Capitolul 12

276 29 0
                                    

Pheobe :

---Uneori cred ca ai mostenit absolut totul de la mama ta. Spune tata uitandu-se lung la mine. M-am schimbat intr-o rochita lunga si albastra inchis,fara maneci pentru a iesii cu tata in oras.

---Comportamentul mama zice ca l-am mostenit de la tine.

---Doamne Ajută!

Chicotim amandoi si il las sa isi puna mana pe talia mea cand am iesit din casa. Am ezitat de la planul normal pe care il aveam, sa ies cu Raisa si accidental sa ma intalnesc cu Adam dar este bine si plimbarea asta placuta.

Tata porneste masina si se lasa o tacere placuta intre noi, eu una incercand sa imi adun psihicul de pe podeaua murdara a mintii mele si sa port o conversatie normala.

---Unde mergem?

Privirea lui se intoarce spre mine pentru o secunda si isi tuguie buzele cu fata spre drum.

---La o cafenea. Sau un parc. Zi-mi tu.

---Mergem in parc?

Tatal meu doar aproba. Ne oprim in primul parc pe care il vedem si surpriza,zici ca ne-am invartit jn cerc, asta fiind minunatul parc in care eu m-am enervat pentru doi idioti care se lingeau in fata mea.

---Scumpo, simti nevoia sa te dai jos sau sa stai in masina ascultand piesele mele country vechi?

Sunt desprinsa din ganduri si imi ridic privirea spre parcul din fata mea. Fata mi se lumineaza cand vad masina lui Adam in apropiere. Nu ma supar nici daca m-a urmarit.

Cobor din masina rapid si tata vine imediat pe urmele mele.

---Usor Pepe. Unde mergi asa de fericita?

Rasul tatalui meu ma face sa imi limitez zambetul si ma opresc schimband radical directia.

---Hai sa luam inghetata.

Chitai eu si el ma urmeaza ca atunci cand eram mici si aveam patru ani. Merg cu pasi rapizi spre stand si imediat comand aroma mea preferata. Ciocolata cu visine. Tata isi comanda vanilie.

Desi refuz categoric, avand si eu banii mei, tata insista sa plateasca el si nici macar nu imi da dreptul la replica.

---Multumesc.

Ii spun cand imi intinde inghetata. Ma uit in jur, bolidul de lux a lui Adam este inca acolo dar nici urma de el. Ma uit prin tot parcul si il vad in cel mai indepartat colt cu putiinta uitandu-se la mine. Zambesc si ii fac cu mana, el intorcand subtil gestul

---Pe cine saluti draga?

Tata imi atrage atentia si eu iarasi am uitat de prezenta sa. Inghit in sec

---Un coleg de la scoala.

Vrea sa se intoarca dar Adam nu mai este acolo. Telefonul sau suna brusc si eu imi ridic sprancenele cand vad incruntatura de pe fata tatalui meu.

---Spune odata ce vrei Monroe.

Glasul sau este rece si impunator fapt ceea ce ma surprinde putin, el fiind cel mai calm si bland om pe care il cunosc.

---Bine. Vin acolo acum. Vezi poate nu va da.ti foc pana vin.

Isi pastreaza glasul moderat si arunca un zambet in coltul gurii, unul badjocuritor. Inlocuieste repede expresia si se uita la mine.

---Trebuie sa plec scumpo. Si oricum diseara plec inapoi. Promit ca vin cat de des o sa pot.

Aproape imi pierd cumpatul cand ma saruta pe obraz si imi farma oasele in imbratisare dar nu dau de inteles chestia asta. Ii spun ca o chem pe Raisa dupa mine si imediat ce ii vad masina plecand imi apelez prietena.

Doua maini se aseaza pe talia mea si tresar vrand sa anihilez conexiunea dintre mine si persoana. Raisa nu raspunde, imi strang telefonul in mana si cand sunt gata sa ii ard una, vocea persoanei imi inunda mintea trasmitandu-mi fiori prostesti.

---Sunt eu Pheobe.

Pufnesc si ma indepartez de el, uitandu-ma in ochii sai electrizanti. Ma intorc spre el si accept apropierea dintre noi, stramband din nas atunci cand el face doi pasi in spate.

---Deci ala e tatal tau. Constata Adam si eu aprob.

---Unicul. Replic eu

O luam amandoi incet la pas si mainile ni se impletesc dintr-o proasta idee. El nu spune nimic, tafe si se uita drept inainte.

---Ce faci aici? Intrebarea mea il face atent la mine. Ma priveste foarte ciudat dar prefer sa nu trag concluzii pripite.

---Pai voiam sa ma relaxez putin, si sa mananc niste inghetata, de ai mancat tu acum cateva secunde. Pomeneste el desertul meu care a sfarsit in fundul tomberonului

Adam e un mincinos.

Nu il pot crede.

---Deci acela era tatal tau. Hm?

---Da Adam, acela era tatal meu, super protector, super posesiv, care ma iubeste la nebunie si nu ar lasa baietii sa ma raneasca.

Atunci cand se enerveaza, desi nu prea l-am vazut, tatal meu poate fii super infricosator. Mai ales cu inaltimea sa de unu optzeci si ceva si pachetele de muschi care il fac sa para de 25 de ani.

---Stiu ce zici.

Adam :

Ne asezam amandoi pe o banca cat se poate de ferita. Colturile gurii ei sunt ridicate si se uita la soare, razele batandu-i drept in fata, fara mila.

Lumina ii contureaza fata si daca si-ar deschide ochii, culoarea ei ar fii una electrizanta, aprinsa. Pheobe e frumoasa, si nu as putea niciodata sa neg lucrul asta. Este o persoana buna la inima, foarte frumoasa si sensibila.

Nu o merit.

De ce oare ii dau sperante desarte cand noi doi nu vom putea fii niciodata ceva...?

De ce ne-am impletit mainile? De ce ma lasa sa o ating? De ce nu o pot lasa in pace si sa o privesc de la departare cum face Cassie?

Acum constat ca m-am implicat emotional, foarte putin dar trebuie sa recunosc ca am facut-o, nu pot sa ma mint pe mine insumi.

---Adam.

Pheobe ma ia de mana si se uita in ochii mei, este fericita.

---Da Pheobe. Ii pronunt numele apasat iar ea isi musca buza de jos privindu-ma ca un copil cu acei ochi mari.

Revinoți dracului Adam!

Nu te mai implica emoțional!

---Vreau sa te rog ceva.

Ii fac semn sa continue ce are de zis.

---De fapt lasa.

Isi pierde ideea in aer si eu ridic o spranceana. Iar isi musca buza. A treia oara imi pierd cumpatul. Nu stiu ce are in capsorul ala. Dar vreau sa aflu.

---Spune Pheobe.

Se inroseste in obraji si isi ridica privirea spre mine. Isi umezeste buzele iar eu imi musc obrazul pe dinauntru. Suntem lipiti unul de altul, unul langa altul, pe banca.

Nu o speria Adam! Nu ai voie! Nu iti permiti tu, tie!

Knock-out. Iarasi si.a muscat buza.

Imi aproprii fata de a ei si isi mareste ochii cand buzele noastre sunt la cativa milimetrii departare.

---Spune-mi sa ma opresc. Te rog nu spune.

---Nu stiu sa sarut. Nu o sa iti placa sa ma saruti. Asta e un indirect "da".

Imi lipesc buzele de ale ei intr-o atingere de fluture pastrandu-le asa cateva secunde. Pheobe se relaxeaza total.

O musc usor de buza si ranjesc implinit in interiorul meu. Pot si eu acum.

Deschide gura si ne sarutam pasional unul pe altul, ea reusind sa copieze miscarile mele. Ii mangai mana cu degetele si ne desprindem unul de altul fara a ne da drumul la maini.

Am sarutat-o.

Felicitari Adam, i-ai dat si cacat si lingurita.

TroubleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum