Pheobe :
Acel sarut mi-a anihilat ratiunea. Imediat ce m-am despartit de el, am stat, ca si acum de astfel, in scaunul masinii la care am ajuns rapid uitandu-ma pe geam si surazand discret ca sa nu ma vada.
Impulsul de a-mi atinge buzele este din ce in ce mai mare. Nu stiu daca ce s-a intamplat este doar o iluzie sau Adam chiar m-a sarutat.
—Pheobe.
Numele meu iese printre buzele sale. Si imi dau seama cat se bine se simte acel piercing la sarutat. Imi scutur capul cand imi dau seama ca ma holbez la buzele lui.
El doar chicoteste pe moment.
—Vrei sa te duc acasa? Sau vrei sa mergem undeva?
Acasa cu siguranta nu vreau sa merg. O sa ma plictisesc. Vreau sa ies cu Raisa. Dar nu vreau sa il parasesc pe Adam. Iar cei doi nu se suporta.
—Du-ma undeva. Oriunde.
Ideea ii surâde. Condusul il relaxeaza. Se uita pierdut drept inainte si imi pune o mana pe coapsa, eu permitandu-i sa isi tina mana acolo.
—Nu te deranjeaza,nu?
Vocea sa calda ma face sa imi pun si mai mult atentia asupra sa. Neg activ din cap, normal ca nu. M-ar fii deranjat atingerea oricui, dar a lui Adam nu. Fiind singurul care are cum sa ma atingă.
—Nu, stai calm.
Ii zambesc timid si incerc sa par relaxata, dar fluturii se joaca leapsa in stomacul meu. Nu am voie sa ma indragostesc de Adam. Dar niciodata nu mi-au placut interdictiile.
Profilul lui este unul visator, perfect. Isi umezeste piercingul odata la doua minute si isi misca mana in jos si in sus pe coapsa mea, asta, parca linistindu-l pe el.
—Nu mi-ai povestit niciodata nimic despre tine Adam. Spune-mi despre familie, asteptari, tot ce se poate.
Figura lui devine una inexpresiva si isi ia mana de pe mine pentru a oprii masina. Ma uit prin parbrizul lustruit si vad ca suntem pe ceva asemanator unei stanci, ceva mai mare poate, de unde se vede o buna parte din oras.
—Mama si tatal meu au divortat acum doi ani.
Incepe el sa zica si eu ma intorc cu corpul in totalitate spre el. Isi drege glasul si continua.
—Nu mai am frati sau surori, am avut o sora, am o situatie financiara foarte buna...si nu stiu ce as mai putea sa spun.
Glasul lui este unul obosit, si imediat cum aud de sora sa, ceva ma impinge sa il intreb ceea ce vreau. Parintii lui au divortat dupa accident surorii sale, adica acum doi ani. Cand ea s-a sinucis.
—Zi-mi cum era sora ta te rog.
Se intoarce cu fata spre mine si ofteaza. Se aproprie de mine si inima mea nu mai bate pentru o secunda, dar in momentul cand buzele sale le ating pe ale mele, am o mie de batai pe secunda daca este posibil. Sarutul nostru se dezvolta frumos, si lent, iar atunci cand iau initiativa, el se indeparteaza.
—Aveam nevoie de doza asta de curaj.
Spune el surazand si trage aer in piept. Imi umezesc buzele, si mi le musc usor intr-o fractiune de secunda, cat sa fiu observata de el.
—Sarah era o raza de soare. O varianta feminina de a mea. Ura aproape orice, nu stia sa iubeasca, mergea la fiecare petrecere, probleme cu politia, participa la curse, o gramada de cacaturi de genul. Si eu eram singurul care stia de aceste lucruri din care o scoteam de fiecare data. A fost violata pe podul "Cambrige", iar asta a facut-o sa clacheze si la scurt timp s-a sinucis.
Atunci cand Adam incheie, maxilarul meu e pe undeva pe pod. Sora lui, Sarah, nu era o sfanta cu a spus Raisa. Era miniatura lui Adam. Am aflat mai multe decat voiam totusi.
Un fior ma apasa si mana barbatului de langa mine, ma trage peste el, ajungand el sub mine, in masina acum primitoare.
Inghit in sec din cauza pozitiei in care ne aflam si un nod mi se pune in gat. Totul parca se intampla prea brusc, ne cunoastem de aproximativ o saptamana. O saptamana in care ne-am urat si placut in acelasi timp.
—Esti bine Pheobe? Esti alba la fata.
Imi spune Adam si eu il tintesc cu privirea. Aprob incercand sa schitez un zambet. Nu imi place sentimentul ca sunt asa de aproape de barbatia lui. E ciudat si dupa acea intamplare, daca nu ar fi fost el, acum as fi fost panicata total, nu as fi avut doar un fior.
Isi pune mainile pe obrajii mei si ma priveste bland, sarutandu-ma incet, buzele sale simtindu-se ca o atingere de fluture.
—Nu o sa îți fac nimic rău, orice nu îți place imi spui Pheobe, înțeleg cum te simți si ma bucur ca ai incredere in mine sa stai asa, sa ma lasi sa te ating. Inima ta stie ca nu ti-as face nimic cu care nu ai fii deacord.
Vocea lui calda si cuvintele alese ma iubesc. Culoarea imi revine in obraji. Imi lipesc buzele de ale lui, fapt ce il surprinde. Dezvolt sarutul, iar mainile sale coboara pana la talia mea, tragandu-ma de ea sa ma lipeasca el. Chicotesc in sarut.
Daca mi-ar fi spus cineva cat de radical mi se ba schimba viata, i-as spune ca viseaza lucruri imposibile. Nu imi vine sa cred ca sunt cu "magnificul" Trouble in masina si ne sarutam de mama focului.
Telefonul meu suna intr-o veselie si ridic din sprancene cand vad apelantul.
—Iubirea mea, viata mea, sufletul meu si inima mea. Incep eu sa spun razand si Adam rade infundat de apelativele puse Raisei.
—Ce faci scumpo? Ai uitat ca mai ai si prieteni, adica sa mai dai dracului un semn de viata. Vocea prietenei mele este una cu adevarat furioasa si eu imi musc vinovata buza.
—Imi pale lau dal a venit tata acasă si am uitat. spun eu incercand sa fac o voce trista.
Adam / Trouble :
O privesc cu isi musca buza, si imita o voce trista de copil mic. Ramane cu buza de jos inafara dupa ce termina propozitia, si degetele ei fac cerculete invizibile pe abdomenul meu.
Mainile mele sunt pe talia ei, si imi aproprii buzele de gatul sau, incepand sa ii depun nenumarate saruturi, ca mai apoi sa ii prind o bucata de piele intre dinti. O musc usor apoi sug cam doua minute intre dinti.
Apelul este inchis de cand am inceput sa ii sarut gatul si ea suspina usor la fiecare miscare a mea.
—Ma doare.
Sâsâie ea si eu ii alin locul, sarutandu-l si lingandu-l. Zecile de fete carora le-am facut asta, acum ma aveau in interiorul lor, si gemeau ca niste catele in calduri. Pe ea o doare.
—Gata. Acum toata lumea stie ca esti a mea.
O sa o revendic. Stiu ca o sa am de furca cu Dominic, tatal acesteia si seful meu. Dar a spus sa o protejez cu pretul vietii mele. Asta si fac. Cu pretul vietii mele sociale.
Poate nu o sa fie asa de rau. O sa fiu judecat. O sa fiu cu siguranta vorbit. Dar ea va fii in siguranta si doar a mea.
CITEȘTI
Trouble
RomanceO intamplare nefericita o face pe mica Pheobe sa se mute in alt oras alaturi de mama ei , intr-un stil de viata complet nou. Aceasta crede ca o sa lase necazul in orasul sau. Nu s-a gandit ca abia in noua ei viata v-a intalni necazul , il v-a imbra...