom se ale zarazila.•••
V černém elegantním kabátu před ní stál Scorpius Malfoy a vesele se na ni zubil.
Rose si přehodila bundu přes ramena a vyběhla ven.
,,Co tu děláš?"usmála se na něho, když ho pustila ze svého objetí.
,,A vůbec, tady je takových oken a ty trefíš to pravé"žasla nevěřícně.
,,Jsem prostě nejlepší"mrkl na ní. Už už mu chtěla odkývat, že má pravdu, když se ozval hlas jejího bratrance Abea.
,,Houby nejlepší, já jsem mu poradil!"žaloval na svého kamaráda a Rose se rozesmála.
,,Veselé Vánoce, Rosie"sklonil se k ní Malfoy pro polibek, když Albuse konečně někdo zavolal dovnitř a on tak odešel, tudíž jim dopřál chvíli soukromí.
,,Veselé Vánoce Scorpiusi"
ČTEŠ
Dáme rande, Weasleyová?
FanficRose Grangerová-Weasleyová nastupuje do sedmého ročníku školy čar a kouzel v Bradavicích.. a samozřejmě tam bude i ten idiot Malfoy.. Scorpius Malfoy, jeho nejlepší kamarád ho nazývá zamilovaným bláznem. Nehádá se. Ví, že má pravdu. Miluje tu Nebelv...