Richie
Ležel jsem na posteli a čekal až přijdou ostatní Losers clubu. Najednou jsem slyš hlas Bena.,,Jsem si jistý že to byla možnost B" řekl a mě došlo že se baví o té soutěži kde si mohl vyhrát hrací konzoli.,,Já-já-já jsem...je mi to tak líto Bene" řekl...podle toho koktání Bill a podle toho co říkal jí nevyhrál. Když přišli ke mě do pokoje zvedl jsem se do sedu a poslouchal co řeknou.
,,Mi-Mi-Mike jí vyhrál" řekl Bill. Hned po chvíli přišel Mike a zbytek. Zvedl jsem se a zamířil k Mikeovi.,,Sakra! Jak se ti jí povedlo vyhrát?!" vykřikl jsem a chytil Mikea okolo ramen.,,Nebudeme to probírat ano? Pojďte jdeme hrát" řekl a z tašky vyndal konzoli.
,,Hej, Rich...mohl bych dostat vodu?" zeptal se mě Eddie a já se na něj otočil.,,Čas na pilulky??" zeptal jsem se a Eddie se usmál.,,Jo" vydechl a já ho vzal okolo ramen a vedl ho do kuchyně.
,,Vezmeme něco z kuchyně, kluci možná-" říkala něco Beverly ale já ji přerušil.,,Ne nic neber...dobře?" řekl jsem, Beverly pokývala hlavou a odešla nahoru za zbytkem party. Nalil jsem Eddiemu do skleničky vodu a potom mu jí podal.,,Tady máte señore" řekl jsem...Eddie se usmál a spolkl prášky.,,Děkuji" poděkoval a utřel si pusu.
,,Hej...uhm...chceš slyšet něco opravdu divného?" zeptal jsem se ho a sedl si na kuchyňskou linku.,,Vždycky říkáš divné sračky Richie...ale poslouchám" řekl a já se usmál.,,Dobře...měl jsem sen...myslím si-" ,,ty si myslíš?" přerušil mě Eddie a lehce se zamračil. Jeho upomínku jsem nechal bejt a pokračoval.,,Bylo to extrémně zvláštní, Eds. Bylo to opravdu...nemůžu říct že to byl sen jako sen" řekl jsem a Eddie se na mě nechápavě podíval.,,Okay" odvětil a zakýval hlavou abych pokračoval.
,,Stáli jsme tam, Eds...staří jako naši rodiče" řekl jsem a díval se na Eddieho reakci.,,Oh" vydal ze sebe asi po dvou minutách a já záporně zakýval hlavou.,,Bylo tmavé...byli jsme tam všichni znovu...no...alespoň jsem cítil že všichni jsme tam byli...jak jsem řekl, nebyl to sen jako sen. Jenom jsem cítil, že mi něco z mého hrudníku vytrhlo srdce. Pak jsem slyšel můj hlas...můj starý hlas" řekl jsem a koukal se na Eddieho...asi nad něčím přemýšlel.
Eddieho myšlenky: Tady přichází "nejlepší" vtip. Prosím, Rich.
Jestli je to vtip...tak je opravdu dementní!!,,Bylo to varování" řekl jsem Eddiemu a ten se zamračil...nevěřil tomu.
Komiks je trochu upravený...na konci knížky vám ho sem dám :)