Molly's POV
Probudila sam se. Bila sam u nekoj velikoj sobi. Okrenula sam se oko sobe, bila je to spavaća soba a ja sam bila na krevetu. Zar me nije ona banda uhvatila? Baš kad sam htela da ustanem u sobu je ušla sluškinja s posluzavnikom na kome je bila hrana.
Sluškinja: Moja damo, konačno ste se probudili.
Molly: A gde sam to ja? - sela sam na krevet i pogledala je.
Sluškinja: Vi ste u vili gospodina Jeona.
Molly: Gospodin Jeon? - malo je reći da sam bila zbunjena.
Sluškinja: Kada je gospodin Jeon sinoć izašao u šetnju video je da vas neka banda huligana maltretira. Pošto je malo prišao shvatio je da ste u nesvesti. Naredio je da ih pretuku i da Vas dovedu ovde da se odmorite. - nasmejala se.
On me je spasao? Moram da vidim ko je to.
Molly: Možete li me odvesti do njega molim Vas? - ustala sam.
Sluškinja: Naravno, pođite za mnom molim Vas. - izašla je iz sobe u kojoj sam bila.
Pratila sam je niz stepenice i kroz neki hodnik. Konačno otvorila je vrata neke sobe.
Sluškinja: Gospodine Jeon, gospođica Molly je želela da Vas vidi. - lagano se poklonila.
Jeon: Neka uđe.
Otvorila je vrata za mene da uđem. Pogledala sam u osobu u kolicima smeđe kose. Slikao je. To je gospodin Jeon, ali zašto je u kolicima, šta se desilo?
Jeon: Da li si lepo spavala? - blago se nasmejao.
YOU ARE READING
Volim te, budalo
RomanceOn joj je oduzeo prvi poljubac ali ona ga je videla golog. Nisu ga zanimale devojke jer ih je smatrao smetnjom ali ona ga je zainteresovala. Šta ce se dogoditi...