Capitolul 11

316 41 1
                                    

Pheobe :

—O știi pe una Cassie? Roșcată, putin mai mare decat noi, inalta.

Imediat ce scot cuvintele pe gura si vad privirea de pe fața prietenei mele imi regret cuvintele.

—Ți-a facut ceva?

Tonul ei speriat imi spune mai multe decar as fi vrut. Daca era socata cand i-am spus despre intamplarile de ieri cu Adam, acum e total consternata.

—Nu dar dupa privirea ei ar fi vrut sa-mi faca multe. -bombăn eu spre ea-

Își da ochii peste cap si pufnește.

—Normal ca era acolo. Se invarte de cand o stiu dupa Adam. Am fost de putine ori la curse impreuna cu fratele meu dar de fiecare data ea era cea care se zgâia la el, iar Adam plictisit ii mai arunca un os.

Chicotim amandoua, mai ales eu, de scârba din vocea Raisei. Cineva bate lent si sumbru din palme in spatele nostru si amandoua tresarim. Abia am iesit de la ore, stam pe o bancă din jurul scolii.

—Nici eu nu as putea sa o spun mai bine.

Ma intorc rapid si dau nas in nas cu Adam care ranjeste rautacios, uitandu-se fix in ochii mei. Aud cu Raisa inghite in sec si fac si eu acelasi gest.

—Stii ca e adevarat. Il inghionteste jucaus Drake si atmosfera se distinde.

Sper sa fi auzit doar partea aia. Nu vreau sa creada ca m-am speriat sau sunt geloasă.

—Întradevar.

Adam ii da dreptate si se aseaza pe banca langa mine iar Drake langa sora sa. Ei chiar seamănă.

—Ce mai faci Pepe? Nu te-am vazut de mult.

Chicotesc distrata spre Drake si ii zambesc timid.

—Bine. Chiar sunt bine. Tu?

—La fel de bine.

Entuziasmul său e molipsitor. Adam isi drege glasul iar eu imi abtin un zambet. Cineva e deranjat.

—Pheobe. Iti suna telefonul.

Pune un aceent grav asupra numelui meu iar eu raspund fara sa ma uit la apelant.

—Da?

—Prințesa mea, stau de o ora sa te astept pe canapea si tu nu mai vii?

Tip de fericire, facandu-i pe toti sa tresara, cand aud vocea tatalui meu. O lacrima mi se scurge, singura de fel, si o sterg rapid.

—Acum vin tati. Nu-mi vine sa cred ca ai venit asa de repede. Am atatea sa iti povestesc.

Imi iau geanta si inchid apelul uitandu-ma la Raisa care are o privire confuza.

—S-a intors tati acasa. Mă duci te rog? Mor de nerabdare sa il văd.

Raisa chicoteste la fericirea mea brusca si incuviinteaza din cap. Cei doi masculi nu zic nimic. Se uita unul la altul, care de care mai incruntat.

—Te duc eu Pheobe. –spune Adam ridicandu-se de pe banca–

Dau din umeri distrasa si merg rapid spre bolidul lui Adam fiind cinstienta de privirile ce se arunca spre mine cand aproape ma izbesc de portieră.

—Ușor. O să ajungi dezmembrată la taica-tu dacă te mai trântești de lucruri. Imi spune Adam si ma i-a de talie ajutandu-ma sa intru in mașină.

—Doamne, abia astept sa ajung acasa. Explodez eu cand el porneste masina. Se uita adanc in ochii mei si zambeste larg. Probabil fericirea mea e molipsitoare.

—Sunt sigur ca tu si tatal tau va iubiti foarte mult. Spune Adam si eu aprob

Nu l-am mai vazut de la accident, iar atunci nu l-am lasat sa puna mana pe mine, nu stiu cum o sa reactionez acum. E tatal meu. Nu mi-ar face nimic rau. Dar totusi, parca nu imi place ideea sa fiu atinsa de cineva. Abia m-am obisnuit cu Adam.

—La ce te gandesti asa profund?

Intrebarea lui Adam ma face sa simt inconfortabil. Degeaba i-as spune. Nu ar avea cu ce sa ma ajute. Dar poate el are vreo idee.

—Tata o sa vrea sa ma ia in brate, sa ma pupe, sa imi ofere afectiune. Iar pe mine nu ma poate atinge nimeni inafara de femei și tu Adam...ce o să fac? Daca o sa cedez? Daca...oh Dumnezeule.

Imi strang genunchii la piept si Adam incetineste masina acum mergand cu o viteza normala. Mana sa se pune pe genunchiul meu si coboara lent in jos, stomacul mi se strange si un nod imi apare in gat. Ajunge la coapsa si isi muta radical directia, punandu-mi mana pe fata. Se uita la mine si ranjeste.

—Imaginează-ți că te ating eu.

Mă aplec spre Adam și ii sarut apăsat obrazul lasandu-l sa proceze ce s-a intamplat.

—Asta o sa fac.

Ies din masina, noi ajungand deja acasa la mine si aproape alerg spre casa, simtind cum masina porneste in tromba de la poarta mea.

—Tati.

Incep sa chitai de fericire si tata se aproprie de mine razand, strangandu-ma prudent in brate. Tresar si dupa incerc sa ma relaxez. Ma atinge Adam...mă atinge Adam...Doamne , vreau sa ma atinga Adam.

—Cum merge scoala? Ceva băieți?

Zece minute mai tarziu stam toti trei pe canapea zambind care mai de care. Tata nu s-a schimbat deloc.

—Scoala merge bine si baieti...momentan nu sunt.

Prefer sa il evit pe Adam. Imi mut privirea in partea stanga si tata ma priveste ciudat. La naiba sa fie el. Stie cand mint

—Cât stai? Cu afacerea cum merge?

Din cate am inteles tata a deschis nu stiu ce firma de managment acum cativa ani si desii niciodata nu m-a interesat subiectul bineînțeles că am intrebat din bun simt.

—Mi-o cam luat-o angajatii razna. Dar o sa să-și revină ei. Știu ca e letal să se puna cu mine de aia.

Radem toti trei. Mai ales mama si tata. Aproape suspicios de tare râd amandoi. Ma rog. Imi scutur capul si ma uit pe geam dorindu-mi sa se incheie o data ziua asta sa ma pot vedea cu Ad...Raisa! Am vrut sa zic Raisa.

Raisa :

Gem puternic când el se mai impinge inca o data in mine. Am o relatie cu profesorul de sport de aproape un an si pot sa zic cu mana pe suflet ca este bun de te lingi pe degete. La absolut tot.

—Ce oră ai acum? Ma intreaba el in timp ce imi incheie sutienul.

—Chimie. Spun eu pufaind si el chicoteste.

—Crezi ca s-ar supara daca ai chiuli? E ultima ora. Imi sopteste el la ureche

Mainile sale sunt pe talia mea si sunt lipita de el. Zambesc timid. Nebunul. Numai la rele mă împinge. Are 25 de ani, ar trebuii sa fie mai serios.

—Nu ma intereseaza. Spun eu dulce si chicotesc.

—Iesi tu prima. Te iau de la statia de autobuz in zece minute.

—Daca vine autobuzul inaintea ta ma duc cu el acasă. Spun eu

—Acasă unde?

—Acasă la tine.

Ne sarutam lung. Il iubesc. Si e clar ca avem o relatie de care majoritatea s-au prins. O sa ii spun curand si lui Pepe daca nu s-a prins. E deja cea mai buna prietena a mea si nu as dorii sa o dau in bara.

TroubleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum