15.

447 18 2
                                    

Jimin's POV
Jimin: Molly beba ne prestaje da plače dođi odmah i pobrini se za našu bebu. - i tek kada sam rekao to shvatio sam da sam rekao naša beba.
Molly's POV
Svi su se okrenuli i gledali u mene. Bože ovo je tako sramotno. Jimin ubiću te!
Time skip~
Jimin: E Molly evo bebe. - dao mi je bebu u ruke.
Molly: Jesi ti normalan što si ga doveo u školu? - uzela sam bebu i počela da se nerviram.
Čula sam kako nas ljudi ogovaraju.
XXX: Jimin se zaljubio u Molly i čak imaju bebu.
XX: Ne mogu da verujem. - nastavili su da dobacuju.
Povukla sam Jimina za sobom.
Molly: Bolje da odemo odavde.
Ispred nas se stvorio moj brat. E sad sam tek gotova.
Molly: Hej~ - rekla sam i pustila sam Jiminovu ruku za koju sam ga vukla.
Jin: Molly šta se dešava? - pitao je vidno iznerviran.
Jimin: Hajdemo Molly idemo da nahranimo bebu. - sad je on mene povukao za sobom. Pre nego što smo uspeli da odemo Jin je uhvatio Jimina za ruku kojom je mene držao i Jimin me je pustio.
Jin: U kakvoj ste vas dvoje vezi?
Jimin: Gajimo bebu zajedno. - smeškao se.
Jin je krenuo da udari Jimina ali je Jimin uspeo da odbrani napad.
Jimin: Jin ja ne bi pravio problem da sam na tvom mestu. - rekao je ljuto. Nemoj da se mešaš ovo je između Molly i mene. - dodao je.
Jin: Misliš da si opasan, dobro borićemo se ako pobedim nosiš bebu dalje od Molly.
Jimin: Idemo napolje.
Molly: Bože šta se dešava? - videla sam Elizabeth i dala joj bebu. Molim te pričuvaj ga moram da idem.

Volim te, budaloWhere stories live. Discover now