4.

313 14 0
                                    

Jimin's POV

~~~~~~~~~~~~
Gledao sam oko sebe, svuda je bilo krvi. Ali nije me bilo briga samo sam želeo da je nađem.
Okrenuo sam se ka jednom od tih razbojnika.
Jimin: Sve sam ti izlomio, sada si ni za šta. Trebalo bi da progovoris, nemam šta više da ti slomim.
Razbojnik: M.. mol... molim te, pusti me, ako želiš novac platicemo ti, moj otac je bogat.
Jimin: Tvoj otac? Šta misliš šta je ovo na podu? - gurnuo sam nogom ruku.
Razbojnik: Ta t....tetovaža na ruci, to... je moj otac...
Prišao sam mu sa bejzbol palicom u ruci. Podigao sam mu vilicu njome, pogledao me je u oči. U očima mu je bika samo jedna emocija. Strah.
Jimin: Ovo ti je poslednja prilika. Reci gde je Molly.
Ćutao je, a ja sam bio sve besniji. Kako se usuđuju da je diraju.
XXX: Jimin!!
Uvek bih prepoznao taj glas. Moja jedina ljubav Molly. Okrenuo sam se ka njoj.

Molly's POV
Ne, ne mogu da verujem da je ovo Jimin.
Jimin: Rešite ih se. - rekao je svojim ljudima na šta su klimnuli glavama.
Jimin: Molly.. - prilazio mi je.
Bio je krvav, oko nas se nalazila samo krv. Otkinuo im je ruke i noge, zar je to zaista on...
~~~~~~~~~~~~~~~~(kraj strong scena)

Jimin: Drago mi je da si dobro ljubavi. - krenuo je rukom da me pomazi po glavi.
Odmakla sam se od njega.
Molly: Jimin, izvini nisam htela da se odmaknem. Ja...
Jimin: Molly da li me se plašiš? - pogledao me je sa tugom u očima.
Bila sam na ivici suza.
Jimin: U redu je, treba da znaš da tebe nikada u životu ne bih povredio. Svi na svetu mogu da me se plaše, samo ti nemoj. Molim te.
Zagrlio me je. Znala sam da je to rekao jer je tako i mislio. Verovala sam mu.
Zagrlila sam ga, na šta se samo nasmejao i poljubio me u čelo.

Volim te, budaloWhere stories live. Discover now