Molly's POV
Jimin i Elizabeth su gledali začuđeno i pomalo ljuto u nas.
Jimin: Ahh Jin zar ne znaš da me je Molly zavodila dok ti nisi bio tu? - smeškao se.
Molly: Ne ne nije tako, laže. - Jin je već crveneo od besa.
Jimin: Molly daću ti šansu možemo biti zajedno.
Molly: Jimin ne želim tu šansu prekini! Hajmo Jin vodim te na ručak. - uhvatila sam ga za ruku i povukla za sobom.
Jin: Okej. - rekao je. Krajičkom oka sam videla da besno gleda u Jimina a i Jimin u njega. Otišali smo.
Taehyungova kancelarija:
Jimin's POV
Jimin: Tae Elizabeth mi je rekla da sam bolestan.-rekao sam dok sam ležao na kauču.
Tae: Šta?- pitao je i okrenuo se da pogleda u mene.
Jimin: Pa rekla mi je da nizak nivo emocionalne inteligencije mora da je neka bolest.
Tae: Pričaj mi šta se desilo? - ostavio je knjigu koju je proučavao ustao od radnog stola i seo pored mene.
Počeo sam da crvenim. Sve sam mu rekao.
Tae: Elizabeth greši.
Jimin: Znao sam. - odahnuo sam ne znam ni sam zašto.
Tae: Ti nemaš ni malo emocionalne intelligencije. - krenuo je da se smeje.
Jimin: Hvala ti baš si super drug.
Tae: Znaš nije loše što je došao možda može da nam pomogne, a i nije loše to što je blizak sa tvojom cimerkom možemo..-prekinuo sam ga.
Jimin: Ne pominji mi nju, iritira me.
Tae: Jiminie jesi li ti to ljubomoran? Ovo je prvi put da si ljut na neku devojku jesi se zaljubio u nju? - dok je to pričao ustao je sa kauča i stao iza mene.
Jimin: Kako mogu da se zaljubim u nju jesi ti normalan?! - okrenuo sam se i preskočio naslon kauča u nervozi i prošao rukom kroz kosu.
Tae: Polako momak mislio sam da ćeš me udariti, hajde idemo. - krenuo je ka vratima.
Jimin: A gde to idemo?
Tae: Da se nađemo sa Jinom.
Jimin: Ne, ne planiram da se nađem sa njim.
Tae: Jimin pokaži gostoprimljivost mi smo predstavnici ovog univerziteta.
Jimin: U pravu si, hajdemo. - rekao sam i izašao pre Taehyunga.
YOU ARE READING
Volim te, budalo
RomanceOn joj je oduzeo prvi poljubac ali ona ga je videla golog. Nisu ga zanimale devojke jer ih je smatrao smetnjom ali ona ga je zainteresovala. Šta ce se dogoditi...