8.

127 7 0
                                    

Luca szemszöge

Eltelt 4 hét. Nem kerestek. Se Michael, se Jane... De miért is érdekel, mikor ők folyton csak bántanak?! Inkább örülnöm kellene, hogy nem kell őket látnom.

De nézzük a jó oldalát, ezalatt az 1 hónap alatt sok-sok minden történt.

Harry-vel elég jó lett a kapcsolatunk, aminek nagyon örülök. Nem vagyunk együtt, vagy ilyesmi... nem is tudom hogyan fogalmazzam meg.. mint a testvérek. Dorcinak most van egy barátja, akivel nagyon szeretik egymást. De van nekik egy igen vicces történetük, szóval mennyünk kicsit vissza az időben...

VISSZA EMLÉKEZÉS

-De én nem akaroook..- nyafogtam.
-Kérlek! Nagyon jó lesz ígérem!... vagy tudod mit, hívd a Dorcit is!-adta az ötletet Harry.
-Jóóó!-ujjongtam s felhívtam barátnőm.
[...]
-Szóval... Kísérjelek el Harry barátaihoz, mert nem akarsz idegenekkel egyedül lenni...
-Pontosan!-Bólogattam, mintha látta volna.
-Oké.. éés ez mikor is lesz?
-Ömm. Holnap
-Ahhj. Rendben, holnap! Na szia!
-Imádlak! Köszii.

Másnap elmentünk Harry haverjaihoz.
-Na végre! Megjöttek!- kiáltott vissza az ajtóból egy Niall??!!
-Niall te mit keresel itt?-Néztem barátomra furán.
-Ja... hát Harry-vel és Zaynnel jó barátok vagyunk.. nem is mondtam?
-Ezt az apró részletet kifelejtetted...-forgattam meg szemeim.
-Jó bocs. Na gyertek be!- Bevezetett minket a napaliba ahol ott ült osztályfőnököm és egy másik csávó, meg egy csaj.
-Hali! Ő itt Luca-mutatott rám- Ő meg itt a barátnője Dorci.-mutatott a mellettem álló lányra.
-Ohh szóval ti hármasban nyomjátok mi?!-mondta ofőm melletti srác.
-Liam!-vágta oldalba irodalom tanárom.
-Liam.. te nem változtál semmit.-mondta Harry.
-Na most, hogy mindenki itt van...
-Még Louis nincs-szólt közbe Harry
-Szerintem ne várjuk meg, mindig késik.

Louis fél órás késése után elkezdtünk beszélgetni. Mindenki mondott magáról valami fontos információt.

Amiket megtudtam:
•Niallnek van egy barátnője, Hailee.
•Hailee egy hisztis, utállatos csaj.
•Ofőm meleg, barátja Liam./nagyon cukik/
•Liam egy vicces, de perverz lélek.
•Louis szeret káromkodni / ebből a szempontból Dorcival jóba lesznek./ és társasjátékokkal játszani.
•Mind az 5 srác egy online számítógépes játékon ismerkedett meg./valami wow.../

Tehát. Louis szeretett volna társasozni. Liamnek meg nem volt, ezért át kellett menni Louis-hoz. Ott nem tudtuk eldönteni mit játszunk. Ebből vita lett:
-Szerintem játszunk monopolyt.-ajánlotta Harry.
-Szerintem meg ne. Cluedo?-Tiltakozott Louis, s mutatott egy másik társasra.
-Nem... Scrabble?-Harry.
-Unalmaaas... Imagine?-Louis
-Az meg mi? Legyen inkább, Twister?-Harry.
-Most zabáltam be...-Niall, kimás?!
-Vetkőzős póker!-újjongott Liam.
-Nem!-mondtuk egyszerre hárman. Ez az egy amiben igaza van Hailee-nek is a mai estén...
-Monopoly?-Niall.
-Már Harry mondta és akkor is leszavaztuk.-magyarázta Zayn a nehéz felfogásúaknak.
-Piás Jenga!
-Csak neked vannak ilyen szar játékaid Liam...-Louis.
-Miért nem játszunk Activity-t?- kérdezte barátnőm.
-Én feleségül foglak venni! Az egyetlen aki tud egy normális játékot. Én benne vagyok!-Louis.
-Legyen. De csapatosan!-Harry
-Okés!-egyszerre Zayn és Liam.
-Rendicsek.-mondta Niall
-Nekem nincs kedvem....-Na, kellett neked eljönni....
Erre mintha valami megszállta volna Louis-t, olyan mély, rekedtes hanggal, de halál nyugodtan szólt Hailee-nek:
-Akkor nem játszol!-s elkezdte kipakolni a játékot.

————————
Sajnálom, de most csak ennyire futotta...
Kellemes estét! ❤️❤️
~D

Personality |H.S.ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora