11.

493 24 4
                                    

Molly's POV
Cantina:
Molly: Koliko se sećam ovo su tvoja omiljena jela? - nasmejala sam se.
Jin: Da, znaš sve o meni. - nasmejao se i naslonio je glavu na ruku i gledao me.
Jin: Ovo i ti voliš uzmi. - krenuo je da me hrani.
Zbog čega imam osećaj da nas ljudi gledaju ? Kada sam se okrenula shvatila sam da je kantina puna ljudi. Ne mogu da verujem da nisam primetila. Odjednom su krenuli da se pomeraju, vrata su se otvorila i ušli su Jimin i Taehyung. Bože Taehyung je predivan. Prišli su nam.
Tae: Jin dugo se nismo videli. Ahh Molly i ti si tu zdravo. - mahnuo mi je.
Jin: Taehyung, dakle Elizabeth je tvoja verenica reci mi kako ćeš raskinuti veridbu?-pitao je hladno gledajući u Taehyunga.
Jimin: Sta?! - viknuo je.
I ja sam bila iznenađena.
Jin: Dakle zašto ste onda došli? - ustao je.
Tae: Došao je, vreme nam ističe.
Jin: Mogu da učinim šta želite, sve dok se veridba između Taehyunga i Elizabeth poništi. - naslonio se na sto.
Jimin: Zašto to radiš?
Jin: Zbog Molly ona je najbitnija u mom životu. - pogledao me je i pomazio po obrazu.
Jimin: Ne mogu da verujem, da li si ga pitala da nam preti da oni raskinu?! - vikao je i približavao mi se.
Ustala sam. Uhvatio me je za ruku i privukao sebi.
Jimin: U kakvom ste odnosu ti i Jin? Reci mi?!
Nije mi jasno šta mu je zašto se toliko nervira.
Jimin: Zašto je rekao da si mu najbitnija osoba?! - stezao mi je ruku.

Volim te, budaloWhere stories live. Discover now