,,Jméno a důvod návštěvy?"ozval se mladík, který kontroloval vstup na toto oddělení.
,,Teddy Lupine, znáš mě celý život"ozval se chlapec dotčeně.
,,Jako bystrozor musím prověřit každého, žádné výjimky Abe"zasmál se na něho a zapsal si ho do svých poznámek.
,,Albus Severus Potter, návštěva Odboru Záhad"zapapouškoval na něho přes smích.
,,Pozdravuj jí, ty šašku"zasmál se ještě Teddy a propustil Abea dovnitř.Albus rozrazil dveře její kanceláře a naštvaně si založil ruce na prsou.
,,Jak to, že nic nevím?!"zavztekal se na ní.
Rose si hlasitě povzdechla.
,,Abe, není důvod tady ječet.."
,,Že není?! Můj nejlepší kamarád a sestřenka se budou brát a mě se nic neřekne?!"
Rose se zasmála a on se k ní po chvíli přidal.
,,Ale nemyslete si, že vám to odpustím tak snadno..jen co tu zrádcovskou blonďatou palici najdu tak.."
,,Tak?"ozvalo se mu se smíchem za zády.
Scorpius stál v dresu Harpií, za které hrál jako profesionální chytač a usmíval se na všechny strany. Koště si opřel o dveře a přešel k Rose.
,,Takže ty sem za Rose lítáš hned z tréninku, a na svého Albíka si ani nevzpomeneš s tím, abys mi řekl že se budete brát?!"zařval znovu tmavovlásek.
,,Přesně tak"přikývl se smíchem a přitáhl si k sobě Rosie.
,,Jsem takovej chudák, takovej chudák"láteřil.
Najednou dovnitř vletěla sova a přinesla huláka. Abe se zděsil, když mu ho upustila na hlavu.,,Albusi Severusi Pottere! Ty palice plná trollího trusu, kde zase vězíš?! James tě scháním už asi půl hodiny, trénink je v plném proudu a ty nikde?! Jak si to představuješ?! A to si říkáš profesionální hráč Famfrpálu?!"spustil na něho Hulák hlasem jeho přítelkyně Amy.
Oba spolu vstoupili do národního týmu, kterému byl Albusův bratr James kapitánem.
,,Do háje"zaklel a rychle pelášil pryč.
Scorpius se se smíchem obrátil k Rosie.
Tváře měla mírně pobledlé a vypadala pohuble, Scorpius si o ní už začínal dělat starosti.
Líbl jí na rty a zachumlal se do jejích vlasů.
,,Mám o tebe strach..jsi pořád taková.."začal tlumeně a hladil jí po zádech.
,,Jsem těhotná"zamumlala najednou, ani nevěděla jak jí to přišlo na jazyk. Chytla se za pusu, jakoby to tím mohla vzít zpátky.
,,R..Rosie?! C..co jsi to řekla?!"Znovu mu tedy svou větu zopakovala, nyní už naprosto klidným hlasem.
Scorpius jí hluboce políbil, popadl koště a vyběhl z budovy.
Domů se vrátil až večer, po tom co za sebou měl cestu až nad Českou republiku a zpět, jen proto, aby se s tou zprávou srovnal.
Vtrhl do obývacího pokoje jako hejno hypogryfů a v nekončící euforii kolem sebe Rose několikrát zatočil ve vzduchu.•••
Měsíc na to seděl a vyhlížel na zahradu. Byla sobota ráno a za okny to vypadalo na krásný den.
Sotva dosnídali, šli se s Rose posadit na zahradu pod stromy.
Pozoroval přírodu kolem nich, naslouchal ptákům ve větvích, když v tom se otočil ke své milované zrzce.
,,Dáme rande Weasleyová"mrkl na ní vesele.
,,Zítra v jedenáct, před oltářem v kapli"líbl jí do vlasů a zvedl se k odchodu.
Rose se bláznivě rozesmála a křikla za ním
,,Zapomeň Malfoyi"
ČTEŠ
Dáme rande, Weasleyová?
FanficRose Grangerová-Weasleyová nastupuje do sedmého ročníku školy čar a kouzel v Bradavicích.. a samozřejmě tam bude i ten idiot Malfoy.. Scorpius Malfoy, jeho nejlepší kamarád ho nazývá zamilovaným bláznem. Nehádá se. Ví, že má pravdu. Miluje tu Nebelv...