Luca szemszöge:
Szóval... Játszottunk, mindenki nagyon élvezte.... kivéve Hailee. Mindig hisztizett, semmit sem akart csinálni, aztán mikor betelt a pohár és elegem lett belőle, hát...
-Szerintem én levegőzök egy kicsit.-felálltam az asztaltól, s kimentem a teraszra. Ott találtam egy kis kanapét, s leültem. Egy kis idő után Harry is kijött, és helyet foglalt mellettem.
-Miért jöttél ki?
-Semmi.. csak levegőzni...
-Nekem nem tudsz hazudni. Na mondjad csak
-Csak unom már Hailee nyavajgásait...-vallottam be.
-Én is. De Niall barátnője... Nem tudom mit eszik ennyire rajta.
-Hát én se...-egymás mellett ültünk csendesen majd Harry átkarolt, erre én hülyén néztem rá.
-Most mi van?-kérdezte.
-Semmi, semmi....-nevettem el magam. Majd egy keveset beszéltünk és visszamentünk a többiekhez.
-Na mit csinált kinn a gerlepár?-húzogatta szemöldökét Louis.
-Beszélgettünk.-néztem morcosan Louis-ra, majd elfoglaltam helyemet.
-Akkor most mit csináljunk?-kérdezte Harry.
-Őrült Jenga!-kiáltott Liam.
-Te, most találod ki ezeket, vagy túl sokat voltál a szüleiddel?
-Egy fasz vagy Louis, és ez egy jó játék. Fogsz egy normál Jengát, és a kockákra...
-Azok igazából téglatestek...
-Fogd be Harry, köszi... na szóval. Fogod a "Téglatestet" és rá kell írni dolgokat. Mint például:
•Azok isznak akiknek van kutyájuk.
•Vegyél le egy ruhadarabot.
•Igaz-Hamis.-Tehát.. te fogtad a felelsz vagy mersz, vetkőzős póker és a sima ivós jenga játékokat, s beleraktad egybe...
-Aham. De nem én, ez egy létező játék..
-Jó... hozok Jengát.-mondta végül Louis.
-Van filcem.
-Én hozom a piát!-ugrott fel Liam.
-Nekem ehez nincs kedvem.-erre mindenki egy "megöllek" tekintettel illette Niallt, aki ezt észre véve gyorsan kimentette barátnőjét, mielött valaki leüti a retekbe.
-Hailee, baba. Anyukád már biztos hívott hogy hol vagy.
-Tényleg? Én nem hall...
-De de de! Hazaviszlek.
[...]
Miután Niall viszatért, kezdtük is a játékot.Így ment egy kör:Louis, Dorci, szerény személyem, Harry, Niall, Zayn és Liam.
Louis egy "tökéletessel" kezdett: "a csajok isznak."
Dorci szintén, csak itt a fiúk ittak.
Jómagam megmenekültem, hisz egy "mázlista"-t húztam.
Harry-é egy kicsit érdekesre sikeredett...
-Na mi az?
-Csókold meg a melletted...-itt majdnem szívrohamot kaptam- balra ülőt.-itt mindenki szakadt a röhögéstől... kivéve Niallt.
-Nem! Nem, nem és nem!
-Én se szeretném, hogy őszinte legyek...
-De ez szabály: Megteszed vagy kiesel.-okoskodott Liam.
-Nem lehetne, hogy ezt ne...?
-Nem!
-És hogy ne ezt?
-Nem!
-És ha...?
-Neem!
-Akkor csak ne a szájára...
-Há' meg jó!
-Jó... csak csináld már! Belehalsz?-kérdezte Liam
-Igeen!-kiáltott Niall
-Nem tőled kérdeztem.
-De ne már...
-Ne rinyálj na...
*CUPP*
-Fúj!
-Te mondod? Csirke szagod van!Aztán Niall is húzott, itt csak ő ivott.
Zaynek le kellett venni egy ruhadarabot, a zokninál tette le voksát.
Liam pedig:
-Igaz-Hamis!
-Az mi a tosz?-értetlenkedett Louis.
-A tőlem balra ülő játékos kérdezhet tőlem bármit, nekem válaszolnom kell rá, hogy igaz vagy nem.
-Húuuu! Ez jó lesz!-csapta össze tenyerét Lou.
-Na, ettől féltem.
-Szóval... volt már bármilyen kapcsolatod nővel?
-I—gen...
-Jó tudni!-dörrtent fel Zayn.
-Én már elmondtam egyszer!
-Mikor?
-Mikor kurvára leittad magad.
-Hát, kössz.
-Szerintem folytassuk a játékot.-szólt Harry-Lou jön!
[...]S így ment körbe-körbe.
Mindenki a sárga föld alá itta magát.
Én általában szerencsés voltam, csak innom, meg egyszer fekvőtámaszoznom kellet... ami szégyen, nem szégyen... nem ment. De próbálkoztam....
Dorci már kevésbé mondható a szerencsések körébe tartozókhoz. Rajta öszvissz, a bugyija és a hosszú-hosszú pulcsija maradt meg./még jó, hogy ezt vette fel/
Harry valahogy mindig a puszisat húzta, szóval úgy döntött, Niall kérésére, hogy nem csak neki ad puszit, hanem mindenkinek. Így én is kaptam. De elég részeg volt.. szóval nem hiszem, hogy emlékezni fog rá.
Niall volt az aki mindenfélét kapott.
Fel kellett hívnia az anyukáját, hajnali 2kor, hogy nagyon szereti. Lekerült egy zokni róla is, és fekvőzött Louis-val ahátán.. (neki se ment)
Zaynek kellett adni 20 dollcsit Liamnek.
Liamnek volt a legnagyobb mázlia.. neki csak annyit kellet hogy igyon, meg egyszer fel kellett hívnia egy pizzériàt, és rossz házhoz rendelni kaját.Mikor meg mindenki éhes lett, rendeltem kaját, a futár egy kicsit ideges volt, mivel hogy "valami" huligán (alias Liam) átbaszta. Én végighallgattam, "sajnáltam" szegén lelkét, majd rávágtam az ajtót és mentem kajálni.
Az este röviden, tömören, kafa volt. De arra valahogy mégsem tudok rájönni, hogy hogyan kerültem Harryre ébredéskor... na arra meg pláne nem, hogy Niall hogyan került Ránk!
[Pár nappal késöbb]
-Luca! Végre megvagy. Figyi, tudom hogy jó barátok vagyunk... meg miden csak...-kezdett bele Harry- de a jegyeid kurva szarok... szépen szólva javítanod kéne rohadt gyorsan.
-Tudom...
-Szeretném, ha most már komolyan eljárhatnál korrepetálásra.
-Rendben.
-Akkor holnap, 6. Ne késsen kisasszony!
-Úgy lesz, Mr.Styles!-kacsintott majd egy szívdöglesztő mosoly kíséretében, eltűnt a többi diák között.[Másnap Harry-nél]
-Tehát mit nem értesz?
-Hát, úgy semmit.
-Akkor kezdünk az alapoknál. És miért nem tanulsz?
-Dorciék nem hagynak...-azt azért nem mondhattam, hogy egész órán arról ábrándozok, hogy minként túrnék, őrült szexi hajába. Inkább bemártom barátnőm... innen is puszilom...
-És mit csinálnak.-erre egy "most komolyan el kell magyarázzam, hogy Louis-val "mit" csinálnak?" fejjel néztem rá... de levágta-Inkább ne!A nap jól telt... kicsit okosodtam is a matekot illetően, de Harry-vel is közelebb kerültünk egymáshoz, min barátok... hjaj.. barátok...
——————
Ha vannak benne helyesírási hibák, sajnálom... a barátnőm hibája... mert állandóan nyaggat... tehát most itt van.
További szép estét! Puszi!❤️❤️😊😘
~D
YOU ARE READING
Personality |H.S.ff.|
FanfictionSok szeretettel drága barátnőmnek, és persze a kedves olvasóknak! "-Sziasztok gyerekek-mondta osztályfőnököm Mr.Malik- bemutatom nektek az új matektanárt, Mr. Harry Styles." "-Az ég áldjon meg szívem csücske! Hányszor kell téged hívni, hogy fel vedd...