Molly's POV
Molly: Zar ne treba da idemo da kupimo nešto za bebe?
Jimin: Nema problema. - uzeo je telefon sa stola i nazvao nekoga.
Pola sata kasnije~
Neko je pozvonio na vrata i Jimin je otvorio.
Menadžer prodavnice: Da li je ovo sve što ste tražili?
Pokazao je na kamion pun kutija.
Jimin: Da da to je sve, Molly izaberi šta ti treba. - izabrali smo sve neophodne stvari.
Molly: Jimin trebalo bi da napraviš mleko za bebu. - dodala sam mu flašicu.
Jimin: Čekaj pravim mleko od ovog praha?
Molly: Da.
Jimin: A zbog čega ja nisam ja sluga ovde.
Molly: Pa ništa onda promeni mu pelene.
Jimin: Neka, neka napraviću ja mleko. - uzeo mi je flašicu iz ruke.
Molly: Prvo se obuci.
Jimin: Znammmm. - otišao je.
Jimin's POV
Jimin: Mogu ja to nije ovo teško.
Molly: Jesi li uspeo? - ušla je u kuhinju sa bebom.
Molly: Šta si to napravio od kuhinje?! - viknula je kada je videla nered.
Jimin: Ovo je prvi put da pravim ovo budi srećna što nije izbio požar. - rekao sam i dao joj flašicu.
Dala mu je mleko i beba je bila zadovoljna.
Molly: Ohh vidi koliko je sati kasnim na čas. Ti čuvaj bebu. - ostavila je bebu na kauču i istrčala, nisam ni stigao da se pobunim.
Čim je izašla mali je krenuo da plače.
Jimin: Nemoj više, prekini!!-nastavio je da plače jos deset minuta, više nisam mogao da izdržim nema drugog rešenja. Uzeo sam telefon i pozvao školsku TV stanicu.
Molly's POV
Gledali smo prezentaciju ali se odjednom projektor ugasio i kada se ponovo upalio ostala sam šokirana.
YOU ARE READING
Volim te, budalo
RomanceOn joj je oduzeo prvi poljubac ali ona ga je videla golog. Nisu ga zanimale devojke jer ih je smatrao smetnjom ali ona ga je zainteresovala. Šta ce se dogoditi...