7.

554 23 5
                                    

Molly's POV
Brzo sam uspela da izbegnem KANTU PUNU VODE?! Bože kakvo je ovo odeljenje? Okrenula sam se i shvatila da svi gledaju u mene.
Molly: Da li se ovako dočekuje novi učenik? - počela sam da vičem iznervirano.
Čula sam aplauz i ugledala devojku crne duge kose i smeđih očiju koja mi je aplaudirala.
XXX: Dobar potez, dobrodošla u odeljenje X druge godine.
Molly: Ko si dođavola ti?! Zašto ste to uradili?! - sve sam se više nervirala.
Ustala je devojka koja je nosila naočare i imala je kraću, smeđu ravnu kosu.
XX:Zar nisi ni malo istraživala o ovom odeljenju? - prišla mi je.
Krenula je da nabraja imena i pokazuje na osobe.
XX: A ovo je Elizabeth, mada je zovemo kraljica jer je ona predsednik našeg odeljenja, mora da si čula njeno ime. - pokazala je na devojku crne kose koja mi je aplaudirala.
Molly: Elizabeth? - pitala sam začuđeno. Ti si kraljica ovog univerziteta i Taehyungova verenica?
Samo je blago klimnula glavom.
Elizabeth: Molly čestitam na prolasku našeg testa, sad si jedna od nas možeš da sediš gde god želiš.
Molly: Okej, hvala. Hej nisi mi rekla ko si ti? - okrenula sam se ka devojci sa naočarama.
XX: Ja sam Lucy vaš odeljenski savetnik.
Molly: Ahh, drago mi je. Čekaj šta savetnik?
Svi u ovom odeljenju su čudni nisam više mogla da je slušam pa sam otišla do mesta koje sam izabrala.
Molly:Okej ja ću onda sedeti ovde. - rekla sam malo glasnije da me svi čuju.
Problem je što su svi okrenuli uplašeno i gledali su u mene.
Molly: Da li postoji neki problem?
Lucy: Umm Molly zašto ne sedneš negde drugde to je..
XXX: To je moje mesto.
Čula sam nekoga i okrenula se da vidim ko je.

Volim te, budaloWhere stories live. Discover now