18.

438 19 1
                                    

Jimin's POV
Nisam mogao da verujem šta je rekla.
Jimin: Molly znaš li o čemu pričaš, misli o svojoj porodici. Gledaj ionako me ne voliš ovo je dobar trenutak da me se rešiš.
Molly: Prekini daj mi telefon. - uzela mi je telefon iz ruke i nazvala Jina.
Molly's POV
Jin: Molly gde ste zašto ne izlazite?
Objasnila sam mu situaciju.
Jin: Dobro poslaću ekipu da deaktivira bombu.
Molly: Nema vremena, neka ekspert priča preko telefona, ja ću je deaktivirati.
Objašnjavao mi je i ja sam radila šta je rekao, nož sam uzela od Jimina.
Sekla sam žice i kada sam presekla poslednju bomba je stala.
Molly: Uspela sam Jimin. - smejala sam se.
Zagrlio me je i poljubio u obraz.
Jimin: Hvala ti. - rekao je i poljubio me još jednom ali ovoga puta ne u obraz.
Njegove usne su se našle na mojima.
Molly: Jimin pusti me. - rekla sam iako nisam želela da me pusti.
Jimin: Da te pustim? Neću te pustiti do kraja života. - rekao je i krenuo da skida kravatu školske uniforme.
Oborio me je na pod i nastavio da me ljubi. Bio je toksičan. Dosadan je, ali njegovi poljupci, želela sam ga, njega i nikog drugog. Otkopcao mi je košulju.
Jin: Molly zašto ne izlazite, dolazim po vas!? - vikao je.
O ne, gotovi smo. Ustali smo i ja sam zakopcala košulju. Čim je Jin ušao u prostoriju krenuo je da udari Jimina ali je on brzo reagovao i odbranio se.
Jin: Jimin šta to radiš mojoj sestri?! - bio je besan.
Jimin: Jin ja volim Molly, ona je moja.
Molly: Jin nije se ništa desilo, zaista.
Zastao je pa je uz uzdah rekao.
Jin: Ahh Molly porasla si. Idemo odavde pričacemo napolju. - rekao je i uhvatio me za ruku.
Izašli smo, svi su nas pitali da li je sve u redu.
Elizabeth: Pošto je sve uredu vraćam vam bebu.
Jimin je uzeo bebu ali ga je pandica odmah ogrebao. Nasmejala sam se i uzela bebu od njega.
Jimin: Ne znam zašto me to dete ne voli. Hajde idemo kući. - rekao je i prebacio ruku preko mog ramena.
Time skip~
Ahh konačno je zaspao. Pandica je spavao a ja sam razmišljala o Jiminu.

Volim te, budaloWhere stories live. Discover now