bab 2

5.5K 236 2
                                    

Di hujung meja yang sedikit tersembunyi iaitu di mana knight berkumpul pada waktu rehat.

"weii.. asal bella macam kenal je dengan killer ehh" kata adam apabila melihat bella sedang bercakap dengan killer

"biasa lah org murahan" balas rayyan pula. Jari disilang ke dadany

" asal kau kata macam tu bro. Tak baik tau fitnah org dosa " iskandar hanya mengangguk kan kepala nya saja apabila mirul berkata

" sebab aku kenal dia siapa lah aku cakap"

"macam mana kau kenal dia "
kata iskandar

"macam nie. ingat tak waktu aku dengan tengku kirana date kat Kay Hotel haritu.

flashback

"bie. i nak g toilet jap tau. u tunggu sini" kata rayyan ..Tengku kirana hanya mengangguk .

Belum sempat dia hendak melangkah ke tandas tiba2 baju kot yang dipakainya telah basah

"sorry..encik"

"hoiii!!!!  kau buta kh hah! kau tengok baju aku nie. basah kau tau tak sial"  Turun naik dada rayyan akibat marah.

"heii encik . kan aku dah minta maaf tadi. Yang kau jerit macam orng utan nie kenapa "kata bella dengan perasaan yang geram

Belum sempat rayyan hendak membalas tangan nya sudah ditarik oleh tengku kirana.

"hei pompuan kau tak tahu malu kah hah. kau dah basahkan baju boyfriend aku kau tak reti nak minta maaf kah? kau dilat kasut baby aku nie kalau kau tak nak aku saman kau " Terhinjut bahu bella bila dimarahi oleh seorang perempuan yg agak sexy.

" kalau aku tak nak.. kalau setakat nak saman aku ,aku boleh bayar sial"kata bella dengan senyuman sinis..Ingat aku tak knal kau ke kirana sambung bella dalam hati. Dah lah makeup tebal. !! Nie kalau aku tampar berjerebu satu Kl. hahah!

"hye sundal yang kau marah nie adalah tengku rayyan.. dia boleh saman kau . Dasar perempuan kampung tak sedar diri."Rayyan hnya tersenyum sinis apabila melihat wajah bella merah menahan marah.

"kau yang sundal "trus bella menyimbah tengku bella dengan air yang berada di tangan nya. Rayyan tercengang apabila kekasih nya disiram dengan air.

"hoii siall!!"  Pangil rayyan apabila melihat bella berlalu ke meja di mana meja tersebut dibuni oleh dua orang lelaki. Dia tersenyum sinis apabila bella menarik tangan 2 lelaki keluar dari restoren .
Dasar perempuan murahan kata rayyan dalam hati. Siap kau kalau aku jumpa kau lagi.

end flashback

" ohh..mcam tu. mana tau dua orang lelaki tu abang dia. "kata adam. Rayyan hnya mengangkat bahu.

"jom masuk kelas."

Rayyan berjalan ke kelas. Sampai di kelas dia terus di serang oleh kumpulan Diva.

"rayyann...." kata tina sambil memegang tangan rayyan..Rayyan pula hnya membiarkan sahaja tina kerana dia dah biasa dengan perempuan macam tu..Dah nama playboy takkan nak tolak oii..!! laya  je lahh

"baby ..malam nanti kita keluar nak tak"

"ok sayang" kata rayyan sambil mengenyit mata kepada tina . Tina hnaya tersenyum malu.

"bye bby jumpa nanti tau." the Diva terus pergi.

~~~~~~~~~~~~~~

Bella terduduk apabila dilanggar oleh seseorang.

"hoii kau buta kah hah"

"sorry saya tak sengaja" bella bangun terus membetulkan skirt nyak yang hanya separas lutut saja .Maklumlah sekolah nie menggunakan uniform seperti di korea..hahah..tenggol lah sekolah siapa? hihii

tenggol lah sekolah siapa? hihii

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Dasar budak kampung. Pakaian dah lah selekeh ada hati nak pergi sekolah sini." bella hanya menahan geram ..

"sekolah ni bukan mak bapak kau punya"

"memang pun tapi mak bapak aku yang banyak sponser sekolah ni kau tau tak. Aku boleh halau kau dari sekolah sini kalau kau berani lawan aku." bella hnya trsenyum sinis . sponcer konon . ingat aku tak tau ayah kau hutang kat aku ..puikkk

"maaf" kata bella pura2 takut.

"tampar je dia tu tina biar dia rasa" kta mira

Tindakan tina terhenti apabila ada tangan menahan tangan nya untuk menampar bella..

"rayyan.. lepaskan kan tangan  i biar i ajar sikit perempuan kampung nie"

"blaaa" kata rayyan..tina and the geng trus bla dengan dendam  mendalam.

"masuk kelas " kata iskandar apabila melihat pelajar lain berkumpul di

Senyuman sinis terukir di bibir rayyan bilq melihat bella hnya menunduk saja..

"bella" panggil sha

"kau ok kah? "kata shasha apabila melihat bella menunduk..

"jom masuk kelas" bella terus masuk ke kelas diikuti oleh kawan nya..

"Bella ? sampai bila kau nak macam nie..kau nak ke kena tindas  oleh orang lain." kata lisha smbil duduk di atas meja bella.

"sampai tiba saat nya nanti"

"emm..suka hati kau lah. ok lah aku nak pergi tempat aku dulu.

knight yang sedang duduk di depan meja bella sedang berpandang sesama sendiri..

"apa maksud lisha tu? "

"entah"
Mereka terus duduk di meja mereka sendiri apabila ckgu kai masuk ke kelas..

~~~~~~~~~~~~~~

Bunyi yang bising akibat daripada lagu yang dimainkan oleh dj kat club tersebut membuatkan para pengujung club tersebut terbuai..

"baby.. jom menari"

Rayyan hanya tersengih apabila melihat pakaian yang dipakai oleh tina menampakkan lurah dadanya.. Rayyan hnya mengikut tina menari.
Manakala adam,iskandar, dan mirul pula sudah lama menari dengan kawan tina. Rayyan mengoyangkan kepala nya mengikut retak lagu yang dimainkan . Mata2 perempuan yang memandang nya tidak dihiraukan kerana sudah biasa ..

Tiba tiba matanya ternampak seorang perempuan yang memakai baju ketat berwarna merah dan berambut pendek sedang menari..Tanpa membuang msa rayyan terus pergi ke sana.

"hye baby" rayyan terus memeluk gadis tersebut dari belakang

"seorang"

"errr..yaaa .se...seorang"

"dont worry baby, i tak makan u. i just nak berkenalan dengan u."kata rayyan lalu memusing kan tubuh gadis tersebut..

"i am tengku rayyan haikal. u pula?" 

"err i ella"

"sweet name baby "

"i nak balik dulu ea ..bye haikal" Terkejut rayyan apabila gadis tersebut memangil nama nya haikal. sudah lama dia tak menggunakan nma tersebut selepas orang yang dia sayang mati.

Belum sempat rayyan ingin mengejar gadis tersebut tiba2 iphone nyk berbunyi.

"hello"

"hello bos. kawasan kita kena serang.Banyak orang kita kena belasah dengan teruk"

" tunggu aku datang "

Rayyan menutup iphone nyak lalu memangil kawan nya yang lain..

Princes IzouraWhere stories live. Discover now