-Az ég áldjon meg szívem csücske! Hányszor kell téged hívni, hogy fel vedd azt a kurva telefont?-drága barátnőm, Dorci. A mai nap még csak harmincszor hívott... 6:15 van.
-Mi ez a nagyon sűrgős dolog ami miatt ennyiszer kellet hívnod?
-20 perced van, hogy ide vonszolt magad vagy arcon cseszlek egy tál pörkölttel!
-Oké, oké.. megyek.Elkezdtem készülődni, fogatmostam, felőltöztem, bepakoltam a táskám, s indultam is az iskolába. A suli nincs messze, ezért mindig sétálva megyek, csak egy sarokra van.
Mikor beértem, Dorci egyből a nyakamba ugrott, mintha már vagy 10 éve nem találkoztunk volna. Pedig nyáron is szinte minden napot próbáltam vele tölteni.Ja ma van az iskola első napja... hurrá 10 osztály.
Igazából Dorcival már általános iskola óta ismerjük egymást. És a "véletlen szerencsének" köszönhetően egy gimibe kerültünk.
-Haliiii!-köszönt legjobb barátnőm
-Na mi volt az a nagyon fontos dolog ami miatt ennyire sietnem kellett?
-Van egy új tanár! És nagyon dögös.. és fiatal!
-Nagyon örülök neki-nem szarkazmus, nem...
-Na, majd megláltjuk akkor is ezt mondod-e ha meglátod a matek tanárt!- Nemár matektanár?! Abból vagyok a legszarabb... ahjjBementünk a terembe. Leültem a jobboldali padsor utolsó előtti padjába, mögém meg barátnőm.
Már 5.óta nem ülhetünk egymás mellé... a tanárok szerint túl sokat beszélgetünk. "Hát de, mi a faszt csináljak, ha kurvára nem érdekel amit összehord itt..." Dorci szavaival élve.. Amúgy jó diák, ha nem idegesítik fel. Most nagyon úgy tűnhet, hogy egy visszapofázós, egoista,"szarok a világra" gyerek... ami részben igaz, hisz nem érdekli mások véleménye, de amúgy kedves, vicces és jótét lélek. De komolyan, nagyon aranyos is tud lenni, ha akar...csak nem mindig akar.De ha már ennyire story time van, akkor mesélek magamról is.
A teljes nevem Luca Clifford... igen a bátyám Michael Clifford. Nem nagyon tartom vele a kapcsolatot,nem szokott itthon lenni.
A szüleim.. hát ők egy autóbalesetben elhunytak, még körülbelül 2-3 éves koromban. Ezért a keresztanyukámhoz kerültünk. De Mikey hamar híres lett ezért nem itt lakik már... mázlista. Keresztanyám,hát, hogy is mondjam...szépen fogalmazva bármit is teszek, ami neki nem tetszik, akkor verést kapok, és van egy-két hegem is, de mivel ezek nagy általánosságban a hátamon vannak senki nem látja.. de vissza a jelenbe.Nagy gondolatmenetből a csengő jelzése ébresztett ki, bejött az osztályfőnök és aztán az ... ÚRISTEN, bejött az új matektanár is...baszki Dorcinak igaza volt.. rohadt jól néz ki! Eddig sem értettem a matekot, mostantól meg biztos nem is tudok majd rá koncentrálni.
-Sziasztok gyerekek-mondta osztályfőnököm Mr.Malik- bemutatom nektek az új matektanárt, Mr. Harry Styles.
-Sziasztok!-intett egyet kezével az osztály felé. Mondott pár szót arról, hogy nála lehet korrepetálást kérni, ha valaki nem ért valamit.. meg ilyen uncsi dolgok. Aztán szépen mindenkit végigmért, elköszönt és elment.Az óra nagyon unalmasan telt, de a csengő hangja áldásként adta meg nekünk a 15 perces szünetünket.
-Akkor következő órán folytatjuk.- szólt Mr.Malik s mindenki kiment a teremből.~~~~~
Bocsi, egy kicsit unalmas lett.. próbálkozom, hisz ez az első könyvem. :D De azért remélem velem tartotok!XoXo~D
YOU ARE READING
Personality |H.S.ff.|
FanfictionSok szeretettel drága barátnőmnek, és persze a kedves olvasóknak! "-Sziasztok gyerekek-mondta osztályfőnököm Mr.Malik- bemutatom nektek az új matektanárt, Mr. Harry Styles." "-Az ég áldjon meg szívem csücske! Hányszor kell téged hívni, hogy fel vedd...