Molly's POV
Okrenula sam se i videla Jimina koji je na sebi imao samo peškir zavezan oko struka. Bio je i dalje mokar, očito je završio tuširanje.
Molly: J... Jimin šta ćeš ti ovde.
Jimin: Ja, šta ćeš ti ovde? Ahh znao sam da ti se sviđam pa si došla da me špijuniras. Drago mi je što si to odmah shvatila a za uzvrat možeš biti moja služavka.
Molly: Za uzvrat, bože pa ti si pun sebe odoh ja odavde.
Kako sam otvorila ulazna vrata videla sam divnog momka koji je stajao ispred.
XXX: Hej, da li je mozda Jimin tu?
Bože ne mogu dopustiti da vidi nered misliće da i ja živim ovde i da sam neuredna, a to je najmanje što želim.
Molly: Ne, Jimin nije ovde sačekaj minut sad ću ga naći!! - vikala sam.
Brzo sam zatvorila vrata,a Jimin je opusteno sedeo na sofi.
Molly: Jimin idi gore oblači se divan dečko je ispred, ja ću srediti ovaj nered.
Jimin: A ja sam mislio da si otišla. - rekao je smejući se i otišao u sobu.
Brzo sam završila i otvorila vrata.
Molly:Izvini što si čekao, izvoli uđi.
XXX: Nema problema. Kako se zoveš ti si jedina devojka kojoj je Jimin dozvolio da uđe ovde.
Molly: Molly, ali zar ovo nije dom?
Tae: Drago mi je ja sam Taehyung, ali možeš me zvati Tae. Ne ovo je Jiminova kuća.
Jimin: Gde su mi bokserice? Oo hej Tae.
Tae: Hej čuo sam da si imao dejt, da li je ona...
Jimin, Molly: NIKAD!!
Tae: Oke samo kažem. Jimin hajdemo u kancelariju moramo da razgovaramo.
YOU ARE READING
Volim te, budalo
RomanceOn joj je oduzeo prvi poljubac ali ona ga je videla golog. Nisu ga zanimale devojke jer ih je smatrao smetnjom ali ona ga je zainteresovala. Šta ce se dogoditi...