-Jól tudom ki vagy. Most meghalsz!-esett neki Harry. Nekilökte a falnak, próbáltam leszedni Jane-ről,de nem sikerült. Ennek ellenére Jane egy mozdulattal ellökte, majd kezét kicsit megmozdítva Harry-t a plafonhoz vágta. Mindezt úgy, hogy hozzá se ért.
-Jézusom!-kiáltottam, s odasiettem a földön fetrengő Harry-hez.-Jól vagy? Minden oké? Harry kérlek szólalj meg!- fejét ölembe fektettem. Arcán repedés keletkezett az ütés által, ami vérzett is. Kómás volt és a levegőt is lassan, nehézkesen vette. Arcára helyeztem kezem, nem tudom miért. Ösztönösen jött.
-Túl sokáig vártál szívecském. De van egy jobb ötletem! Egy embert megmenthetsz a három közül. Louis, Dorci vagy Harry.
-Vedd le rólam a mocskos kezed!-kiabált Dorci Luke-ra, amiért elkezdte fogdosni. Jane szúrós szemet vetett rá, majd Luke befejezte a taperolást.-eközben Harry egyre szaporábban, élesebben szívta be a levegőt. A kezemet felemeltem, s a seb alatta begyógyult. Megijedtem, mi történt? Hogy? Más erőm is van ezen kívül?
-Mit tudok még?-álltam fel Harry-vel az oldalamon, akinek ez még nehézkesen ment.
-Hogy hogy mit?-nézett rám Jane.-Nem tudsz te semmit! Most pedig kislány-kezdte nyugodt hangvétellel- mindenki meghal.-tárta szét a kezét. Luke Dorci-t elvitte, Louis-t verte Calum, Mickey pedig felém kezdett el közeledni. Itt mérhetetlen nagy fájdalom hatolt belém, de ezzel mintha erőt szereztem volna. Michael épp a karom akarta megragadni, mikor elkaptam csuklóját, és egy mozdítással eltörtem. A csont a kezéből kiállt, így átszúrva az erét, amiből ömlött a vér, Michael ordított ami nem könnyítette meg a dolgom. Majd az egész olyan lasított felvételbe kezdett működni. Mike szépen lassan szétterült a földön, Jane rám mutogat és Luke elengedve Dorci-t felém tart, Calum-ot Louis leüti, ezért épp Ashton akarja földreteríteni. Luke már majdnem elkapott, mire egy hatalmasat sikítottam. A sikítás csak Calumot nem törte meg. Valószínű immunis rá. Erre ő elkapott, majd a kezeimet összefogva, szorosan magához "ölelt".
-Nem kell így lennie...-suttogta fülembe.-Gyere velünk... velem.-Calum már régóta táplál irántam "érzelmeket". Ha lehet ezt annak hívni...ez lesz a kulcs amit ki tudok használni?
-Calum...-sóhajtok egy nagyot.. meg is van a tervem.
-Mondjad drágám...-odahajol a számhoz.
-Elmegyek...veled. De a többieket hagyjátok békén.-hangom könyörgő volt és meggyötört. Mondjuk fáradt és tehetetlen vagyok... szóval nem kellett sokat színészkednem.
-Neked bármit.-még mindig szorosan fogva, oda visz Jane elé, s elmondja neki a tényállást.
-Rendben.-ez könnyebben ment mint gondoltam.-Luke kösd meg őket.-vagy mégsem?
-Azt mondtam nem báthatod őket!-ordítok.
-Nem, de még véletlenül se szökhetnek meg amint elhagytuk a házat... kincsem...-megfogja arcomat-Hiányoztál.-próbálom elrángatni a fejem, de egyre erősebben szorít. Calum ezt észrevette, s rászolt.
-Ha nem engeded el, elbúcsúzhatsz a dugópajtid faszától.-ohh szóval olyanja is van! És az év anya díját nyerte... ja mégsem.Jane nagynehezen elenged, majd mikor Luke és Ash megkötözött mindenkit, felszedték Mikey a földről.
-Gyógyítsd meg!-utasít Jane.
-Ahhoz Calumnak el kéne engednie.-elengedte kezeim, de derekamra ráfogott és még mindig szorosan tartott.-Valaki rakja vissza a csontot.- Ashton egy szó nélkül helyezte be a csontot, Mikey-nak nem kis fájdalmakat okozva. Rátettem a kezem, de inenntől nem tudom mit kell csinálni. Ami meg is látszott, hisz nem gyógyult semmit.
-Ne szórakozz velem.-tépi meg hajam Jane.
-Lehet rosszfiúkon nem működik.-nevetek gúnyosan arcába.
-Próbálkozz kislány, holnaptól te is az leszel.-majd most valamivel több koncentrációval helyeztem a kezem a sebre. Mivel Michael megint ordított, tudtam, hogy sikerül. A két perces mutatványom után, elindultunk.
-Luca!-kiált utánam Harry.-Nem engedem!-próbál kiszabadulni a kötésből.-Szeretlek Luca! És el fogok menni érted!-közben Luke átvett, mert Calum bedühödött a most hallottakra.
-Calum! Ne!-de hiába mondom, mert Harry-t fejbe rúgta. Elkezdtem sírni. Oda akartam menni. Szegény Harry... miért keveredett bele...
YOU ARE READING
Personality |H.S.ff.|
FanfictionSok szeretettel drága barátnőmnek, és persze a kedves olvasóknak! "-Sziasztok gyerekek-mondta osztályfőnököm Mr.Malik- bemutatom nektek az új matektanárt, Mr. Harry Styles." "-Az ég áldjon meg szívem csücske! Hányszor kell téged hívni, hogy fel vedd...