Saat neredeyse beşe geliyordu.Taylor hala James'in kollarındaydı.Onlara bakmamaya çalışıyordum eğer bakmaya devam etsem büyük ihtimalle Taylor'ı boğucaktım.Em yanımda elimi tutuyordu ve sakin ol diye fısıldıyordu.Tahtaya konsantre olmuş bir şekildeydim ve birden zilin çalmasıyla irkildim.
Orck:
-Cezaya kalan iki talihlimiz buraya gelsin.
Dedi.Ayağa kalkmamla James'e döndüm ve Taylor'ın onun yanağını öptüğünü gördüm ve sinirden patlıyıcak gibi oldum.Yüzüm kızarmıştı ve Em bunu farketmişti.Taylor arkamdan geçerken bir anda bağırdı.Arkamı döndüğümde onu yerde gördüm ve gülmeye başladım,Em ona çelme takmıştı.Em'e dönüp gülümsediğimde bana birşey değil dermiş gibi göz kırpıp gülümsedi.Birden yüzümdeki o sinirli ifadenin yerini gülümseme almıştı.Taylor:
-James yardım et!Niye öyle duruyorsun!
Diye bağırıyordu.Kafamı kaldırıp James'e baktığımda kahkahalarla gülüyordu ve bana bakıyordu.Bana baktığını görünce yüzümdeki gülümseme bir anda yok oldu.Taylor hala "James!" Diye bağırıyordu.En sonunda James gülmeyi keserek cevap verdi.
-Kendin kalk hayatım cezaya gidiyorum.
Dedi ve yanıma geldi.Ona bakmamaya çalışarak Orck'u takip ettim.Orck bizi bir sınıfa getirerek burda iki saat boyunca oturacağımızı söyledi.James camın yanındaki sıraya oturdu ve bana gülümseyerek baktı fakat ben sınıfın diğer ucundaki sıraya oturdum.Orck kapıyı kapatıp çıktı.Elimi çantama sokup telefonumu çıkardım ve Em'e durumları bildirmek için mesaj attım.Yan tarafımdan sesler geliyordu.Kafamı çevirip baktığımda James yanımda oturuyordu ve tahtaya boş boş bakıyordu.Ona baktığımı anlamış olmalı ki bana dönüp gülümsedi.
-Naber?
Dediğini duymazlıktan gelerek önüme döndüm.
-Ne oldu?
-Birşey yok.
-Birşey olduğu gayet belli Amber.
-Sana birşey yok dedim James sus artık.
-Yanağından öptüğüm için rahatsız mı oldun?
-Aslında evet beni diğer kızlar gibi kullanamazsın tatlım.
-Ne kullanması Amber neyden bahsediyorsun?
-Taylor'ı sevmediğini söylemiştin zorla beraber olduğunuzu söylemiştin ama senin öyle bir havan yok halinden gayet mutlusun,iki kız birden yürütüyorsun sen güzel değil mi?!
-Amber ben Taylor'dan hoşlanmıyorum,ben senden hoşlanıyorum.
-Hadi ya o zaman neden benim yerime Taylor'a sarılıyorsun.
-Amber bu sadece bir zorlama yakında biticek ve senin olucam sana söz veriyorum.
Konuşurken saçlarımı okşuyordu ve çok imalı bakıyordu.Tam o sırada James'in grubu içeri girdi.Nick aralarında yoktu Em'le buluşmaya gitmiş olmalıydı.Gruptakilerin hepsi şaşkın bir şekilde bize bakıyorlardı.İçlerinden kısa boylusu yanımıza yaklaşıp James'i kolundan çekti ve ayağa kaşdırdı.
-Hey oğlum ne yaptığını sanıyorsun sen Taylor'la çıkıcaksın başka kızlara yavşayamazsın!
James bana baktı ve sinirli bir şekilde kolunu çocuğun elinden çekti.
-Artık sizin bu pis oyunlarınızdan bıktım.Sizin dediğiniz şeyleri yapmaktan bıktım.Bundan sonra pis işlerinizi yaptırıcak başka birini bulun ben bu işten çekiliyorum sevdiğim kızla olucam aptal bir sürtükle değil.Şimdi bu tayfanı al ve siktirip git!
James hala bana bakıyordu ve gülümsüyordu.Çocuk sinirli bir şekilde arladaşlarının yanına dönüp kapıdan çıktı.James yanıma oturdu ve kolunu boynuma sardı.
-İşte artık seninim..
Dedi ve beni kendine doğru çekti dudaklarımız birbirine değdi ve öpüşmeye başldık.Sanki içimde kelebekler uçuşuyor gibiydi.Birkaç dakika sonra geri çekildim ve ona gülümsedim.
Alnıma bir öpücük kondurdu ve kulağıma "seni seviyorum" diye fısıldadı.
*
Orck sınıfa girince ayağa kalktık ve ona doğru yöneldik.Orck"Çıkabilsiniz" diyerek bize kapıyı gösterdi.Kapıdan çıktıktan sonra okul çıkışına doğru yöneldim ve elimde birşey hissettim ve elime baktım.James elimi tutuyordu.Gülmseyerek ona baktım ve kapıdan çıktık.Okulun bahçesindeyken beni elimden çekti.Kollarını belime dolayıp dudaklarıma yapıştı.Birkaç dakika öpüştükten sonra eli tekrar elime kenetlendi ve tekrar yürümeye başladı.
-Seni eve bırakıyım mı?
Diye sordu buna cevap olarak kafamı salladım.Elini elimden çekip omzuma attı ve beni kavradı.
-Hadi o zaman gidelim
Dedi ve yolumuza devam ettik.
*
Pis işler demesi çok kafama takılmıştı daha başka ne pis işler yapmış olabilirdi ki? Kendimi tutamayarak ona sormaya karar verdim.
-bu pis işler dediğin....Başka ne yaptırdılar ki.
-Geçen dönem bana iki kızı kulandırtmışlardı ne kadar içim yapma desede yapmak zorunda kalmıştım.
-Neden yaptın ki?Niye zorundaydın?
-Onlarla gerçekten çok arkadaş olmak istiyordum ve onlarla arkadaş olmanın tek yolu buydu.
*
Uzun bir sessizlikten sonra konuştum.
-Beni de böyle kullanmandan korkuyorum...
Durup ellerini belime doladı:
-Amber sen benim ilk sevdiğim kızsın.Sana böyle birşeyi asla yapmam.Senin için herşeye rağzıyım.Kollarımdaki tek kız olucaksın.İlkim ve sonum sen olucaksın.
Beni kendine doğru çekerek öpmeye başladı.Uzun bir süre öpüştükten sonra yürümeye devam ettik.
*
Apartmanın kapısına geldiğimizde beni son kez öptü ve "Yarın görüşürüz melek" diyip uzaklaştı.Asansöre bindiğime aynaya salak salak baktım.Çok mutludum ve kendi kendime gülmeye başladım.Asansör 4. Katta durdu ve bir kadın bindi.Kendimi onun yanında gülmemek için tutmaya çalışıyordum fakat bu çabam boşunaydı.Gülmemi durduramıyordum.Kadın bana garip garip bakıyordu.6. Kata geldiğimzde indim ve kadına iyi akşamlar diledim fakat kadın geri cevap vermedi asansörün kapıları kapatma düğmesine basıyordu.O kadar mı manyak görünüyordum acaba?Elimi çantama atıp anahtarları aldım ve kapıyı açtım.Kapıyı kitledikten sonra ayakkabılarımı çıkarıp odama yöneldim.Kendimi yatağın üzerine atıp düşünmeye başladım.Hala sırıtıyordum.Aslında daha iki gün olmuştu ve James'in bu kadar kesin konuşması biraz garip gelmişti.Birden aklıma rüyamdaki çocuk geldi ve doğruldum.James'le sınıfta yaşadıklarımızı düşündüm,rüyamdaki çocukla da aynı sahneleri yaşamıştım.Acaba rüyamdaki çocuk o olabilir miydi zaten çok benziyordu.Ama ben bu çocuğu onunla tanışmadan önce de görüyordum.Eğer oysa onunla önceden tanışmış olmam gerekiyordu.Kafam allak bullak olmuştu en iyisi yatıp uyumak diye düşünüp pijamalrımı giydim ve annem gelinceye kadar uyumaya karar verdim.Yatağın içi buz gibiydi keşke James burda olsa ve bana sarılsa diye düşünmüştüm fakat daha fazla düşünmeden kafamı yastığa koyarak gözlerimi kapattım.