Bella duduk merenung kolam. Rumahnya sunyi sebab dia mmberi cuti kepada pekerjanya di rumah. Ai matanya jatuh bila teringat wajah ahli keluarga.Sudah 5 tahun dia tidak berjumpa dengan ahli keluarganya.
Kalau dulu abg kmbarnya tmpat dia bermnja.Dulu dia seorang yg mnja. Tapi keadaan sekarang berbeza. Dia terpaksa hidup berdikari.
"Bonda?Ayahanda?Abang? Princes rindu. Princes nak peluk korang. Princes nak tinggal dengan korang semua" Ai mata bella mngalir dengan lebat. Mutiara yg keluar dari matanya jatuh ke kolam. Makin lama makin lebat tangisan nya. Hujan mula turun seperti tahu bahawa princes sedunia sedih.
Ting!
Iphone nya bermunyi tnda chat masuk.
- Bella😁
Bella mula hairan melihat nombor tidak dikenali. Ai matanya dikesat.
siapa nie?
-Rayyan
Sorry. Aku lupa simpan no kau😁
It okay . Buat ape tu?
Duduk kat rumah je.
Esok free tak?
Free kot. Kenapa?
Keluar nak? Bawa Blackpink sekali
Okay.
~~~~~~~~
"Princes!!!!"
Jeritan Tengku Aryana mngejutkan suaminya dari tidur."Sayang?? Bangun sayang..kenapa ni" Tengku alexander menepuk pipi isterinya.
"Abanggg......" melihat isterinya menangis Tengku Alexander trus mmbawa tubuhnya ke dalam pelukkan.
"Sayng mmpi princes..sayng tengok dia mnangis pnggil kita"
"Shhhhhhhh.. it oky syg. Itu cuma mainan tidur.."katanya lalu mngeratkan lagi pelukan. "Tidur sayng. Jangan pikirkan sangat nnti syg sakit ya" Tengku Aryana hnya menurut saya. Dahinya dicium oleh suaminya. Akhirnya mereka berdua tidur berpelukan..heheh.
~~~~~~~
Tengku Anabella mmbetulkan penampilannya di hadapan cermin. Dia mnggunakan baju putih lengan pendek dan skirt biru bercorak flora atas lutut. Rambutnya dibiarkan lepas. Bella meletakkan sedikit bedak dan lipstick di muka.Selesai saja bella terus mencapai kasut tumit tinggi 3inci brwarna putih. Cepat2 dia turun kebawah takut kawannya menunggu lama.
"Dah siap ke bella" shasha mnyoalnya setelah melihat kelibat bella. Mereka pergi bersama2 mnggunakan kereta BWM milik sha. Tak kan bella nak pergi sendiri. Semua keretanya yg ada mahal2 takut kntoi pula.. haha...
YOU ARE READING
Princes Izoura
RomansTengku Anabella Crystal Kay Izoura berdarah diraja. Merupakan seorang princes pertama dalam Keluarga Izoura. Memiliki keistimewaan yang luar biasa kerAna mewarisi keistimewaan nenek dan atok moyangnya dulu .Kehidupan nya dari kecil sering diburu o...