sabah kalktığımda çok erkendi.Kalkıp telefonumu aldım ve istagram'a baktım.Birisi takip isteği göndermişti.Profiline girip bakmak istemiştim fakat profili kitliydi yine de takip isteğini kabul ettim.Biraz instagram'da bakındıktan sonra banyoya gittim.Saçımı tararken annem içeri girdi.Günaydın dedi.Sesi sıkkın geliyordu.Bende günaydın diyerek karşılık verdim.Mutfağa gittim ve kendime tost yapıp masada yemeğe başladım.Tam o sırada babam içeri geldi.Hiç birşey söylememiti sanki bana sinirli gibiydi.
-Günaydın baba.
-Günaydın
-Ne oldu?
-Boşver birşey yok.
-Peki...
Annem içeri girdiğinde gergin bir ortam oluşmuştu.Annem babamın yüzüne bile bakmamıştı fakat babam ona sinirli bir şekilde bakıyordu.Daha fazla bu gergin ortamda durmak istemiyordum.Odama doğru giderken salondaki üçlü koltuğun üzerinde çarşaf seriliydi ve bir yastık vardı.Anlaşılan babam burda yatmıştı ve bunun tek bir nedeni olabilirdi,annemle tartışmış olmalılardı.Odama girdiğimde telefonumu elime aldım ve instagram'ı açtım.O çocuğun kim olduğunu gerçekten öğrenmek istiyordum.Ona bir takip isteği yollayıp telefonumu çantama koydum.Dolabımdan kırmızı uzun kollu üstümü ve siyah pantolonumu çıkarıp üzerime geçirdim.Banyoya girip dolaptaki makyaj çantamı çıkardım,içinden kırmızı rujumu ve rimelimi aldım.Bugün James'e güzel görünmem gerekiyordu.Makyajımı bitirdikten sonra odama gidip çantamı aldıktan sonra kapıya gittim ve siyah convers'lerimi giyip çıktım.Aşağı indiğimde servis beni bekliyordu.Giriş kapısını itip koşarak servise bindim.Em beni görünce hemen sarıldı ve Nick'le olan randevusunu anlatmaya başladı.
-O kadar tatlıydı ki ölebilirim.
-Tamam anladım Em yeter :D
-Özür dilerim :D
-Bizde artık Jmes'le çıkıyoruz.
-Bak işte istediğine kavuştun sonunda.
-Evet sende
Konuşmamız daha bitmeden servis durmuştu.Servisten indikten sonra koşarak James'in boynuna sarıldım.Birden Taylor bizi ayırdı.
-James ne yaptığını sanıyorsun!
-Taylor bak herşey yalandı ben Amber'la birlikteyim bunu kendine nasıl yediriyorsan yedir.
Taylor şaşkın bir şekilde bizden uzaklaştı.James bana dönerek "evet nerede kalmıştık?" dedi ve dudaklarıma yapıştı.Dudaklarımız ayrıldıktan sonra kafamı sağa çevidim.Em ve Nick 'in el ele tutuşarak gülüştüklerini gördüm.Hem Em için hem de kendim için mutluydum.Birden zil çaldı ve James kollarımdan ayrılıp yanağıma bir öpücük kondurdu,"çıkışta görüşürüz meleğim"diyerek sınıfa gitti.Aynı sınıfta olmamıza rağmen çıkışta görüşmemize pek bir anlam veremesem de bir şey demedim ve sınıfa gittim.
*
Çıkış zili çaldığında James yanıma geldi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
-bir yerlere gitmek ister misin?
-Bilmem...
-Hadi ama Em ve Nick de gelir.
-Peki o zaman.
James Em ve Nick'in yanına gittiğinde telefonumu elime aldım ve tam instagram'ı açıcakken üçün birden karşımda gördüm,mecburen telefonumu çantama geri koydum.James elimi tutu ve yürümeye başladık.Küçük bir kafeye gelmiştik.İçeri girdiğimde yoğun ahşap kokusu burnumu rahatsız etmişti.Cam kenarındaki masalardan birine geçip oturduk.James kolunu omzuma attı ve bana gülümseyerek baktı.Bende ona gülümsyerek karşılık verdim.Siparişleri verdkten sonra derin bir sohbete daldık.Biz gülüşürken yemekler geldi ve James'le birbirimize yedirmeye başlamıştık.Çok eğleniyordum.Daskikada bir gülüyorduk,sürekli James'le birbirimizin ağzına birşeyler tıkıştırıp öpüşüyorduk.Tam James'le öpüşürken teklefonuma bir bildirim geldi.James'in dudaklarından ayrılarak çantamdan telefonumu aldım.Bildirim instagram'dan gelmişti.Açıp baktığımda çocuğun takip isteğimi kabuyl ettiğini gördüm.Hemen profiline girdim.Birden gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.Ağzım açık ekrana bakıyordum.James beni kolumdan dürttü ve "iyi misin"dedi.Kafamı kaldırdığımda Em ve nick de bana bakıyordu.James'e dönüp "iyiyim" dedim ve ekrana bakmaya devam ettim.Bu çocuk benim eski sevgilimdi.Bu çocuk benim bi aralar aşık olduğum,ayrıldığımız zaman aylarca unutamadığım David'di.Daha fazla umursamamak için teelfonumu kapatıp çantama koydum ve James'in kollarının arasına geri döndüm.