Pheobe :
Înghit zgomotos in sec și ma dau înapoi pe scaunul meu in timp ce el Răspunde sictirit la apelul telefonic.
—Ce vrei Cassie?[...]—Da, Pheobe e cu mine și nu am timp de nici un alt câcat.[...]Așa și ce? Spune-i liniștită ce ai tu chef, șeful nu are ce sa îmi zică că ies cu iubita mea.
Închide apelul și oprește in fata cafenelei.
—Roșcata de Cassie?
Pufăi eu iar el se uita la mine in timp ce eu îl țintuiesc cu privirea mea urâta. Sângele îmi curge rapid prin vene și simt ca as da cu pumnii in tot ce prind, mai ales fata lui Cassie.
Acesta se uit ala mine și chicoteste, plesnindu-se peste față sarcastic.
—Cassie cea care m-a sunat e cea cu care eram in parc, cea cu par albastru. Remarca pe care tu nu o știi este că tu îți împărțeai crime din priviri cu Cassie cea roșcată, de la curse. Sunt doua puiule, doua de Cassie. Pe cea cu par albastru inafara de Drake nu prea o știe nimeni de pe aici.
Ma lămurește acesta și brusc totul are mai multă logica. Sau măcar mai multă fata de cum avea la începutul pentru mine.
—Tu stai in mașină, ma întorc in doua minute. Cappucino cu zahăr, fără cofeină și o prăjitura cu multe vișine?
Întreabă acesta când iese din mașină iar eu ii zâmbesc aprobând. Telefonul iar ii sună și văd numele lui "Cassie Blue" pe ecran. Nu cred ca s-ar supăra dacă răspund.
—Da Cassie. Sunt Pheobe. Adam s-a dus sa ne cumpere câte ceva dar revine imediat. O sa îl anunț ca l-ai sunat.
Răspund vesela și aud câteva șoapte in jur împreuna cu zgomote indescifrabile.
—Mersi Pepe. Ne mai auzim.
Ii răspund similar și las telefonul jos apoi constant ceva ce nu se leagă. Mi-a zis "Pepe". De unde sa îmi știe porecla când nici măcar nu ma cunoaște?
—Ce ai pățit iubito?
Tresar când aud brusc vocea lui Adam.
—Te-a sunat Cassie. Cea cu parul albastru. I-am răspuns. Însă mi-a zis "Pepe". Ma întreb de unde îmi știe prescurtarea.
Acesta înghite in sec. Lasă băuturile in suportul special și zâmbește spre mine.
—Iubito, e o prescurtare tipica. Ce îți Bati așa de tare căpșorul acela frumos?
Ii dau dreptate și pornim spre școala. Mâna lui se aseaza cuminte pe coapsa mea și eu zâmbesc in colțul gurii. Aparent nu trebuie sa ma mai rog de el sa ma atingă.
—Se pare ca sora lui Drake și domnul profesor de educație fizică fac sex. Spotani ei doi așa.
Informația lui ma surprinde și nu îmi dau seama la ce se referă pana nu ma uit prin parbriz, văzându-i pe cei doi cum se reproduc in mașina profului. In parcare. In pauză. In parcarea elevilor.
—Pentru numele lui Dumnezeu.
Bombăn și ma înroșesc toată. Imi aplec capul pana ating torpedoul însă uitând de mâna lui Adam, sânii mei fac contact direct cu palma sa însă mi se face așa de Rușine încât îmi pun și mâinile la ochi.
—Cred ca o sa trag in partea cealaltă a parcării, in cea opusa, oricum parcarea e goală.
Spune el după ce își drege glasul și nici după ce parchează a doua oară nu ma ridic.
CITEȘTI
Trouble
RomanceO intamplare nefericita o face pe mica Pheobe sa se mute in alt oras alaturi de mama ei , intr-un stil de viata complet nou. Aceasta crede ca o sa lase necazul in orasul sau. Nu s-a gandit ca abia in noua ei viata v-a intalni necazul , il v-a imbra...