Capitolul 16

169 8 0
                                    

Pheobe :
Ajung acasă obosita de la o Zii obositoare de școala și o ora nasoala de sport.

—Frumos băiat ți-ai mai și ales. Nu îți poți imagina cât de fericita sunt sa te văd așa de îndrăgostită de el.

Vorbele mamei mi-au rămas și acum in cap. Îndrăgostită? Oare asta sa fie adevarul? Sa fiu îndrăgostită de un băiat așa secretos și cu un trecut înghețat in întuneric și mister? Sa fiu îndrăgostită de ceea ce mi-a fost răsărit dar îmi poate devenii eclipsa?

Oftez.

Ma schimb direct in pijamale deșii este abia ora 15:45 și ma pun in pat. Contul meu de Instagram a primit in ultimul timp numai cereri de urmărire de la tot felul de oameni și abia acum am văzut. Nu ma uit la nici unul, dau accept la toate cererile și imediat bara de notificări e plină de aprecieri ale pozelor mele iar eu am numai doua. Una de acum 5 luni și cea cu Raisa. E trist ca am toate acestea doar din cauza ca stau cu cei care îs cunoscuți dar nu ma plâng.

Telefonul îmi suna și văd numele tatei pe ecran, ridic dintr-o sprânceană și răspund.

—Da tată. Îmi pare bine sa conștientizez ca ai ajuns cu bine înapoi.

Glasul meu e cald însă dresul sau de glas nu îmi prevestește nimic de bine.

—Pheobe, am aflat ca Ti-ai făcut un prieten și trebuie sa discutam serios despre el. Este un băiat care are dosare penale și o reputație foarte proasta, și nu vreau sa îți mai continui relația cu el. Nu vreau sa o implic pe mama ta însă dacă nu cooperezi cu mine ma tem ca o sa fie necesar. El nu te merita și tu meriți cu siguranța ceva mai bun.

Cuvintele tatălui meu ma umple de Tristețe și de nervi. Ochii mi se umezesc și încep sa îmi curgă lacrimi din ochi, fiind total revoltata de gândirea tatălui meu.

—Nu o sa îmi distrug bucata de fericire la care am acces după atâta timp. Adam e un băiat bun și se comporta bine cu mine și atât timp cât cu mine și cei cunoscuți mie se comporta bine nu îmi pasa ce mai face el și ce a făcut și de ce o face. Tin la el foarte mult și el e motivul pentru care tu ai putut sa ai acces la mine când ai venit acasă, el a alungat temerile legate de asta. Are grija de mine, ma asculta, ma sfătuiește, și chiar tine la mine. Dacă ma iubești, de ce ai vrea sa îmi răpești putina fericire? Nu ai decât sa ii spui mamei tot căci nu ma interesează.  Sunt destul de mare sa decid ce e bine pentru mine.

Mai mult țip prin telefon decât sa vorbesc calm iar usa mea este întredeschisa de mama de când a început tata sa vorbească asta însemnând ca asculta tot ce se petrece însă mie nu îmi pasa.

—Pepe, tu îl iubești pe mafiotul ala? Pe golanul ala? Serios puiule? Chiar crezi ca lângă el o sa îți fie bine?

Vocea tatălui meu e trista dar mult mai blândă. Nu înțeleg de ce are toate aceste reacții. Nici măcar nu îl cunoaște personal și declara din auzite.

—O sa îmi fie cât de bine se poate lângă el. Nu îți fa griji. Îl pot aduce la cină când vii următoarea dată, sa va cunoască pe amândoi mai bine. Nu ca ar fii frumos?

Deja încep sa sun ca o visătoare și tonul meu e complet entuziasm.

—Bine, bine. Hai ca mai vorbim Pepe, sa știi ca te iubesc și indiferent de tot ce fac îți vreau doar binele.

Ii răspund aproximativ la fel și las telefonul sa cada pe pat. Mama se apropie de mine și se aseaza in fata mea.

—Draga mea, sa știi ca nimic nu e ceea ce pare. Însă, niciodată sa nu spui ca nu poți ierta o persoana. Și sa fii milostivă tot timpul. Sa ierți și sa iubești mai mult decât orgoliul și învinovățirea. Promite-mi ca familia noastră o sa rămână unita și nu o sa ne părăsești.

TroubleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum