Öncelikle uzun zaman boyunca bölüm koymadım bunun nedeni hiç yorum ve oy gelmemesiydi biraz daha fazla yorum ve oy gelirse sevinirim eğer beğenilmeyen bir kitapsa lütfen söyleyin yazmayı bırakırım :)
Sabah uyandığımda karşımda gördüğüm ilk şey kocaman bir gül buketi oldu.Bol eşofmanlarla yataktan kalkarak onlara doğtu uzandım.Üzerinde kalp şeklinde bir not vardı."günaydın meleğim.kapıyı aç ve yerdeki gül yapraklarını takip et.".Büyük bir heycanla kapıyı açtım ve merdivenlere kadar uzanan gül yapraklarını gördüm.Koşarak merdivenden indim fakat gül yaprakları hala bitmemişti.Tekrar onları takip ettim ve bahçeye çıktım.Gül yaprakları tam da bahçenin ortasında bitmişti.Başımı kaldırdığımda James'i elinde küçük kağıt parçaları tutartken gördüm.Yanına gittim ve küçük kağıt parçacıklarını elime aldım.Bunlar uçak biletleriydi.Miami'ye iki uçak bileti...James'in boynuna sarıldım ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
-Hiç böyle birşeye gerek yoktu.
-Biraz kafamızı dinlemeye gidelim diye düşünmüştüm.
-Peki ya okul?
-merak etme birşey olmaz.
-ne kadar onlarla konuşmasam da annemle babam?
-Çoktan söyledim bile
-James sen hayatımda sahip olabileceğim en talı sevgilisin.
tekrar dudaklarına öpücük kondurduktan sonra havuzun karşısındaki koltuklara oturduk.
*4 gün sonra*
-James kendimi iyi hisstemiyorum..
-yükseklik korkun mu var?
-biraz...
-Tamam sakin ol ben yanındayım.
Uzun ve yorucu bir uçak yolculuğundan sonra Miami'ye varmıştık.Uçakta biraz midem bulanmıştı ama şu an herşeyi unutmuştum.Miami beni bütün güzelliğiyle etkilemişti.Her yerde değişik insanlar değişik mağzalar ve dekorasyonlar vardı.Bavullarımızı aldıktan sonra otelimize gitmiştik.Otel yeşillikler içinde bir yerdi.İçeri girdiğimizde dikkatimi çeken en çok dekorasyon olmuştu.Ormanı andıran bir görüntü katmışlardı.Danışmadan anahtarlarımızı alıp odamıza çıktık.Odaya çıkar çıkmaz kendimi yatağa attım.
-Hey güzellik kalk daha gezeceğiz
-ne gezmesi daha yeni geldik
-E bu bizi etkiler mi?
-İyi tamam bekle üstümü değiştiriyim.
bavulumdan sarı askılımı,kotumu ve ceketimi alıp üstüme geçirdim.Banyoya girip makyajımı yapıp saçımı topladıktan sonra çıktık.Bütün gün çok değişik yerleri gezdik,Fotoğraflar çekildik ve yeni eşyalar aldık.Odaya geldiğimizde pestilim çıkmıştı.Kendimi hemen yatağa atıp telefonumu elime aldım ve İnstagram'a bugün çekildiğiimiz fotoğrafları yükledim.Bir anda "iyi eğlenceler :)" diye bir yorum geldi.Bu David'ti.Engelini ne zaman kaldırdığımı bile hatırlamıyorudum.James yanıma gelip uzandığında yorumu hemen sildim ve David'i tekrar engelledim.Telefonumu şarj'a taktıktan sonra tekrar James'in yanına uzandım.Uzanmamla elini belime doladı.Çok sessizdik.Bir 5 dakika sonra "James" dedim fakat cevap vermedi.Hareket etmemeye çalışarak ona doğru baktım.Uyumuştu.Çok tatlıydı.Bir süre onu izledikten sonra bende uykuya daldım.